Kuinka paljon saatte viikkorahaa?

viikkorahallinen

Kuinka paljon saatte viikkorahaa? Entä mikä on mielestänne kohtuullinen summa? Mihin käytätte viikkorahanne? :)
Itse saan 2,50 € per viikko, mutta ylimääräiset (vaattee yms...) maksavat vanhempani. Tosin elokuviin menemiset ja herkut saan itse maksaa.

28

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi kun raha?

      Itse en saa viikkoraha mutta jos käyttäydyn hyvin ( siivon, tiskan ja vien roskat ulos) niin saan pari kerta viikossa seksiä vaimolta.

      • vapaudenkaipuu

        huh, onneksi luin vikan sanan, muuten olis voinu jäädä hämärät mielikuvat taas :'D


    • Kuukausraha

      Jos maksat leffaillat ja herkut itse 2,50€:n viikkorahalla, niin se kuulostaa aika vähältä. Mä saan kuukaudes 50e mut mun pitää ostaa ihan kaikki ite paitsi jotkut esim. vaatteet, liput messuille jne.

      • 12 wee tyttö

        Mä saan 5e viikos ja saan käyttää ne aina johonki omaan tai säästää.Vanhemmat ostaa vaatteet yms.:)


      • lamamamasmsm
        12 wee tyttö kirjoitti:

        Mä saan 5e viikos ja saan käyttää ne aina johonki omaan tai säästää.Vanhemmat ostaa vaatteet yms.:)

        mieki oon 12, mut saan 15€ kk viikonloppusin vähän mässyrahaa. vanhemmat maksaa vaatteet ja semmoset,mut ite pitää maksaa liput ja ulkona syömiset ja sellaset. mut mun kk rahaan sisältyy asunnon imuroimine, oman huoneen siistinäpito, vessan puhdistaminen, roskien vieminen ja astianpesukoneen tyhjentäminen.


    • cs

      En saa viikkorahaa, mutta mitä mä sillä ees tekisin

      • ForeverAlone455234

        sama täällä


    • OneThing

      Meillä on rastisysteemi johon kerätään rasteja ja niin paljon saa rahaa kuukaudes maksimi on 20 euroo. Saan itse maksaa kaiken vaatteet, liput, koulu yms. Koska meillä on tosi iso perhe (7 siskoo ja äiti ja isä) :) Oon ihan tyytyväine mut rahat ei aina riitä

    • vapaudenkaipuu

      Saan 10 e/vko.. kylhän tolla pärjää :3 Ja sen eteen pitää tehä hommia ja niin...

    • idiootit.

      olettepa te köyhiä lapsukaisia :)

      • KjuKermis

        No oon aika kermis mut mä saan 20€ viikos tekemättä mitään ja ne maksaa herkut leffat ja kaikki. :)


      • raxs999

        mää saan 5 euroo viikos ja se riittää hyvin. Leffaliput ostaa mutsi samoin ku mässyt, vaatteet ja pelit. Että mihis rahat sitte käyttää??


    • RATHER3OOO

      en saa viikko rahaa mutta ostan kaikki pelini airsoft aseeni ja pyöräily juttuni itte
      (ikä on 13)

    • joku

      oon 9 saan 3€

    • Letsgarius

      Ikää 15v, 40e rapsahtaa kuukaudessa.

    • Ilmankin pärjää

      Meitä on kolme likkaa, vanhin kohta 19, minä 17 ja ½ sekä nuorin 12. Koskaan ei oo kukaan saanu viikko- tai kuukausirahaa, vaan saamme erikseen kun autamme peltohommissa yms. (maatilalla asutaan.) Peruskoulussa saatiin myös hyvistä koenumeroista vähän rahaa. Käymme ehkä kerran kahdessa kuukaudessa (jos sitäkään) isommissa kaupoissa mistä saa vaatteita, joten vaateostoksille mennessä saadaan isältä rahaa. Leffassa olen käynyt koko elämäni aikana kolmesti.

    • rahaatuleerahaamenee

      ikää on sen 15v ja rahaa tippuu 10e-30e viikossa :) vanhemmat maksaa kaiken...

    • rahanhuora

      Nykyään saan lapsilisät ittelleni, eli huntti per kuukaus. Mulla menee ehkä korkeintaan 60e/ kk ja loput jääki sitte säästöön.
      Fyrkkaa rupes tulee tilille joskus 15,5 vuotiaana ja 17 v astihan sitä ehtii vielä kertyy. Sitä ennen en saanu ollenkaa viikko/ kuukausrahaa.

    • Maninamimani

      Kuukaudes suunnillee 1400€

    • OREK

      Saan viikossa 25e jos imuroin koko talon 2 kertaa viikkossa, vien koiran, roskat, tyhjennän astianpesukoneen ja siivon pupujen häkin(oon11)

    • viiskybää

      semmoset viiskybää oon muute 13

    • oon 13v poik

      Saan 20€ euroo kuukaudes mut vanhemmat ostaa vaatteet ja antaa rahaa jos meen elokuvii ja viikon loppusin saan viel mässy rahaa.

    • kktt

      saan 120e kuukaus ja mutsi maksaa vaatteet mässyt ja leffalipun sun muut tärkeet ja epä tärkeet

    • kuusvuotiasss

      saan 3 markkaa vuodessa oon 6

    • NeaGirl9365

      Siis mää saan viikossa 150€ ja jos pyydän rahaa niin saan niin paljo ku Haluan.

    • orja123

      semmonen 600e/vk paitsi että joutuu tekee 40h töitä sen eteen.

      • sossu_rotta

        Ihme lammas. Kelalta tulee päivärahaa 80e viikko ja siihen asumistuki n. 350 kuukaudessa. Vapaa-aikaa piisaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe