kevät mielialaanne ?
Vaikuttaako
10
160
Vastaukset
- H.h.J.
Kyllä,positiivisesti.Entä sinulla itselläsi?
- jhgdghf
Pitäisi aloittaa kaikkea uuttaOpiskelemaan laittaa kasveja juurtumaan.Sisustaa kotia,Ostaa kevät hepeneitä ym-Ystäviäkin tulee tavattua useimmin kun talvella.
- Oppi ei ojaan kaada
joo Ira mikset kirjoita omalla nikilläs?Mihin oot menossa opiskeleen nyt? Suomen oikeen kirjoitus vois olla paikallaan,jo kanskoulussa opetettiin että pisteen jäkeen aloitetaan kirjoittaminen isolla kirjaimella,ainakin meillä!
- hip-hei:))
Syksyllä aloitetaan opiskelu,keväällä kasvit juurtumaan:)
- bmhggd
Syksyllä menenkin opiskelemaan,voin neuova sitten jälkikasvua.
- Depressio mentis
Kevät on usein vaikeaa aikaa masennuksesta kärsiville. Vakava sairaus ja masennus kulkevat usein käsi kädessä.
https://www.tukinet.net/aineisto/aineisto_tiedot.tmpl?id=538;paluu=1 - -ra
Åit'' åaikkansa.Toisille kevät on masennuksen aikaa.
- Sitratorilla
????Mikä masentaa nyt?
- l.J.k.
Hyvää lomailu matkaa ra:lle Iittiin :)
Kyllä ainakin miehelleni, se sanoi mulle tänään että olen kaunis.
http://www.youtube.com/watch?v=lPsFr0svG_w&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798