Kertokaa ekoista kerroista

Gggggggggggggggggggggggg

Lyhyesti ja ytmekkäästi ? Myös ffffffffffffff kirjoittaa omaa tekstiään arvosteltavaksi

11

3806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Les Miserable

      Ha! Määpä kerron:

      Menin baariin, tilasin oluen ja menin istumaan. Istuin siinä ehkä 15 minuuttia kun joku tyttö meni kysymään jotakin viereisessä pöydässä istuvalta tyypiltä. Mitä ikinä se olikaan, niin vastaus oli näköjään "Ei". Sitten se tyttö nousi ylös ja mä ajattelin että "Jaaha. Nyt se tulee tänne." Se tuli, istui vastapäätä ja sanoi jotain tyyliin: "Haluutsä lähteä mun kanssa nussimaan?" Ensimmäinen ajatus oli että mitä vittua? Sitten ryhdistäydyin ja neuvottelin sen kanssa pari minuuttia yrittäen ottaa selvää miten kännissä se on ja miten vanha. Sen jälkeen sanoin että "Okei." Grillin kautta meille, eikä heille missä kuulemma "vain pikkuveli oli kotona." Mun kämpillä se sitten söi ostamansa ruoan ja puhuttiin siinä jotakin. Baarissa se oli sanonut vielä semmoista että "Mä haluan että sä pakotat mut." Ehkä tää oli liian vaikea homma ekaksi kerraksi mutta enpähän toista tiettyjä virheitä enää. Eli en enää esimerkiksi laita kondomeja ilmapalloiksi niin että kun niitä tarvitsee niin niitä ei ole.
      No jaa...se halusi että mä sidon sen kädet selän taakse ja ....mun piti oikeastaan tehdä ihan kaikki. Mutta perkele kun en tiennyt yhtään mitä tein, koitin vain improvisoida. Kysyin siltä että eikö me voitais tehdä tää ihan tavalliseen tapaan, mutta ei. Koitin siinä nussia sitä vähän eri tavoin. Se oli yllättävän vaikeata kun SE ei meinannut mahtua sisään kunnolla. Kondomi ei kestänyt, mites nyt suu pannaan, koitetaan käsipelillä. Kyllä se ainakin jonkin verran huohotti eikä meinannut loppua kohden pysyä paikoillaan. Sitä ei näköjään haitannut vaikka olisi nussinut ilman kondomia mutta kun Eiiiiiiikainytsentään. Teki mieli suudella sitä ja nuolla ja vaikka mitä mutta en pystynyt kun jotenkin on nämä estot niin järkyttävän isot. Miten muuten olisin pystynyt pysymään neitsyenä (tai mikä lie) 24-vuotiaaksi asti. Mutta se touhu jäi pahasti kesken, mulla ei edes ollut sänkyä, pelkkä patja (köyhä). Siinä sitten se nukkui jalat koukussa, itse en pystynyt nukkumaan kun ei ollut tilaa ja teki aika pirusti mieli. Aamulla se sitten lähti eikä edes katsonut muhun päin.

      Puolustuksekseni voin sanoa että en minä osannut varautua tämmöiseen, alan kuitenkin olla sen verran vanha etten oikein viitsinyt kieltäytyäkään.

    • eilen vielä neitsyt

      oon 15 vuotias ja eilen meni neitsyys. poikaystävälle, tosin oltiin seurusteltu reilu viikko sen kanssa.... aluks pelkäsin et miten mun käy ja mahtuuko sisään. eka veto tehtiin hitaasti ja se kyllä sattu pakko myöntää, seuraavat viis hidasta vetoa tuntu vielä epämiellyttäviltä mutta sitten kipu hävis kokonaan. mies sai, minä en. tuntu kyllä silti ihan pirun hyvältä. seuraavaa panoa odotellessa......

    • Näinmenee

      Ensimmäistä kertaamme suunniteltiin aina messengerissä ja "Treenit" oli muutaman kerran mutta jännitykseltä ei kumppanillani seissyt ja myös osansa oli sillä että esileikkimme kestivät monta tuntia ja stondis hiipui.. mutta kun se viimein onnistui niin minut valtasi ei niin tappava mutta kuitenkin epämukavalta tuntuva kipu kun se työntyi sisälleni, poikaystävälläni oli kuitenkin aika iso ja minä olen pieni tyttö. No kipua kesti sen 3 minuuttia noin mutta se mikä ajoi minut kestämään sen 3 minuuttia oli ihana poikaystäväni joka kysyi välillä :"eikai satu? jos sattuu niin sano niin lopetan!" Hänen välittävä asenteensa ratkaisi sen että halusin hänen takiaan kestää sen ja sen 3 minuutin jälkeen se muuttui nautinnoksi. Jos tunnet kipua (naispuolisena) niin älä kestä sitä kipua ihan kenen vaan takia. Vaikka kuulostaakin kauheelta "valistukselta" mutta itse olen tuota mieltä ekan kertani jälkeen. Olen iloinen että menetin neitsyyteni hänelle ja hän minulle. Itse olen 17 vuotias. Sanonta ekasta kerrasta "sitku haluttaa enemmän ku pelottaa" pitää periaatteessa paikkansa. Paitsi että on pakko vähä jännittää mutta se että haluat antaa itsesi jollekki josta välität ja haluat ratkaisee, ei saa suinpäin syöksyä.

    • lapland1

      mum eka kerta tapahtui ollessani 16 vuotias saman luokan tytön kanssa opiskelija-asuntolassa.Koulussa jotain säädettiin ja sanoin tulevani"kahville"illalla.Kun alkoi olemaan sovittu aika lähteä kyläilemään, alkoi jännittään niin valtavasti, mutta keräsin itseni. Asuntolaan päästyäni jännitin niin paljon, että hyvä kun pystyi puhumaan. Hommaa kuitenkin helpotti se että tytölläkin oli eka kerta. Kun aikamme siinä loimittiin niin lähdin ulos, laitoin napit korviin, System of a downi soimaan, mopo käyntiin ja eiku kotia kohti tyytyväisin mielin

    • Et Kerro Sille!

      Noh........ Oltiin kaverilla..... Otettu vähä Alkon juomia ja telkkarissa tuli joku "Kaalimato.com" mainot ja mä sanoin "Määki käytän noita aina" VITSINÄ.
      Se sano "Aina? Nytki? NÄYTÄ" ja riisu mut aika nopeesti ja rupes nuolee, ei se
      TODELLAKAA ollu sen eka sillä se oli taitava. Se teki sitä ainaki minuuti tai pari ja mä huohottelin ja sit siin ruvettii vaa siihe... Se varmaa huomas ett oli mu eka kerta mutta se oli nii kännissä et eise varmaa muistais ja mä heittäydyin siihen ajatuksee koska se oli komee ;) tosi komee ja puolvuot vanhempiki. Eka se tuntu oudolta mut sit se rupes menee jo siihen et en meinannu ees orkun jälkee lopettaa... Se varmaa huomas senki ja se jatko sitä orkujensa jälkee ;) se ei tosiaa aamul muistanu mitää ja me seurustellaa nykyää ;)

    • Vähän maisteltu

      siideriä ja olimme festariteltassa silloisen poikakaverini kanssa.
      Humalluimme siinä aikalailla. Sitten riisui omat ja minun housut teltassa ja jyyst ihan hulluna. Onneksi kortsu kesti.

    • fantasygirl<3

      me oltiin kesäyönä rannassa. ja uitiin. kaikki muut oli jo menny nukkuu. ainoastaan me oltiin valveilla. sit mun poikkis vahingos potkas jalal pilluun. sit se sano
      "aletaaks?" se riisu mun yläosan ja alko nuolee. ja lopult se riisu mun alaosan ja sen
      omat uikkarit. sit me siin lämpöses vedes ehk tunnin ja tultiin makkariin jatkaa kaheks tunniks. lopult nukahettiin sillee vierekkäin alasti.

    • annastiina3

      Olin kaverini kanssa eräällä mökillä keväisenä iltana, jossa kaikki olivat miehiä meitä lukuun ottamatta. Tiesin ennestään yhden mökillä olevista miehistä (hän silloin 18v ja minä 17v). Istuimme tämän miehen kanssa mökin keittiössä kahdestaan kun muut olivat ulkona tai jossai muissa huoneissa. Jotenkin lähennyimme, suutelimme ja hän alkoi hyväillä minua farkkuminihameeni alta stringejeni läpi. Istuin hajareisin hänen syliinsä ja hän jatkoi hyväilemistä.

      Pian hän vei minut ulos mökistä, erään ulkorakennuksen taakse jossa oli sohva ulkona. En kaikkia yksityiskohtia muista mitä siellä tapahtui ennen varsinaista yhdyntää. Hän asetti kondomin kullinsa päälle ja istui sohvalle. Mut mies otti syliinsä hajareisin istumaan (tässä vaiheessa oli jo ilman housuja, minihame oli edelleen päällä) ja alkoi asettaa kulliaan pimpsalleni. Se ei meinannut aluksi mennä sisään, mutta meni pian kuitenkin. Minä aloin pikku hiljaa laskemaan itseäni niin, että kulli menisi syvemmälle pilluuni. Se sattui. Muistan kun ajattelin että alapääni repeää ja tämä tekee niin kipeää etten pysty jatkamaan. Kun olin pari kertaa tehnyt kullin päällä edestakaista liikettä, kipu katosi ja aloimme tosi toimiin. Tämän asennon lisäksi mies otti minut takaa päin sekä niin, että istuin jonkun korkean jutun päällä ja hän seisoi edessäni naimassa minua. Otin myös suihin äijältä kumin kanssa. Loppujen lopuksi kumi meni rikki. Seuraavana päivänä hain jälkiehkäisyn.

      Tämän session jälkeen mies yritti houkutella minua vielä kanssaan saunaan panemaan, mutta kieltäydyin koska meillä ei ollut enää kortsuja.

    • Aina eka kerta.

      Mulla ei oo vielä edes ollut sitä kuuluisaa ekaa kertaa. Jotenkin vaan ei natsaa.. eipä oo naisiakaan näkynyt, mutta itsessäni tuntuu että olisin heti
      valmis panemaan ensimmäistä vastaantulijaa. Ei mua varmaan
      jännittäis. Oon nolosti sanottuna miettinyt jo etukäteen et
      miten toimin ekal kerral, miten miten ja miten sitä ja tätä.
      Turhaa kait sitä mietiskelemään, kun ei sitä kertaa näy, eikä kuulu!
      Olen 15v ja tiedän että silloin ei ole vielä todellakaan mikään pakko
      olla neitsyytensä menettänyt. Monet menettävät sen vasta 25 vuotiaina toiset
      eivät koskaan. Mutta jos haluaa jo aikaisemmin?
      Kai se on pakko odottaa täysikäiseksi että pääsee baariin,
      pokaamaan naisia ja saamaan sitä kuuluisaa pillua...
      Mielestäni liian vaikeaa on omasta koulusta jotain tuttuja tai niitä jotka
      sinut tuntevan lähteä havittelemaan, ei se koskaan onnistu.
      Vaikka siitä tuurilla naisen itselleen pokaisi, tuskin siltä pillu irtoaisi.
      Ja jos irtoaisi, se sana leviäisi kuin kulovalkea kaikkien korviin.
      Olisiko siinä jotain järkeä sitten, jos kerran vaan haluaa pillua saada?
      En sitten tiedä että milloin tämä 'blogi' ekasta kerrasta on julkaistu
      mutta minun kirjoitukseni on tehty vuonna 2013 joten voin sanoa
      että ainakin kaupungeissa on todella vaikeaa saada
      nyk. päivänä naista!

    • Tosi on!

      Oon neitsyt ja 29-vee (nainen). Halukkaita olisi ollut, mutta en ole kelpuuttanut, koska eivät ole olleet kunnon miehiä. Olenko outo?!

    • 18v Poika

      Oma eka kerta oli aika mukava. Telkkaria katsellessa siinä nykyinen tyttöystäväni alkoi pikku hiljaa hipelöimään paikkojani ja runkkasi istuen päälläni. Siit' sitten siirryimme makuuhuoneeseen. Kannoin hänet makkariin ja laskin sängylle jossa hän otti suihin ja harrastimme seksiä kunnes hänen äitinsä soitti ja käski kotio ja hommat jäi hieman kesken. Jännitti enkä itse tullut mutta olin tyytyväinen kun ei häslinkiä ollut :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe