Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

50000 euroa kenossa "oikeaan osoitteeseen"

Tätä mieltä!

Kyllä meni kenon 50000 euroa niin oikealle miehelle kun vain voi mennä.

Onnittelut voittajalle!

14

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se menee

      Kyllähän tuo voitto kyseisen henkilön tilannetta helpottaa noin vuodeksi, mutta sitten rahat on taas menneet ja tilanne sama kun ennen voittoa - käsi ojossa " kaik on mennyt , auta nyt hyvä ihminen ..."

      • kuullut

        Tais olla kuponginmaksaja suurin voittaja (Taksikuski)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • tälleen näinnn
        kuullut kirjoitti:

        Tais olla kuponginmaksaja suurin voittaja (Taksikuski)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        Joo, taksikuski tai entinen sellainen oli se toinen osakas.


      • tittyyt

        Tiedä häntä helpottaako, taitaa mennä kenovoittoeurot holhoojan valvovan silmän alle niinkuin kyseisen hemmon muutkin asiat... siitä toisesta voittajasta en sitten osaa sanoa.


    • Tai sitten ei

      "Näin se menee" puhuu vain omasta puolestaan ja antaa voittajan päättää ihan itse omasta rahankäytöstään. Kävi niin tai näin, niin upeaa on!

    • voittasipa itekki!

      Silloin kai se menee oikeaan osoitteeseen kun joku on oikeat numerot lappuunsa valinnut, vai? Taidat pitää voittajaa ulkonäkönsä puolesta vajaaälyisenä? Sitähän hän ei ole. Ja siksikö voittorahat olisi pitänyt jonkun toisen ottaa haltuunsa? Ei taida olla keneltäkään meiltä pois hänen voittonsa tahi siitä nauttimisensa, sama kai se on jos ne rahat on kohta taas kierrossa tai olkoon ihan missä vaan.

    • onnea

      olen ollut tämän keno voittajan kanssa samallaluokalla koulussa.oli hyvä piirtämään ja muutenkin samanlainen kun muutkin oppilaat,mutta hiljainen,ei hänen päässään vikaa ole.se tapa millä hän elää,on hänen oma asiansa,rumat ne vaatteilla koristelee.voitto meni just oikealle ihmiselle.eiköhän hän ole kärsinnyt ja kituttannut ihan tarpeeksi.

    • pelimies pelaa aina.

      No kauvanhan tuon pelivoitot kestivät näyttää jo olevan s-marketin eessä käsi ojossa kerjäämässä 20senttiä kylmään vesilasiin.

      • Näin se menee

        Itse arvioin että voitto riittäisi noin vuodeksi - mutta olin väärässä.

        Tyyppi tosiaan seisoo käsi ojossa S-Marketin kulmilla pummaamassa rahaa, eli fyrkat riittivät noin 3 kk - siis tää tyyppi syyti kymmeniä tuhansia euroja rahaa peleihin muutamassa kuukaudessa.

        Holhouksessahan hän on, eikä syyttä - holhooja maksaa vuokrat ja antaa hieman käyttörahaa, mutta tää holhous koskee vain tän kaverin eläkettä ja muita yhteiskunnan avustuksia. Tuo voitto ei ollut holhoojan valvonnan alla.


    • ikävä kyllä

      tällä miehellä on edunvalvoja,joka antaa kerran viikossa määrätyn summan käyttöön.eikä se summa ole iso,olen keskustellut kyseisen miehen kanssa.

    • Jos ei loukkaa ketää

      Antakaa ihmisten olla ja elää ja tehdä itse omat valintansa ja hyväksykää ne :) On naailmassa varmaan suurempiakin huolia ja murheita mietittävänä kuin puuttua toisten elämään ja rahojen käyttöön

    • Äimän Käki

      Niin, miksi tästä asiasta edes täällä keskustellaan??? Hän pelaa, hän voitti, hän käytti voittonsa, MITÄ SITTEN??? Oikeesti ihmiset, hankkikaa nyt jotain parempaa tekemistä itsellenne!

      • Jo nyt on kumma!

        Vittu jos 60 vuotias ukko seistä toljottaa kaupankulmalla käsi ojossa muutamaa euroa pummaamassa , niin kyllä täytyy asiat olla huonossa jamassa.


    • näin.kävi

      Aarne on nyt poissa keskuudestamme. Rauha hänen muistolleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe