Ihastus ei halua seurustella!?!

debbedebbe

Eli tiedän,että yksi söpö tyttö lukiostani on ihastunut minuun ja minäkin häneen,mutta onko mahdollista,että tyttö ei halua lainkaan mitään vakavaa. Vain pelkästään katsella minua. Apua se olisi kamalaa!!!

Antakaa mielipiteitä,kiitos

11

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laaaake

no ehkei hän halua sitoutua että NYT SEURUSTELLAAN vaan haluaa sellaista läheisyyttä, halimista ja yhdessä oloa :) Kannattaa kysellä häneltä että mitä mieltä asiasta on.

• naisita ei ikinä tiedä,riippuu vähän tyypistä,mutta jos on ihastunut niin kai sitä sitten olisi valmis seurustelemaankin,mene ja kysy :)lykkyä pyttyyn

• debbedebbe

Kiitos teille :) tyttö on tosiaan hieman ujon puoleinen,joten se voi olla hyvin mahdollista,ettei tyttö halua sitoutua...:/ En kyllä kestäisi jos hän ei haluaisikaan seurustella kanssani... :( NYYHKIS :'((((

• jtjtj

ootteko paljon samoilla tunneilla? tunnetteko hyvin? jutteletteko paljon? Jos tunnette toisenne jo hyvin niin uskon että tiedät silloin haluaako tyttö jotakin vakavampaa vai ei :) mutta kannattaa ainakin yrittää ja ainakin pysyä hyvinä ystävinä :)

• debbedebbe

Siis ei tunneta oikeestaa yhtään :) pari sanaa ollaan joskus vaihettu ja nyt ei olla enää samas koulussakaan ku mul loppu jo lukio :( (se on siis mua pari vuotta nuorempi)

• hjkojhffbnkj

Jos tyttö sanoo ettei halua seurustella, se on vain yksi tapa antaa pakit. Hän ei halua satuttaa sinua torjumalla suoraan SINUA vaan seurustelun. True Story Bro.

• no excuses

No ei se kovin kummosta sitoutumista vaadi, jos kouluaikana seurustelee. Suoraan sanottuna ei tää niin vakavaa kellään oo. Mut jos tyttö ei halua muuta kuin katsella ja flirttailla, niin hyväksy sitten se. Hän ei siinä tapauksessa ole oikeasti ihastunut sinuun... flirtti voi olla vain ns. tervettä mielenkiintoa.

• as i say

Vähäiset pohjatiedot. Et voi olettaa kyllä pelkkien katseiden perusteella tytön haluavan seurustella. Mikään ei estä sua kylläkään yrittämästä....

• dhnf

Voi olla myös, että tyttö pitää sinusta, muttei koe olevansa valmis seurusteluun. Tutustu tyttöön ihan rauhassa ja ehdota sen jälkeen jotain vakavampaa :)

• Oon tyttö!!!

Tutustu ensin pikkuhiljaa ja ksysy sitten että haluisko se olla enemmän kun kavereita :) Tyttöjen mielestä on parempi lähestyä pikkuhiljaa...

• khjhkjhkjhkj

No ehkei se muija välitä susta vittuakaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe