Mikä nuoria naisia vaivaa?

mitä tämä on

He mieluummin antavat raiskata itsensä, kuin puhuvat?

Yhtä raiskattiin bussissa ja tämä nuori nainen vain oli hiljaa ja antoi raiskaajan tehdä, mitä teki.

Toinen istuu hiljaa bussissa raiskaajan vieressä ja antaa tämän viedä itsensä kellariin raiskattavaksi.

Kyllä minä en ymmärrä.

13

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhemmat eivät selvästikään ole opettaneet, että aina, jos joku tulee liian lähelle, niin pitää antaa napakka potku/lyönti haaroväliin.

• toompean.

En minäkään ymmärrä.

• :DDD

Hyppää bussiin ja äkkiä.

• h

Ihmiset reagoivat eri tavalla siihen, kun henkeä uhataan esimerkiksi puukolla. Itse varmaan huutaisit apua ja ottaisit sen veitseniskun kylkeen, mutta toisilla on tuo itsesuojeluvaisto niin kova, että ovat mielummin hiljaa kuin mahdollisesti kuolevat.

Mikä sinä olet arvostelemaan toisen tapaa toimia paniikkitilanteessa?

• mitä tämä on

Kummassa on todennäköisempää tulla tapetuksi: bussissa ihmisten ilmoilla vai pimeässä kellarissa?
        Saatana. Tappajaa tuskin edes löytyy, jos menee kellariin tapettavaksi. Ei kai ihminen tunne itseään niin arvottomaksi, että ajattelee tappajan KUULUVANKIN päästä pälkähästä ja itse jää makaamaan sinne elottomana raatona?

Mikäs tuo toinen juttu sitten oli - siinä ei ilmeisesti edes uhattu muulla kuin mulkulla. Nuorilla naisilla on usein pitkät kynnetkin - niillä voi vähän kouraista.

• PattuMitäViskaa

Eikö olisi järkevämpää kysyä, mikä raiskareita vaivaa.

Jälkiviisaana on hyvä huudella, etenkin kun ei tarvitse pelätä ikinä kohtaavansa samanlaista tilannetta itse kun se on oman anatomiankin kannalta lähes mahdotonta.

Itse en puhuisi suostumisesta, jos tilanteessa uhataan tappamisella, oli ase sitten näkyvillä tai ei.

• mitä tämä on

Voiko olla, että nämä nuoret naiset pelkäävät herättävänsä huomiota ihmisten ilmoilla?
        He eivät siis pelkää tulevansa tapetuksi, vaan kanssaihmisten huomio pelottaa ja siksi he antavat tehdä itselleen mitä ketäkin huvittaa sairaassa mielessään heille tehdä. He antautuvat sairaan ihmisen mielelle ja mukautuvat tämän tahtoon. Oikein sopeutumisen maailmanmestareita ja kiltteyden multihuipentumia.

Onhan se nyt omituista, että vanhempi nainen menee väliin ja sanoo, että nyt loppu tuo touhu. Siis ulkopuolisen täytyy mennä puhumaan nuoren naisen puolesta!?

Perinteisesti suomalaiset ovat esiintymiskammoisia, mutta eikö tuo nyt mene liian pitkälle.

• Mies.

Puhuuko aloittaja nyt 18-20v pissiksistä vai 25-35v nuorista naisista ?

• mitä tämä on

Miten niin? Ovatko nuo ainoat ikäryhmät, joihin raiskaukset kohdistuvat? 35v on keski-ikäinen.

• miässs

35v nuori nainen? =)

PS: yhtä tyhmiä ne eukot on iästä katsomatta.

• Hoh,....
        mitä tämä on kirjoitti:

Miten niin? Ovatko nuo ainoat ikäryhmät, joihin raiskaukset kohdistuvat? 35v on keski-ikäinen.

35v ei voi olla vielä läheskään keski-ikäinen vtun talipää. vai kuoletko sinä jo kuuskymppisenä sitten?

20v on pissis ja 35v on nainen joka on kaunis.

• joopajoo..
        miässs kirjoitti:

35v nuori nainen? =)

PS: yhtä tyhmiä ne eukot on iästä katsomatta.

No miksi kutsua jotain 20v amista "Nuoreksi naiseksi" ? DD:D aika naurettavaa mielestäni sillä tyttöhän se vasta on.

Mietipä nyt jos 50 vuotiaskaan ei ole vielä vanhus niin miksi 35 ei olisi nuori nainen tai aikuinen joka sama asia?

Yrität vaan saada amistytön olemaan nainen muttei se puheella muutu.

• dasdashh

"Yhtä raiskattiin bussissa ja tämä nuori nainen vain oli hiljaa ja antoi raiskaajan tehdä, mitä teki. "

No et sitten itse tehnyt mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      102
      2252
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1410
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1338
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1068
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      796
    Aihe