Tunteeko kukaan täällä vanhaa taiteilijaa joka signeerasi taulunsa: "A S nen" ?
Kyseessä on "lumimaisema jossa on keväinen sula puronäkymä iltahämärässä ja pari lehdetöntä lehtipuuta etualalla puron oikealla puolella".
Taulu on kehyksistä päätellen tosi vanha ja kooltaan, leveys 40cm ja korkeus 50cm.
Työ itsessään ei ole varmaan arvokas, mutta tuo signeeraus kiinnostaa.
A S nen
4
1708
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hallussani on taulu, joka on myös signeerattu ”A. S-nen.”. Aihe on samankaltainen kuin omassasi: sula puro lumisessa maisemassa, puinen soutuvene, polku ja muutama lumikattoinen talo. Koko n. 50 x 60 cm. Oletko löytänyt lisävihjeitä A. S.:n henkilöllisyydestä?
- Anonyymi
Minullakin on kyseisen taiteijan teos, joka kuvaa arabialaista kauppakujaa, Öljyvärimaalauksen koko on 50 x 60 cm, Itse taiteilijasta tai vuosiluvusta ei ole tietoa.
- Anonyymi
Yksi mahd aiheesta riippuen on Aleks Suutarinen
- Anonyymi
Tarkoitatko Aleksanteri Suutarinen? Hänestä löytyy todella vähän tietoja. Muutama työ ollut myynnissä Bukowskissa myynnissä. Singeeraa koko nimen A Suutarinen. Vanhoista sanomalehdistä käy ilmi, että on ollut taidemyyjä ja pitänyt myyntinäyttelyitä ympäri Suomea. Myynyt samalla myös omia töitään. Ilmeisesti ei ole ollut kovin tuottelias. Muutaman kirjankin kirjoittanut, liittyen taiteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401009
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27946Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42823- 39725
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48684- 56596
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575- 36568
- 76567