Meitin toinen auto on Fiesta 2004 ja olen seurannut ko. koslan ovia, että onko sama vika, kuin motskuissa. Yleensä kittivikaa ei ole näissä kauppakasseissa ollut, mutta onhan niissä.
Meitin auton takaoven kittisaumaan oli tullut ruostetta ja kun sitten tarkemmin tutkin, niin ruostetta oli jo kittisauman alla ja sauma lähti alaosasti helposti irti.
No..kun on pelit ja vehkeet, niin irrotin sauman alaosasta ja pistehiekkapuhalsin sauma täysin puhtaaksi ja ruosteenestomaali päälle ja uusi kittisauma ja maalaus.
Ja tuli niin maan perusteellisen hyvä.
Joudun homman tekemään itse, koska en ole koko autoa ainaskaan kuuteen vuoteen merkkihuollossa käyttänyt.
No homma ei maksanut mulle kuin maalin hinnan.
Kittivikaa Fiestassa..!
Reinik...
3
268
Vastaukset
- Reinik...
No jatkan vielä hieman. Siis irrotin alakittisauman ja pistehiekkapuhalsin koko sauma-alueen täysin puhtaaksi. Sitten maalasin puhtaan pellin rostex superilla kahteen kertaan. Ja kun maali oli kuivunut, laiton itse tehdyllä lastalla wurth liima/tiivistemassa sauman päälle ja lopuksi maalasin spraylla koko sauma-alueen.
Ja hyvä tuli..
Kattokaa nyt myös te fiestan omistajat..että miten kittisaumat ovissa on. Kovin oli kovaa tämä sauma, jonka irrotin. Oliko samaa ainetta, kuin motskuissa käytetty. - fiestaiitailija
Mikä on motsku? muuten oli kaikki selvää.
- et silleeeeee
motsku = mondeo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865