Meitin toinen auto on Fiesta 2004 ja olen seurannut ko. koslan ovia, että onko sama vika, kuin motskuissa. Yleensä kittivikaa ei ole näissä kauppakasseissa ollut, mutta onhan niissä.
Meitin auton takaoven kittisaumaan oli tullut ruostetta ja kun sitten tarkemmin tutkin, niin ruostetta oli jo kittisauman alla ja sauma lähti alaosasti helposti irti.
No..kun on pelit ja vehkeet, niin irrotin sauman alaosasta ja pistehiekkapuhalsin sauma täysin puhtaaksi ja ruosteenestomaali päälle ja uusi kittisauma ja maalaus.
Ja tuli niin maan perusteellisen hyvä.
Joudun homman tekemään itse, koska en ole koko autoa ainaskaan kuuteen vuoteen merkkihuollossa käyttänyt.
No homma ei maksanut mulle kuin maalin hinnan.
Kittivikaa Fiestassa..!
Reinik...
3
318
Vastaukset
- Reinik...
No jatkan vielä hieman. Siis irrotin alakittisauman ja pistehiekkapuhalsin koko sauma-alueen täysin puhtaaksi. Sitten maalasin puhtaan pellin rostex superilla kahteen kertaan. Ja kun maali oli kuivunut, laiton itse tehdyllä lastalla wurth liima/tiivistemassa sauman päälle ja lopuksi maalasin spraylla koko sauma-alueen.
Ja hyvä tuli..
Kattokaa nyt myös te fiestan omistajat..että miten kittisaumat ovissa on. Kovin oli kovaa tämä sauma, jonka irrotin. Oliko samaa ainetta, kuin motskuissa käytetty. - fiestaiitailija
Mikä on motsku? muuten oli kaikki selvää.
- et silleeeeee
motsku = mondeo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28226806
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482275- 1991596
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501518- 331271
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien331164- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex86842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82796