Narikka pojat ovat tehneet hyvin töitä ja olivat kohtelijaita
Naapurinvaara
44
992
Vastaukset
- Minä kysyn
Kerran haisi pieru siinä narikassa, en etsi syyllistä, mutta kenen on vastuu, kysyn minä vaan.
- hajussakasvaa
Keskenkasvusille tarkotettu kasvuravinne! Käy ihmeessä usemmin. Kuhmostako out?
- 5
tais olla homopojan pieru,haisi niin löysälle
- vejänarikkaan
Taitaa olla kaikenmaaliman räkäperseillä läppäri päällä.klo.12.54 tämä oli tarkotettu sinulle yksinoikeudella.
- hä!
Tuu paskan haistelija näytää nokkasi sinne narikkaan uudestaan.Esitä asiasi suoraan äläkä täällä!
- järjestysollapittää
Minä olen samaa mieltä! Voin tulla narikkapojan kaveriksi ottamaan vastaan tuota törkykirjottelijaa. Pistetään rotsi veärinpäin peälle ja hihat solomuun.
- U. Upelo
järjestysollapittää kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä! Voin tulla narikkapojan kaveriksi ottamaan vastaan tuota törkykirjottelijaa. Pistetään rotsi veärinpäin peälle ja hihat solomuun.
prööööööööööööööööt. Tämä oli pieru, arvon herrasväki. Siinä on yksinkertaisille sotkamolaisille vähän pohtimista. Haiseeko. Hahahahahahahahahahaaaaaaa. Heko heko.
- Vähemmästähi
U. Upelo kirjoitti:
prööööööööööööööööt. Tämä oli pieru, arvon herrasväki. Siinä on yksinkertaisille sotkamolaisille vähän pohtimista. Haiseeko. Hahahahahahahahahahaaaaaaa. Heko heko.
Kyllähän se rutajaa kun minä ne hihat solomin niin tiukkaan..
- Ette mahda mitään
Ensi kerralla päästän sellaisen leijan että haisee kaks tuntiaja kaikki katsovat
että onpa karmea paskanlemu ja tottakai ajattelevat että narikanhoitajalla on paska housussa - haiskaa siellä vaan
ihan turhaa tuommoinen, jos siellä haisee muutenkin märännyt kananmuna.
- Tätä mieltä minä
Eihän se ihan turhaa ole kun tässähän julkisesti loukataan ihmistä.Julkinen herjaus niin julkinen anteeksi pyyntö.
- Tanssaaaaaja
Kohteliaat pojat houkuttelee lisää asiakkaita, myös nuoria.
Siitä KIITOS KAUNIS heille.
Nää pierukommentit on järkyttäviä.
Joillakin ei ole muuta kerrottavaa.
Pieruhan pääsee jokaisella joskus, ei se haittaa.
Kun paljo tanssii, ylimääräset aina tullee ulos sieltä mistä kuuluukin.
Joku on ohrasta ottanut liikaa, tai se ei hänelle sovi.- tanssit ohi
Jos minä olisin ko.narikkapoika,kasaisin haisevat rotsit kasaan kaikessa hiljasuuessa niinkun sian nahkat suolassa ja sanosin lähtiissä että siitäpä etittä omannu...
- Ei vajukki
tanssit ohi kirjoitti:
Jos minä olisin ko.narikkapoika,kasaisin haisevat rotsit kasaan kaikessa hiljasuuessa niinkun sian nahkat suolassa ja sanosin lähtiissä että siitäpä etittä omannu...
Kaikki älyllinen keskustelu siirtynyt tältä palstalta Sotkamolehden nettisivuille.
- etelänvetelä
Luulin ettei enää pieru haise, kun Talvivaara peittää kaikki hajut. Uskaltaako sinne etelänimmeinen enää tulla lomailemaan, jos kuolee hajuihin. Ja jos ei kuole niin tulee turpiin.
- Etteihaisepas...
etelänvetelä kirjoitti:
Luulin ettei enää pieru haise, kun Talvivaara peittää kaikki hajut. Uskaltaako sinne etelänimmeinen enää tulla lomailemaan, jos kuolee hajuihin. Ja jos ei kuole niin tulee turpiin.
Tule vain mutta vaiha housut lähtiessä.
- Karavaaranari
Naapurinvaaran leirintäalueella rikotaan lakia sullomalla asuntoautot metrin välein. Laki vaatisi ainakin viittä metriä. Järkkäri väitti, ettei määräys koske heitä siellä. Uskomatonta ja edesvastuutonta toimintaa!!!
- Laillista on niin
Mikä asuntoautosta tekee niin poikkeavan? Kukaanhan ei leiriydy tanssipaikan parkkialueelle. Ei tarvitse levitellä aurinko/sadekatoksia auton viereen.
- Karavaaranarisija
Karavaaranari sotkee nyt kaksi asiaa keskenään. Leirintäalueen ja pysäköintialueen. Jos hän tarkoitti Huvikeskuksen pysäköintipaikkaa.
- Köyhiäkö?
Karavaanarit ajavat kymppitonnien hintaisilla hotelleilla. Heidän pitäisi saada ilmaiseksi leiriytyä pysäköintipaikoille. Olen kuullut ja nähnyt Napiksella, kuinka nämä tientukot ja pysäköintipaikkojen valtaajat rähisivät järkkäreille. En kyllä ite ilikäisi.
- Yksi ukko
Naapurivaaran Huvikeskus EI OLE KARAVAANAREIDEN LEIRINTÄ ALUE ! ..........piste
- Toinen akka
Yksi ukko kirjoitti:
Naapurivaaran Huvikeskus EI OLE KARAVAANAREIDEN LEIRINTÄ ALUE ! ..........piste
Napiksen liikenteenohjaajat sanoivat kymmenen asuntoauton työllistävän heitä enemmän kuin 500 henkilöauton. Mitä ihmeen erikoisoikeuksia näillä karavaanareilla on. Näin omin silmin kaksi viikkoa sitten kun autonsa omin päin pysäköinyt karavaanari tuli järkkäreille rähisemään kesken illan. Vaikka järkkärit olivat antaneet auton olla paikoillaan. Kyllä minua hävettäisi olla karavaanari!
- EI KARAVAANARI
Sanos muuta.
Mä kierrän kaukaa sellaset tanssittajat, jos tiedän karavaanareiksi.
En lähe karavaanarin kanssa tanssimaan.
Ja yleensäkin rähisevät tanssittajat kierrän kaukaa.
Vapaaehtoisvoimin järkkärit on liikennettä ohjaamassa, niin pitäs kyllä hattua heille nostaa, eikä rähistä.
- voi olla
Mut pieru haisee silti.
- ei voi
Oletko varma ettei haju kulje mukanasi kun tuntuu sinun lähellä niin lemuavan.
- onneks en asu siellä
kaikkihan siellä sontamossa lemuaa, omakehu talvivaaran kera, hyi helveda.
- Poltin lipun
Kyllä ei moni Talvivaarasta liputa Sotkamossa.
- mr pökälr
tulen taas ensi tansseihin paskanlemua levittämään. vessassa aion paskantaa pytyn viereen, siinä sitä on teille ihmettelemistä. caccaaa
- Voice of Finland
Mr pökäleelle on riuku metän laiassa ja laho.
- Donna
Eikö se niin ole jotta paska haisoo ja balalaikka soi. Luulisin Naapurivaaralla olevan muitakin tuoksuja ainakin ennettäin oli. Lopettakaa tuollainen paskasta jauhaminen sivistyneet ihmiset. Sinnehän tullaan tanssimaan ja etsimään ystävää.
- skuniis
mitään ystäviä etsitä, sinne tullaan puristelemaan perseitä ja jakelemaan suolistokaasuja
- Jöröjukka
Oisko siellä vappaita naisia tuommosia viiskymppisiä?
- eijörö
Onhan siellä vappaita naisia vaikka kuin paljon.
Ainakin minä, no en oo tänä lauvantaina tansseissa.
Seuraavissa tansseissa ehkä oon taas.
Mut jos oot jöröjukka, etkä tuu hakkeen tanssiin, vaan pönkität niitä seiniä vaan, turha toivo mun suhteen. - Tiina ja Jaana
On tule sinne vaan,odottelemme sinua.
- Kahvelipun sain...
Tiina ja Jaana kirjoitti:
On tule sinne vaan,odottelemme sinua.
Jos oikein paljon ruetaan täällä moittimaan näitä talkoolaisia niin saattaapi tulevaisuudessa lipun hinnat tanssilavoilla nousta kun järjestyksen valvojille joudutaan maksamaan tuntipalkka! Palkkahan ei nyky palkkatason aikaan alle 50euroa ole tällaisesta erikois/satunnaistyöstä. Nyt he tekevät ruokapalkalla talkoita ja yksi talkooporukan reissu jonnekkin päin Suomea vuodessa jonka he kustantavat osittain itse. Tulevaisuudessa voi tanssilipun hinta hyvinkin olla 30-40euroa ja jopa enemmänkin palkatun henkilökunnan takia.
- eloveno
a. Mitä sinä jauhat?
b. Yöitkua jauhan.
a. Sitä miekin.
b. Jumala terveeks suokoon!
(SKVR / )
bonus:
http://ampiaisentori.blogspot.com/2011/09/verkkosuoja.html
' - yäk yök.
Kyllä haisi taas tunkukaasu eteisessä niin että meinas oksen lentää
- Nam
Kyllähän se kun et pyyhi ollenkaan kun käyt pas@@@@@.
- karmeeeeeeeta
jahah, taas on alettava keräämään kaasua. Voi sitä riemua, kun näkee narikan ilmeet, paska haisee mut ei tiedä mistä.
- Tätä mieltä minä
Kamppeet pihalle kasaan ja bensaa päälle tulitikun kera.
- Kajaanin tyttö
Kaikki keharit ja vajakit vissiin keskustelee. Sotkamolaisille kiitos viime lauantaina 1960-luvun tansseista. Oli tosi hauska tapahtuma. Lisää tällaista.
- Toinen tyttö
Samaa mieltä viime lauantaista.
- Ei sille mitään voi
Oli kyllä, mutta pieru ja hiki haisi silti.
- ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU
Surkeaksi on menny tämä keskusteluketju. 2 normaalia kommenttia ja aina väliin joku "vajakki"kirjottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679