Sanoin saunalahden liittymän irti ja otin siihen prepaidin (saunalahti, Elisa). En saa multimediaviestejä toimimaan enkä myöskään internettiä. Kaksi kertaa on asetukset lähetetty, eikä vain toimi. Mahtaako olla niin, että vanhat tiedot siellä hänksättää? Näyttää olevan yhteyksissä vaikka kuinka paljon Elisaa ja Saunalahtea.Pitäisikö kaikki poistaa ja hakea asetukset uudestaan? Neuvokaa mummoa! Kannattaisiko mennä ElisaShopittiin, auttaisivatkohan siellä? Kokeillessa tuntuu saldo loppuvan. Mahtaako viedä senttejä, vaikka ei mikään onnistu? No jaa, tekstiviestit toimii ja sillä pystyy soittamaankin.
N73 ja prepaid
7
119
Vastaukset
Sinun kannattaa poistaa kaikki yhteysosoitteet ja sen jälkeen tilata uudet. Kun uudet asetukset ovat tulleet tekstiviestinä kännykkään niin muista tallentaa ne.
- toivotonta!
Näin olen tehnyt, eikä multimedia silti toimi. Netin sain toimimaan.
Monilla muillakin on ollut vastaavaa ongelmaa.
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f11/saunalahti-prepaid-multimediaviestiasetusongelma-65626/
http://palsta.saunalahti.fi/index.php?topic=13602.0
Toivottavasti nämä auttavat ongelmaan.- sain tarpeekseni
Prepaid onkin hieno liittymä. Kun en saa multimediaviestejä toimimaan, puhun saldon loppuun ja ostan Soneralta prepaidin. Saunalahden tavallisia liittymiä on minulla kaksikin. Kokeilempa Soneraa, se on kalliimpi, mutta onhan minulla tuo Saunalahti. Toisessa on alle euron päivät. Onko kenelläkään kokemusta Soneran prepaidista, toimiiko multimediaviestit?
- 5230,. (500)
soneralla(myös prepaid),dna:lla(myös prepaid),elisalla toimii aina mms viestit mukisematta,kokemusta on kaikista prepaid liittymistä,kaiken huipuks käytän yhdessä varapuhelimessani saunalahden prepaid liittymää jossa toimii mms viestit,vaikka sen saunis prepaidin simin vaihtaa mihkä vaan puhelimeen niin mms toimii..toki mullakin on ollu sauniksen prepaid liittymiä missä mms viestit ei toiminu vaikka asetukset on laitettu manuaalisesti,ne olen sitten hävittäny..poistappa kaikki vanhat asetukset ja kokeile vielä uudestaan ja uudelleen käynnistää puhelin
- 5230,. (500)
Tarkista vielä multimedia viesti asetuksista että "multimedian haku" on asennossa "Aina automaattinen" ja että yhteysosoite on tietenkin elisa MMS
- susihukka?
Kävin ElisaShopetissa, eikä sielläkään ammatti-ihmiset saaneet multimediaviestejä toimimaan. Taitaa Saunalahden prepaid olla täysi susi!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036