Olen kesällä 26v täyttävä pirtsakka ja puhelias nuori nainen.
Asun tällä hetkellä Tampereella yksiössä kahden sisäsiistin kissan kanssa,
mutta olen haaveillut yläasteajoista lähtien asuvani vielä joskus kommuunissa/yhteisössä.
Elän ekologisesti ja olen kiinnostunut kaikesta "viherpiipertämisestä" jos näin voi asian ilmaista :)
Olen kasvissyöjä, en polta enkä käytä alkoholia/huumeita.
Olen kiinnostunut erityisesti Satakunnan alueella sijaitsevista kommuuneista/yhteisöistä,
unelmana olisi saada pieni osa vanhasta puutalosta käyttöön :) Olen asunut 8 vuotta "yksin yksiöissä",
nyt olisi aika päästä kokeilemaan yhteisöllistä elämää :)
KOKO Suomen alueelta saa ilmoitella, mutta erityisesti tuota Satakuntaa, Porin aluetta olen nyt miettinyt..
Yhteydenottoja odotellessa,
Heidi
Olisiko yhteisö/kommuunipaikkaa vapaana satakunnasta?
2
95
Vastaukset
Ei ole kommuuneista tietoa mutta jos haluat alkeellisesti asua niin on minulla sellaiseen paikka Köyliössä.
- sossuliiga
"unelmana olisi saada pieni osa vanhasta puutalosta käyttöön"
Niinhän se on suurella osalla muistakin, mutta me käydään oikeissa töissä ja ostetaan se puutalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907