Reissu varattuna ja nyt kiinnostaisi tietää millaiset latuverkot löytyy. Lähinnä mietityttää onko laskut kovin hurjia ja löytyykö tällaiselle sunnuntaihiihtelijälle vähän tasaisempia reittejä. Entä millainen meno on iltaisin, onko ravintolassa tanssittajia? Monotansseista luin ja ollaanko siellä oikeasi monot jalassa tanssimassa???
Saariselkä Pääsiäisenä, tanssit ym
6
589
Vastaukset
- tatu
Saariselältähän löytyy melko tasaisia reittejä hiihtoon, mutta myös salakavalia piiiitkiä nousuja. Ravintoloiden tanssittajista en tiedä kun en itse ole siellä...!
En ole nähnyt porukoiden menevän monotansseissa ihan monoilla... taitaa se luistelumomoilla olla hankalaakin. Se on semmoinen afterski- tilaisuus, johon jotkut jopa pynttäytyvät hieman. - Kannattaa mennä
Kuumat tanssit odottaa siellä sinua,kannattaa kumminkin laittaa
tanssikengät mukaan varalle,monoista lähtee hajuakin.
Hiihtää voi tasaisellakin ladulla,jos haluaa valita kunnon maastoa
sitäkin löytyy.
Kuumat kiimaviikot menossa Saariselällä. - nokialaasta
Varaa paljon kortsuja matkaan,voi pian siippasi yllättyä
- "hiihtäjä"
Ei ehkä kannata suksia ottaa jos ei alibiksi lähtiessä. Huvitteluhan siellä on pääasia eikä kannata sitten olla ronkeli, rumilta saa usein parhaat kyydit.
- monotansssssit
Jaahas, miten mulla on ollut sellainen käsitys, että Saariselkä olisi rauhallisempi paikka. Eipä ole siippaa, jonka yllättää, joten siinä mielessä täytyy tuottaa nokialaasta-tyypille pettymys. Ja "hiihtäjälle" tiedoksi, että kyllä ajattelin ihan hiihtää. Kiitos asiallisista ja asiattomista vastauksista.
- Päivällä monoissa
Hanki latukartta ja pitäydy sinisissä reiteissä, niin laskut pysyvät hanskassa.
Monotanssit Laanihovissa joka päivä klo 14-17. Ladut kun menevät mukavasti vierestä, niin sinne on mukava poiketa päivätansseihin paluumatkalla.
Illalla sitten Tunturihotellin tanssit klo 21 alkaen kahdessa kerroksessa.
Nautinnollisia hiihto- ja tanssikelejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415