Olen miettinyt tibbemme karvan lyhentämistä naamasta. Se hieroo tassuilla silmiään ja usein siellä on ollut niitä roikkuvia karvoja. Mitään tulehdusta tai rähmimistä ei ole. Tibbeähän ei varsinaisesti trimmata, mutta tekeekö kukaan tällaista osittaista siistimistä?
Tiibetinterrierin trimmaus
4
211
Vastaukset
- tibben omistaja
En tee.
- kikkelitonttu
En minäkään
- oskari29
itse teen tuon ns. kasvojen ajelun välist jotta oskari näkis pikkase etiä päin ja on ihan suotavaa ettei kesä aurinko tule täysin yllätyksenä ja ns. sokaise koiraa hetkeksi
- Samariini
En leikannut niitä karvoja, mutta nostin ne kevyellä pampulalenkillä ylös tupsuksi. Koira tottui siihen oikein hyvin ja näytti hauskalta. No tupsua täytyi tietysti välillä korjata, kun kovissa leikeissä tupsu löystyi ja roikkui. Jotkut kyllä väitti, että koiralla kuuluu olla ne karvat siinä silmillä, muuten sen silmät kärsii liiasta valosta. Siihen en ole kllä mistään oppaasta saanut vahvistusta.
Niku eli täyspitkän koiran elämän eikä kärsinyt silmävaivoista. Tosin en tuota tupsua sillä ihan aina pitänytkään, vain silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368