Kevätsiivoukset alta lahjoitan SIISTEJÄ lasten vaatteitä, lähinnä enemmän pojan vaatteitä ja tytön myös. Paljon siistejä paitoja, t-paitoja ja joitakin housuja. Leluja saa myös mukaan ja joitakin pelejä (ei konsoli) jos haluaa, ne ehjät ja siistit myös. Tule ja hae mahdollisimman pian lapsellesi kesäksi vaatteita! Voin neuvotella myös lähelle toimituksesta pientä korvausta vastaan mutta mielellään kävelyetäisyydelle. Asumme Helsingissä Suutarila/Siltamäki/Töyrynummen kulmila, Malmi on aika lähellä :) Kuvassa vain osa vaatteista, niitä on pari isoa jätesäkkiä..
Yhteystiedot: [email protected]
V: LAHJOITETAAN siistejä lastenvaatteita koko 140 - 170 cm
JenniferKoKoi321
4
270
Vastaukset
- AK
Hei, vieläkö on vaatteita jäljellä? Enemmän olisin kiinnostunut poikien vaatteista. Asun Myllypurossa ja voin itse hakea. Terveisin, Anna Kirjavainen 045-6725571
[email protected] - Äipeli
Hei! Vieläkö on jotain jäljellä? Tuskinpa vaan kun näin myöhään huomasin ilmoituksen....?
- hposis
vieläkö löytyy? Hope-yhdistys ottaa mielellään vastaan kaikkea lasten tarviketta ja vaatetta, Varasto sijaitsee herttoniemessä, sahaajankadulla. www.hopeyhdistys.fi
- jenniferkokoi321
missä päi tämä on että lahjoitetaan lasten vaateita sähköpostini on [email protected] tampere
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132