ostin vanhan taulutv:n. Halvalla sain. Sit vielä katsoin että perhana, olipa hyvä kauppa tässähän on hdmi liitin. No siinä hdmi liittimen kohdalla lukee kuitenkin että hdmi/dvi ? Onkko alussa ollut tapana merkitä tuo liitin noin. Kun uudemmassa taulutv:ssä jossa katson elokuvia tietokoneen kautta lukee liittimen kohdalla vain HDMI. Vai onko tuo perus HDMI liitin ? pitäis varmaan kokeilla toimiiko elokuvat tuon kautta tietokoneen kautta. Vaan enpä oo jaksanu tv:tä raahailla sen takia testiin niin aattelin kysäistä tätä kautta
HDMI/DVI. Mitä tarkoittaa ? Onko se perushdmi liitin ?
5
784
Vastaukset
- HDMI infoa
Kun jaksat vielä kertoa sen tv:n mallin, niin saat ihan oikeita vastauksia.
http://fin.afterdawn.com/sanasto/selitys.cfm/hdmi voit tutustua HDMI:n eri versioiden ominaisuuksiin ja DVI:stäkin on siellä infoa.. - ...
samsung le32r51b. Mut kun eilen katselin niin löysin esim sellaiset tiedot tästä mallista et ei olis muka scarttia yms. tässä on kaksikin scartliitintä yms
- cmkdir55
Ei olisi ollut tarpeen kertoa telkkarin merkkiä, kaikissa tuo HDMI/DVI toimii samalla tavalla. Jos tietsikassa on DVI liitin, tarvit DVI to HDMI kaapelin tai adapterin. Mut onhan siinä tuo RGB liitin josta kuvaa saadaan menemään jos ei ole DVI eikä HDMI liitintä tietsikas.
- ...
En minä tiiä siitä dvistä mutta mulla on hdmi liitintä tietokoneessa. Eli kai tuo nyt toimii ihan puhtaasti hdmi:nä ? Tyhmä kysymys varmaan vaan kun hämäsi tuo kun tietsikassa lukee hdmi kohdalla vain hdmi
- ...
Ja se tv n liitin kyllä näyttää hdmi:ltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428