O: Myydään akaattikotilon poikasia

sadee22

Tulossa myyntiin akaattikotilon poikasia! Poikaset eivät ole vielä syntyneet, mutta "parittelu" tapahtui pari päivää sitten, jotta pian on tulossa. Luovutus touko-kesäkuussa :)
Poikasilla on erisukuiset vanhemmat! Poikaset ovat Krissin (Oikea nimi Kristine) ja Dooriksen (Oikea nimi Dora's) jälkeläisiä. Kuvia voin lähettää vanhemmista. Mikäli haluat ruokakotiloita kysy lisää. Myyn 10 kpl, kolmella eurolla. Huom. ruokakotilot pitää varata hyvissä ajoin, sillä en säästä kuin korkeintaan kolmekymmentä kotiloa.
Lemmikkikotiloistani pyydän 3 euroa ja siihen sisältyy postikulut. Huom. jos ostat monta kotiloa, saat euron alennusta toisesta ja kolmannesta jne.

Aksut:

-Devil's Amor
-Devil's Bona Dea
-Devil's Diana
-Devil's Epona
-Devil's Fanus
-Devil's Genius
-Devil's Neptunus
-Devil's Venus
-Devil's Mars
-Devil's Quirinus
-Merkurius (Varattu)

Lisätietoja voi kysyä puhelimetse tai sähköpostitse:

Puh. 0401924772
tai
[email protected]
tai
[email protected]
(Miel. ylempään s-postiin, mikäli haluatte nopeampaa vastauksen.)
Hinta: 3
Yhteystiedot: Puh. 0401924772
tai
s-posti: [email protected]

5

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadee22
    • Katja-83

tiedustelisin, että onko mahdollisesti vielä vapaana olevia? Voisin olla kiinnostunut ostamaan kaksi ihan lemmikiksi :)

• Aamunkasteenkotilot

Mulla olis nyt myynnissä eilen eli 6.8.12 kuoriutuneita aksu vauvoja .......
      Ovat 100 % eri sukuisista vanhemmista :) Terveille näyttävät :) Luovutus Loka-marraskuussa :) Erittäin pirteitä ovat päivän ikäsiks :). Postitus mahdollisuus on myös haku onnistuu asun Kuopiossa . Tuonti onnistuu Kuopion lähistöllä sovitusti :) !
      Lisätietoa ja kuvia joko [email protected] tai [email protected]
      Eli kotilot ovat Aamunkasteen kotiloja :) ! Myyn vaan lemmikki kotiloiksi :) Hinta sovitaan s.postissa noin 1.50 e -3.00 e kappale mutta jos otat enemmän tietysti halvemmalla :) !

• joku random

ei varmaan enää ole myynnissä? Kovasti semmoisen haluaisin, vaivaakaan ei niistä olisi.. Jos vanhemmat suostuisivat.. :) mut kyllä ne suostuis, jos löytäisin vaan sen sopivan..

• Kotilo12

Olisiko kenelläkään myynnissä aksuja tai white jadeja? Olisin todella kiinnostunut ostamaan yhden tai kaksi poikasta :) tahdon kuitenkin että kotilot ovat 100% eri sukuisista vanhemmista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe