Palstalaiset, lähtekää mukaan heinä-elokuun vaihteessa Petroskoihin Igorin datsalle pidennetylle viikkonlopulle. Kaikki mahtuvat mukaan. Jos jollain ei ole autoa käytettävissä, mahtuu minun autooni. Tai lähdemme tyttärieni kanssa kahdella autolla. Matka ei maksa mitään, mutta voisitte jokainen tutustua venäläiseen huvilaelämään.
Lähtekää kaikki mukaan. Sinne sopii kaikki, yöpyminen ei maksa mitään.
Loppukesällä!!!
9
349
Vastaukset
- lolz lilz
Riippuu siitä annatko.
- Tarvittaessa....
Annan tarvittaessa kimppusi kolme naista. Ne pyörittelevät Sinut joessa ja pieksevät Sinut rapakuntoon. Ehkä laittavat narun nilkkaan ja uittavat sinne alajuoksuun. Toivo, että naru luiskahtaisi Anastasian kädestä.
Sitten sanot ai,ai, ai ja pyrit Igorin saunaan ilma naisia.
- T_K_S
Voisihan tuota vaikka harkita, jos en ole sillä hetkellä reissaamassa kauempana Venäjällä vaan oleilen tuossa rajan pinnassa. Pistähän ajo-ohjeita tai yhteystietoja näkyviin, että tietää minne ajaa tai mihin ottaa yhteyttä ja minä ajankohtana tarkemmin. Onhan näitä datsoja jo vuosien varrella muutama tullut nähtyä, mutta Petroskoin Igorin datsha se on minulta vielä näkemättä.
- Sopii..!!
Ota myös ystäsi mukaan. Kaikki mahtuu datsalle. Olen sopinut siitä Igorin kanssa. Heitetään joku lantti Igorille saunan polttopuista.
En tiedä vielä tarkempaa ajankohtaa, olisko paree suunnilleen heinä-elokuun vaihteessa? Esitä itse! Minä voin valita lomani ajankohdan. Igor on nuori eläkeläinen.
Puhun kyllä venäjää ja olen hy vä ystävä Igorille ja Marinalle. - Datsakylä...
Se nyt on oikeastaan sellainen datsakylä. Siellä on arviolta sata tai kaksisataa datsaa samassa kylässä, joen ja järven rannaalla. Paikalle johtaa asfaltoitu tie Petroskoi-Suojärven väliseltä tieltä. Siltä valtatieltä on matkaa suunnilleen 2 km datsalle.
Paikka on kartassa Eteläisen-Paatjärven lähellä. Suunnilleen 30 km Petroskoista Suojärven suuntaan. Ihan siisti paikka. Olen pyytänyt jo Igorilta luvan majoitukseen. Ainakin isäntätuttavani Igor lähtee mukaan. Osa joutuu yöpymään teltassa, olen vapaaehtoinen. Kaipa laitamme jonkun kolehdin kiertämään saunan polttopuista?
Lähellä kilometrin päässä on kauppa, josta saa tavanomaisia elintarvikkeita, myös juomia.
Essoilan suunnalla on melkoisen iso hiekkaranta Säämäjärvellä (Sjamozera kartassa). Helteisinä aikoina siellä on sanoisinko satoja tai jopa tuhat ihmistä Petroskoista, Essoilasta ja Suojärveltä viikonloppuna uimassa, ottamassa aurinkoa, grillaamassa ja nauttimassa kesäisestä viikonlopusta.
Paljon lapsia on myös mukana.
En tarkkaan tiedä ajankohtaa, en ole suunnitellut vielä lomaani. Mikä aika Sinulle kävisi?
[email protected]
Laitoin viesti jo riittävän aikaisin. Tästä kerrotaan myös Facebookissa. Kaikki sopivat mukaan, lainataan vaikkapa naapurien tonttia lisäksi. Myös he ovat tuttuja. He kasvattavat kukkia ja hyötykasveja.
Suunnittelen vielä aikaa Igorin, Marinan, Anastasian, Annan ja Artjomin kanssa. Heille kyllä sopii mikä aika vaan. - T_K_S
Datsakylä... kirjoitti:
Se nyt on oikeastaan sellainen datsakylä. Siellä on arviolta sata tai kaksisataa datsaa samassa kylässä, joen ja järven rannaalla. Paikalle johtaa asfaltoitu tie Petroskoi-Suojärven väliseltä tieltä. Siltä valtatieltä on matkaa suunnilleen 2 km datsalle.
Paikka on kartassa Eteläisen-Paatjärven lähellä. Suunnilleen 30 km Petroskoista Suojärven suuntaan. Ihan siisti paikka. Olen pyytänyt jo Igorilta luvan majoitukseen. Ainakin isäntätuttavani Igor lähtee mukaan. Osa joutuu yöpymään teltassa, olen vapaaehtoinen. Kaipa laitamme jonkun kolehdin kiertämään saunan polttopuista?
Lähellä kilometrin päässä on kauppa, josta saa tavanomaisia elintarvikkeita, myös juomia.
Essoilan suunnalla on melkoisen iso hiekkaranta Säämäjärvellä (Sjamozera kartassa). Helteisinä aikoina siellä on sanoisinko satoja tai jopa tuhat ihmistä Petroskoista, Essoilasta ja Suojärveltä viikonloppuna uimassa, ottamassa aurinkoa, grillaamassa ja nauttimassa kesäisestä viikonlopusta.
Paljon lapsia on myös mukana.
En tarkkaan tiedä ajankohtaa, en ole suunnitellut vielä lomaani. Mikä aika Sinulle kävisi?
[email protected]
Laitoin viesti jo riittävän aikaisin. Tästä kerrotaan myös Facebookissa. Kaikki sopivat mukaan, lainataan vaikkapa naapurien tonttia lisäksi. Myös he ovat tuttuja. He kasvattavat kukkia ja hyötykasveja.
Suunnittelen vielä aikaa Igorin, Marinan, Anastasian, Annan ja Artjomin kanssa. Heille kyllä sopii mikä aika vaan.No eipä tuota datsaviikonloppua minun aikataulujeni suhteen kannata liikaa rustailla, minä kun en itseäni mihinkään päivämääriin voi sitoa tuohon vuodenaikaan kuin korkeintaan viikkoa tai kahta ennen itse tapahtumaa. Kauempana Venäjällä kaukana Äänisen itäpuolella on omat houkutuksensa, jotka täytyy hoidella prioriteettina. Jos satun sitten olemaan reissut jo tehnyt tai reissujen välissä kesänvietossa Itä-Suomessa tai vaikka Aunuksen Karjalassa, niin voin mahdollisesti tulla Igorin datsalle. Ideana kiinnostaa kovasti. Joten rohkeasti vaan valmistelkaa Igorin datsaviikonloppua teille sopivaan ajankohtaan ja ilmoitelkaa sitten, mihin ajankohtaan päädyitte. Voin sitten tulla paikalle, jos olen tarpeeksi joutilas ja tarpeeksi lähellä Igorin datsaa tapahtuma-ajankohtana.
- Seesjärvi Ozero
Keväinen kiima on tehnyt kaverille tepposet.
Miksi houkutella naisia (ja miehiä) omiin, votkanhuuruisiin, epäselviin ihme bakkanaaleihin Venäjälle? Ja käyttäen tähän yleistä Matkailu-palstaa?
Eivätkö ylläpito ja viranomaiset voisi jo puuttua tällaiseen kaupantekoon, enempi tai vähempi laittomaan matkanjärjestelyyn. ”Kolehti” on kyllä juonikas tapa kerätä rahat pois ihmisiltä. Yms.
Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, ja tuollaisen värväyksen toivotaan kyllä kerta kaikkiaan siirtyvän tältä palstalta sinne.
Ei enää näitä omien kuvioiden kehittelyjä ja henkilökohtaisia ”Igor-/ Datsa-/ Paatsjärvi-viestejä” tänne!- löytöretkeilijä.
Voi eikä! Olen aina halunnut päästä datsalle, mutta ajankohta ei sovi. Voisiko tälläsesta tehdä ihan jokakesäisen tapahtuman?
- 18-17 ja nolla
Älä jankkaa!
Sulla on ilmeisesti jotain henk.koht. tätä tapahtumaa vastaan, kun joka keskusteluun puutut.
Vastaa vaan noille pimpintarvitsijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238