Hei, elikkäs mulla on bichoni uros.. se saa aivan ihme sätkyjä ja saattaa yhtäkkiä inhottavasti vinkastakkin(niinkö kävisi johonkin kipeää),tärisee ja nuolee/kynsii pyllyreijän vierestä ihoa ?.. poika on leikattu, joten sekin saattaa tehdä osansa.. ja joo eläinlääkärissä on käyty monet kerrat..iho hyvä,ei kuiva..
Mutta jos teillä muilla on kokemuksia samanlaisesta niin mielelläni kuulisin myös teidän kommentteja!:)
mikä bichoniani vaivaa
bichoni uros:)
2
114
Vastaukset
Olisiko mahdollisesti anaalirauhaset tukossa. Nuoleminen viittaa siihen. Tulehtuessaan ovat myös todella kipeät.
Suosittelen eläinlääkärireissua, mikäli et itse osaa niitä tyhjentää.- bichonin omistaja
Anaalirauhasissa ei ole mitään.. Soittelenki tänään toiselle eläinlääkärille josko se osaisi jotakin sanoa.. toivottavasti joku selitys tälle löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801818
- 701637
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91281- 80988
- 95979
- 72978
- 67891
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884