Johan on selitys keksitty, mutta siitä ei o mittään todisteita.
TULIPALLO
10
207
Vastaukset
- :D
Ja tyhmyys sitten näköjään on vain tiiivistynyt. Ei enään ulkoa opeteltuja latinan kielen sanontoja?
- fgdkl
siitä tulipallosta ei o mittään todisteita. eikä niin et siitä selityksestä ei o mittään todisteita.
- rrrrrts
fgdkl kirjoitti:
siitä tulipallosta ei o mittään todisteita. eikä niin et siitä selityksestä ei o mittään todisteita.
Niin koska selityshän on olemassa ja sen selityksen olemassaolosta on todisteet olemassa. Selityksen Tulipallosta ei sen sijaan ole mitään todisteita?
- finska talare
fgdkl kirjoitti:
Mistä tulipallosta?
jA SE ON: MITÄÄN.
- pelle!
Intä mitä intät, mutta ufoista on miljoonia todisteita. Sinusta taas ei ole todisteita.
- Ufo on ufo
Ufoista on miljoonia todisteita.
Vieraan sivilisaation lentolaitteistavarmoja todisteita on 0. - heko heko= 0!
Ufo on ufo kirjoitti:
Ufoista on miljoonia todisteita.
Vieraan sivilisaation lentolaitteistavarmoja todisteita on 0.Puhut ristiin! Tyhmä trolli.
- nikioneki
balls on fire?
nörtit - waddaf?
botti botti botti botti botti botti botti botti botti botti botti
tä? - lol
lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601812Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1441552Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 79864
- 86772
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39561- 55558
- 38534
- 55496