Kaksoisliekit?

ad astra

Kenellä täällä on kokemuksia kaksoisliekin tai muiden sielunkumppaneiden kohtaamisesta?

Itse tapasin oman kaksoisliekkini vuosia sitten, mutta kesti aikansa löytää sille kaikelle oikea termi, niin vahva se yhteys ja tunne oli. Nyt olemme erossa, mutta tunnen yhä joskus hänen mielialansa kaukaakin ja olen nähnyt hyvin realistisia unia - paljon realistisimpia kuin silloin kun olin vasta rakastunut häneen (en muuten silloin uneksinut hänestä kuin harvoin ja hän oli aina unissani silloisen vaimonsa seurassa).

Nyt kohtasin hänet viime yönä taas unessani. Hän ilmestyi lohduttamaan minua ja ennen nukkumaan menoa minulla oli ollut todella kurja ja ahdistunut olo, mutta herättyäni olin kuin elpynyt. Se oli hyvin vahva uni, ja mietin - onko muilla samanlaisia kokemuksia?

15

1546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Chucc Born Star-Starseed Media-episode 7 (right kind information from "starseed")
      http://www.youtube.com/watch?v=Xavpv_2uRwI

      Sadhguru on Striking a Balance between Masculine & Feminine Energies ("For Real" the
      http://www.youtube.com/watch?v=aRMk9ALPjDw

      Balance between Male & Female energy: How & why ? - Paul Lawrence Curtis
      http://www.youtube.com/watch?v=4XezhS-WWJY

      wikipedia tell "A soulmate (or soul mate) is believed by some to be the person with whom one has a feeling of deep or natural affinity, similarity, love, sex, intimacy, sexuality, spirituality, or compatibility. A related concept is that of the twin flame or twin soul, which is thought to be the ultimate soulmate."

      ihmisissä o kummatki energiat. jos henkilö o epätasapainossa henkilö hakee toista puoliskoa. tosi o että tuttuja löytyy jotka tunnistaa ku o tavannu edelliste elämie aikana. toisinaa tuo pari löytymine o pelastanu jopa kumppani elämä. onko välttämättömyys nii ellei omaa eheyttä löydä riittävästi. tuntuu oleva mahdolline juttu ainoastaa jos vähintää toine osapuoli o saavuttanu rauha oma elämä aikana aiemmi ku muutoi ei oo mahdollisuus löytää sielukumppania. mulla o vaimo omana sielukumppaninani vaa o nii että elle ite olisi elämääni katsonu eteepäi nii en olisi vaimoo törmänny.

      • :)

        ellei jompi kumpi oo saavuttanu rauhaa nii ei oo kompassia millä suunnistaa eteepäi koska jomma kumma ellei kummanki täytyy luottaa tunteeseen 100% eikä loogisee ajatteluu tai tapaamine ei oo mahdolline. ihmine o eheä kumppanittaki ku energiat o tasapainossa.

        tasapainoine ihmine ei tarvi lohtua tai tukea tai läheisyyttä vaa pärjää vaa ainoastaa tasapainoine ihmine pystyy löytää sielukumppani tarvittaessa. kysymys o lähinnä että tahtooko oma perhee pelastus olla vai ei ku sielukumppani o ainoa oikea henkilö omaa perheeseen.


      • :)
        :) kirjoitti:

        ellei jompi kumpi oo saavuttanu rauhaa nii ei oo kompassia millä suunnistaa eteepäi koska jomma kumma ellei kummanki täytyy luottaa tunteeseen 100% eikä loogisee ajatteluu tai tapaamine ei oo mahdolline. ihmine o eheä kumppanittaki ku energiat o tasapainossa.

        tasapainoine ihmine ei tarvi lohtua tai tukea tai läheisyyttä vaa pärjää vaa ainoastaa tasapainoine ihmine pystyy löytää sielukumppani tarvittaessa. kysymys o lähinnä että tahtooko oma perhee pelastus olla vai ei ku sielukumppani o ainoa oikea henkilö omaa perheeseen.

        tiivistettynä ei oo olemassa itsekkyyttä mikäli o eheä ku eheä voi jo olla kumppani apu. itsekkyys o lähinnä ku henkilö ei tahdo olla eheä vaikka voisi.


      • :)
        :) kirjoitti:

        tiivistettynä ei oo olemassa itsekkyyttä mikäli o eheä ku eheä voi jo olla kumppani apu. itsekkyys o lähinnä ku henkilö ei tahdo olla eheä vaikka voisi.

        oma kokemus o että eroa ei oo jos ei eroa tee. voi olla helppoa olla kumppani kanssa 24h vuorokaudessa vaa usei o nii että o täys työ olla kumppani kanssa ulkopuoliste juttuje häiritessä vaa ajat muuttuu tämä kuu jälkee nii että ne jotka oikeasti ovat keskenää nii heidä o helpompi olla.


    • Ajat ajattomat ....

      Ei ole kaksoisliekkini, mutta v1996 tapasin naisen, ja vasta vuosien päästä olen ymmärtänyt taikka vieläkin jokseenkin ymmärtämässä todellisen yhteytemme. Se on ollut hirmuisen vahva jo lapsuudesta asti, tunnetilat jotenkin 'yhteisiä' jne. .... Jotenkin olemme aika vakaita persoonia, mutta samalla intohimoisiakin, mietityttää onko sekin pitkän yhteisen menneisyyden syytä, eli 'yhteenkasvamista'. Silloin 1996 olimme jopa molemmat samalla kurssilla, joka käsitteli jälleensyntymää ja ed.elämiä, kuitenkin tämä asia on vähitellen nyt minulle avautunut. Kenties 2006 kun olimme samassa työpaikassa jonkin aikaa oli ed.tärkeä linkki. En siis harrasta viikottain tms.näitä 'ed.inkarnaatiot' asioita, mutta ajoittaen luen mm.alan kirjallisuutta. Jännittävintä on että olen tämän yhteyden ymmärtämisen kautta oppinut muistamaan melko hyvin menneiden inkarnaatioiden tapahtumia!! Olemme olleet usein naimisissa, nyt emme. Tämä henkilö on hirveän paljon vastuussa 'sieluni' positiivisesta kehityksestä, paljon noissa muistoissa on hyvää. Ehkä joskus taas elämme yhdessä, mutta olen oppinut muistamaan .... (En tiedä tuosta 'kaksoisliekistä'. En tiedä uskonko näihin kaksoisliekkeihin. Ainakin yhtä tapausta voisi elämässäni ehkä näinkin tulkita, mutta se tunne oli jotenkin epätasapainoisempi (=intohimo otti vallan), kuin tuo 'tuttu' josta kerroin. Saa toki uskoa liekkeihin, mutta minä en ole varma uskonko ...)

      • ad astra

        Tunsin vahvaa vetoa tähän kys. mieheen jo heti alussa - kukaan ei koskaan ole saanut päätäni samalla tavalla pyörälle ja valitettavasti kaikkien muiden seura hänen jälkeensä on tuntunut haalealta vedeltä ja mitäänsanomattomalta...

        En alussa ajatellut hänen olevan näin merkittävä hahmo, vaan jatkoin yhä sen todellisen sielunkumppanini etsimistä. Näin unia, välähdyksiä edellisistä elämistä, mutta en koskaan nähnyt kyseisen unimiehen kasvoja, vaikka hän oli aina sama, mutta vain eri ajassa. Kunnes sitten eräänä päivänä näin tämän kaksoisliekkini hiukan uneni kaltaisessa tilanteessa ja tunnereaktioni häneen oli sama - ennen kuin edes tajusin kuka varjoissa seisoi. Sydän ja sielu tiesi ennen päätä. Hän oli se, jota olin koko ajan etsinyt ja kaivannut, ja se tuttuus, se yhteys, se tunne...

        En kykene unohtamaan häntä, vaikka minun tulisi mennä eteenpäin hänen avioliittonsa vuoksi. Joskus jo mietin onko hän vain pakkomielle, turvallinen kaukorakkaus, mutta totuus on se, etten ole ollut kenenkään toisen seurassa yhtä hereillä ja löytänyt myös yhtä paljon uusia puolia itsestäni. Muut ihmiset saavat minut sulkeutumaan, heillä ei ole pääsyä sieluuni, mutta tällä kys. miehellä on oikea valtatie sisimpääni - ei ole esteitä. Se on pelottavaa. Olla täysin alaston jonkun edessä henkisesti ja ehkä hän koki kaiken samoin ja juoksi karkuun, valitsi turvallisemman, arkisemman rakkauden. Mene ja tiedä, mutta elämässäni on iso tyhjä kohta, jonka olemassaoloa en aiemmin edes tiennyt ennen kuin hänet tapasin.


    • Perhosvaikutuksenalainen
    • Anonyymi

      Minä tapasin kaksoisliekkini noin vuosi sitten. Ne lyhyet hetket mitä olin hänen seurassa, sai minut aivan pyörälle päästäni. Hän oli niin samanlainen kuin minä, niin samanlaiset arvot ja elämän tavoitteet, kiinnostunut niistä asioista, joista minä tiesin mutta ketään aikaisemmin ei ollut kiinnostanut ne asiat joihin olin perehtynyt. Huomasin, että hän käyttäytyykin joissain tilanteessa samalla tavalla kuin minä, ja ensi kertaa elämässäni sain kokea miltä "oma käytökseni" tuntuu itseäni kohtaan. Häkellyttävä tilanne. Lisäksi valtava vetovoima, tuntuu kuin sydän lähtee rinnasta jos on erossa hänestä. Hänen tuoksu. Energiat, saan viboja kun vain ajattelenkin häntä. "Telepatia", osaan mennä whatsappiin usein samaan aikaan kuin hän.
      Jouduin blokkaamaan hänet kun olin suhteessa vielä edelliseen. Kun yhteytemme oli katkennut, aloin näkemään hänestä unta lähes joka viikko. Jokainen uni tuntui tarkoittavan jotain. Näytti miltä hänestä tuntui ja mitä ehkä hän olisi halunnut sanoa minulle. Näytti, mitä minun kannattaa tehdä, että pääsisin takaisin hänen yhteyteen. Yhtenä päivänä minulla oli huono päivä ja itkin koko illan. Sängyssä itkin, että olisipa hän nyt täällä, hän on ainoa ihminen joka saisi minut rauhoittumaan. Ja seuraavana yönä hän tuli minun uneeni ja antoi minulle "sielunhoitoa".

      • Anonyymi

        Kiva ku sait sielunhoitoo mut osaakko sanoo mistä sais suolenhoitoo? On vieläki toi peräsuoli hellänä mun kaksoisliekki-kokemuksesta, kato lisää tost alta mitä tapahtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ku sait sielunhoitoo mut osaakko sanoo mistä sais suolenhoitoo? On vieläki toi peräsuoli hellänä mun kaksoisliekki-kokemuksesta, kato lisää tost alta mitä tapahtu.

        Mee sinä siitä hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sinä siitä hoitoon!

        Ei mun tarvii. Jos persettä kutittaa liekkipieru kärventää pöpöt ja ylimääräset perskarvat. Ei siinä lääkäriä tarvita. Omahoito paras hoito.


    • Anonyymi

      Meikä poika se löysi kaksoisliekkinsä viime jussina. Pierasin palavaan stendariin sellasen 2-piecen, stendari sammu ekan pierun jälkeen mut siit huolimatta se toinenki pieru sytty ja komiasti leimahti! Eli tuli kaksoisliekki!

      • Anonyymi

        Joo just tosi hauskaa heko heko...!


      • Anonyymi

        Siis hyi hitto miten ällöö!


      • Anonyymi

        Senkin pyllynaama!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe