Aika ovela kohta ympäristöluvassa kun turvesuota perustetaan.
"Jokaiselle yli 10 ha:n suolle on haettava ympäristölupa ennen kuin turvetuotanto voidaan aloittaa. Kun lupa on saatu, suo voidaan valmistella turvetuotantoon ja tuotanto aloittaa siellä noudattaen ympäristöluvassa annettuja määräyksiä"
Näin jyrkästi sanottuna: Jos omistat suota alle 10 ha niin voit ilman ympäristölupaa perustaa turvesuon. Jos taasen omistat vaikka n. 30 ha, ei muutakin pari kaveria mukaan ja turvesuota perustamaan.
Millähän tavalla toi n.30 ha:n suo kuormittaa vähemmän ympäristöä kuin 3 X 10 ha:n suo?
Turvesuon perustaminen
Ihmettelevä......
1
561
Vastaukset
- Anonyymi
Ite haluisin kans perustaa turvesuon ja ehkä joku 80 ht alue kumminkin sellanen suo mikä tuottaa niin kertokaa vinkkejä mitä pitäs tehdä okei ympäristöluvat kyllä mut mitä muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749