KKO:n päätös: Rikos, tekee tämän helpoksi. Selitykset ei auta.
"Kymmenet ihmiset hakivat poliisin tietojärjestelmistä Mika Myllylää koskevia tietoja.Kalle Parkkinen
Nelonen: Myllylä-urkinnasta epäillään myös ei-poliiseja
Julkaistu: 27.03.2012 14:41
Kesällä kuolleen ex-hiihtäjän Mika Myllylän tietojen urkinnasta epäillään myös pariakymmentä muuta virkamiestä kuin poliisia.
Nämä virkamiehet ovat sellaisia, joilla on pääsy poliisin tietojärjestelmiin, vaikka he eivät ole poliisimiehiä, kertoo Nelosen uutiset.
Tutkinnanjohtaja Kai Lakio valtakunnansyyttäjänvirastosta kertoo, että kaikkiaan selvityksiä pyydettiin noin 30 muulta virkamieheltä.
Parinkymmenen osalta aloitetaan esitutkinta. Heidän joukossaan on mm. poliisin palveluksessa työskenteleviä tutkintasihteereitä ja vartijoita sekä tullin ja rajavartiolaitoksen virkamiehiä.
Viime perjantaina poliisimiesten esitutkinnasta vastaava kihlakunnansyyttäjä"
Sodankylä teki helpoksi
seuraajia
6
134
Vastaukset
- sormi oikeaan
Taisi lapin maahanmuuttopoika tehdä organisaatiolleen karhun palveluksen:)
- oikea sormi
100 virkamiestä kiittää.
- 4+8
oikea sormi kirjoitti:
100 virkamiestä kiittää.
Vielä pitäisi saada 7700 muuta aseistettua psykopaattia ja rikollista tilille.
- Anonyymi00005
4+8 kirjoitti:
Vielä pitäisi saada 7700 muuta aseistettua psykopaattia ja rikollista tilille.
Kuulostaa hyvältä….
- Anonyymi00006
Poliisi tappamassa minua mitä tehdä mikä avuksi.
- Anonyymi00007UUSI
Satuta kiusaajia homottelijoita ja varkaita jotka vaan varastaa muilta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761043
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka38842- 100819
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!34728Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa43678Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56668Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s52559- 32550
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r52463Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14461