Kaverin päässä ei pyöri kuin koulu... HUOH

-help-

En tiiä kuuluuko tää ny varmasti tänne mut kuitenki...

Eli siis. En tiiä mistä alotan.. No:
Kaverini on siis 14 (täyttää kohta 15) ja hänen päässänsä ei pyötri mikään muu kuin koulu! Hänen on pakko tehdä aina kaikki läksyt TÄYDELLISESTI (en tarkoita että siinä olisi jotain pahaa, en todellakaan) hän lukee kokeisiin viikon ennen koetta.Jos hänellä on esim. englannin sanakoe seuraavana päivänä hän lukee niihin KOKO edellisen päivän/illan. Hän ei voi myöhästyä tunnilta sekuntiakaan koska pelkää että saa siitä jonkun merkinnän (meijän koulussa opettajat eivät anna niitä kauhean helposti) Siinä oli nyt VÄHÄN esimerkkejä tästä kouluhommasta mutta ei läheskään kaikkea!

Toinen on että hänellä ei ole muita kavereita kuin minä. Hän ei halua tutusta toisiin ihmisiin koska hän on todella ujo. Hän ajattelee että hän on aina se huonoin ja surkein. Epäilen että hänellä on masennus. Hän ''pakottaa'' minun olevan hänen kanssaan aina koulussa, mutta jos pyydän häntä koulun jälkeen meille hän sanoo ettei jaksa tai läksyjä/sanarit. Rupeaa pikkuhiljaa ärsyttämään. Kerran kun hän suuttui mulle kun en ollut hänen vaan toisien kaverieni kanssa koulussa siis todella suuttui. Lähetin hänelle että haluan olla muittenki kavereideni kanssa. Hän vastasi että: oo vaan en oo ikinä pakottanu sun olemaan mun kanssa. Ja hän ei tullut sinä päivänä meidän kyydissä edes kotiin (hän tulee aina joka päivä yleensä).. En tiedä mitä tehdä ja toivoisin palautetta :) Hänen perheensä on hieman ''sekava'' Isä juo joka viikonloppu ja on ''maalaisjuntti'', äiti on hieman pimahtanut, ja hänellä on pikkusisko kenen kanssa hän on aina! Luulisi että hän haluaisi joskus pois kotoaan, mutta en tiedä enää jaksanko yrittää saada hänestä ns. normaalia.. Tiedän, pahasti sanottu.. Anteeksi. Mutta toivoisin että tarjoaisitte apua.. Kiitos!

2

117

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattimies6666

kaveris on sekasin vie se ammattiauttajalle.

• gwhrgwsw

Ei tuossa mitään ammattiauttajaa tarvita. Kaverisi on vain koulunörtti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      418
      2009
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      188
      1543
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      149
      1477
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1386
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1176
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      947
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      113
      907
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      67
      762
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      685
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      665
    Aihe