Juu elikkäs kertokaas hyviä PC-pelejä =)
Olen juuri saamassa paremman koneen, ja
olis kiva tietää, mitä te pelaatte. Kaikki käy
=) Paitsi WoW ja Runescape.
Hyviä PC-Pelejä
22
958
Vastaukset
- pc pelaaja
Jos pidät seikkailupeleistä, ehdottomasti Arkham City, sotapelinä Battlefield 3. Jos olet urheilumiehiä niin Nhl 04 tai sitten joku Fifa. Kauhupeleistä en osaa sanoa koska en pelaa niitä. Noi nyt ainakin. Mutta laillisista ilmaispeleistä suosittelen lämpimästi World of Tanksia. Voin laittaa jotain linkkiä sen lataukseen lähiaikoina.
- Erkkimerkki321123
Duke Nukem 3D, Doom 1 Doom 2 ,Quake, Commander Keenit on aika hyviä. ONhan noita vaikka mitä.. Mut älä hyi helvettti ala pelaan niitä battlefieldejä tai muita tollasia hyi helvettti. ES-energiajuomaa alat juomaan jos battlefieldiin menet...
- pc pelaaja
Ainiin piti vielä sanoa CS. Äläkä kuuntele jonnejuttuja, peli on oikeasti hyvä
- Erkkimerkki321123
pc pelaaja kirjoitti:
Ainiin piti vielä sanoa CS. Äläkä kuuntele jonnejuttuja, peli on oikeasti hyvä
Jonne-juttuja :D ????? Jonnet ei ees tiedä mikä on doooooom tai vaikka monster bash pc peli
- pc pelaaja
Erkkimerkki321123 kirjoitti:
Jonne-juttuja :D ????? Jonnet ei ees tiedä mikä on doooooom tai vaikka monster bash pc peli
Tarkotin cssän haukkumista
- Ppc peluri
max paynet on tosi hyviä
- LoLittaja
League of legends on myös tosin hyvä peli :D itse ajattelin etten ikinä oppisi pelaamaan ja luulin sitä monimutkaiseksi, mutta nopeesti sen oppi ja kivaa kavereiden kanssa. PELI ON ILMAINEN :D
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f9947846ea9a319086111
Tosta voi rekata ja EU Westiä kannatin kun muualla on idiootteja. - pc pelaaja
LoL :-)
- pc pelaaja
Ja Battlefield 2 on myös hyvä ja halpa. Ja miljoona kertaa parempi ku joku Quake
- pc pelaaja
ja roolipelinä käy ainakin The Elder Scrolls IV: Oblivion. Itse olen sitä hiukan pelaillut, ja vaikuttaa ihan läpipeluun arvoiselta peliltä. Ja jos et pidä väkivalta-räiskinnöistä, FEZ on huippukamaa.
- gjsirz
Half-Life 2 ja episodet, Portal 1&2 ja TF2 on ainakin mahtavia, suosittelen.
- gjsirz
Ai niin, Amnesia: The Dark Descent ja syksyllä ilmestyvä jatko-osa ovat myös tutustumisen arvoisia, elleivät ole jo tuttuja.
- MushMushroomroom
Tää on hyvä: http://s9.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=16776
- Ipad_pc
Wolrd of tanks on tosiaan erinomainen mutta kun siinä edistyy spg llä yli 6-7 tieriseksi niin on melkein pakko hommatta premium :/
- suosittelen/kaikille
Suosittelen katsomaan täältä http://javaforfree.comze.com/ tuolta löytyy kaiken laisia pelejä java versiossa :]
- veikkulipvp
suosittelen overwatsia mutta se maksaa 50 euroa mulla on se on todella hyvä peli
- sejoku2
Nice! I just got a Minecraft card code for FREE! :D freeminecraftgiftcode{dot}net
- homo perkele
mee panee mummoas homo.
- jokupelaajaäksdee
Cool I just got a free Minecraft gift code at http://freeminecraftgiftcode.net
- kasparaitis67
sorry vanha palsta mutta ei löytynyt muutakaan!
eli kysyisin kumpi olisi parempi pöytäkone
pelaamiseen
HP pavillion 500-585 vai 500-575
ekalla hintaa 870e ja tokalla 800e- kdksk
Hp pavilion 550-111no on vielä parempi sama näytönohjain tehokkaampi prosessori kuin 550-745:ssä. Ja hintakin vain 699
- lolllllllllll
(pojalle) World Of Tanks! (tytölle) Star Stable Online tai Horse Planet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057