Hyviä PC-Pelejä

Ultramoron

Juu elikkäs kertokaas hyviä PC-pelejä =)
Olen juuri saamassa paremman koneen, ja
olis kiva tietää, mitä te pelaatte. Kaikki käy
=) Paitsi WoW ja Runescape.

22

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pc pelaaja

      Jos pidät seikkailupeleistä, ehdottomasti Arkham City, sotapelinä Battlefield 3. Jos olet urheilumiehiä niin Nhl 04 tai sitten joku Fifa. Kauhupeleistä en osaa sanoa koska en pelaa niitä. Noi nyt ainakin. Mutta laillisista ilmaispeleistä suosittelen lämpimästi World of Tanksia. Voin laittaa jotain linkkiä sen lataukseen lähiaikoina.

    • Erkkimerkki321123

      Duke Nukem 3D, Doom 1 Doom 2 ,Quake, Commander Keenit on aika hyviä. ONhan noita vaikka mitä.. Mut älä hyi helvettti ala pelaan niitä battlefieldejä tai muita tollasia hyi helvettti. ES-energiajuomaa alat juomaan jos battlefieldiin menet...

      • pc pelaaja

        Ainiin piti vielä sanoa CS. Äläkä kuuntele jonnejuttuja, peli on oikeasti hyvä


      • Erkkimerkki321123
        pc pelaaja kirjoitti:

        Ainiin piti vielä sanoa CS. Äläkä kuuntele jonnejuttuja, peli on oikeasti hyvä

        Jonne-juttuja :D ????? Jonnet ei ees tiedä mikä on doooooom tai vaikka monster bash pc peli


      • pc pelaaja
        Erkkimerkki321123 kirjoitti:

        Jonne-juttuja :D ????? Jonnet ei ees tiedä mikä on doooooom tai vaikka monster bash pc peli

        Tarkotin cssän haukkumista


    • Ppc peluri

      max paynet on tosi hyviä

    • LoLittaja

      League of legends on myös tosin hyvä peli :D itse ajattelin etten ikinä oppisi pelaamaan ja luulin sitä monimutkaiseksi, mutta nopeesti sen oppi ja kivaa kavereiden kanssa. PELI ON ILMAINEN :D

      http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f9947846ea9a319086111

      Tosta voi rekata ja EU Westiä kannatin kun muualla on idiootteja.

    • pc pelaaja

      LoL :-)

    • pc pelaaja

      Ja Battlefield 2 on myös hyvä ja halpa. Ja miljoona kertaa parempi ku joku Quake

    • pc pelaaja

      ja roolipelinä käy ainakin The Elder Scrolls IV: Oblivion. Itse olen sitä hiukan pelaillut, ja vaikuttaa ihan läpipeluun arvoiselta peliltä. Ja jos et pidä väkivalta-räiskinnöistä, FEZ on huippukamaa.

    • gjsirz

      Half-Life 2 ja episodet, Portal 1&2 ja TF2 on ainakin mahtavia, suosittelen.

      • gjsirz

        Ai niin, Amnesia: The Dark Descent ja syksyllä ilmestyvä jatko-osa ovat myös tutustumisen arvoisia, elleivät ole jo tuttuja.


    • MushMushroomroom
    • Ipad_pc

      Wolrd of tanks on tosiaan erinomainen mutta kun siinä edistyy spg llä yli 6-7 tieriseksi niin on melkein pakko hommatta premium :/

    • suosittelen/kaikille
      • veikkulipvp

        suosittelen overwatsia mutta se maksaa 50 euroa mulla on se on todella hyvä peli


    • sejoku2

      Nice! I just got a Minecraft card code for FREE! :D freeminecraftgiftcode{dot}net

      • homo perkele

        mee panee mummoas homo.


    • jokupelaajaäksdee
    • kasparaitis67

      sorry vanha palsta mutta ei löytynyt muutakaan!
      eli kysyisin kumpi olisi parempi pöytäkone
      pelaamiseen
      HP pavillion 500-585 vai 500-575
      ekalla hintaa 870e ja tokalla 800e

      • kdksk

        Hp pavilion 550-111no on vielä parempi sama näytönohjain tehokkaampi prosessori kuin 550-745:ssä. Ja hintakin vain 699


    • lolllllllllll

      (pojalle) World Of Tanks! (tytölle) Star Stable Online tai Horse Planet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe