Satunnaista seksiä stadista? Sauna Vogue?

makuun päässyt

Mikä on teidän enemmän kokeneiden ajatus parhaasta paikasta saada satunnaista, mutta asiallista seuraa seksiin? Mikä on Voguen tilanne, kannattaako mennä ja koska?

Oon siis 45 siisti bissekundi, joka haluaisi jatkoa sille ensikokemukselle... ;)

50

18541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä kerran

      Vogue ihan jees mesta, jos haluaa vain katsella niin se onnistuu, toisaalta jos antaa merkin että kiinnostaa niin sitten vaikka pieni saunakieros ja sitten tutustumaan tarkemmin lukittuun boksiin. ajattelin ite käydä torstaina pitkästä aikaa ns rentoutumassa. Se että löytää sopivan partnerin kohteesta saattaa olla melkoinen sattuma...

      • turisti

        Oli iso kynnys mennä eka kertaa, mutta kun rohkaistuin, niin ihan ok paikka se oli. Kukaan ei tuppautunut väkisin tekemään mitään ja sai rauhassa kierrellä ja katsella. Varsinkin höyrysaunassa oli melko kiihkeätäkin menoa ja seisokkia ja runkkua muissakin saunoissa. Lopulta piti itsekin privakopissa siistin kaverin kanssa tyhjentää "paineet" ulos.


      • Messissä
        turisti kirjoitti:

        Oli iso kynnys mennä eka kertaa, mutta kun rohkaistuin, niin ihan ok paikka se oli. Kukaan ei tuppautunut väkisin tekemään mitään ja sai rauhassa kierrellä ja katsella. Varsinkin höyrysaunassa oli melko kiihkeätäkin menoa ja seisokkia ja runkkua muissakin saunoissa. Lopulta piti itsekin privakopissa siistin kaverin kanssa tyhjentää "paineet" ulos.

        Sama kokemus, joka kerta joku on tullut ehdottamaan pientä kivaa ja jälkeenpäin on tuntunut mukavalta kun paineet on poissa ja on uskaltanut mennä saunaan "puolistondis" päällä. Suosittelen tätä saunaa aloitteleville. Ikäraja on melkein mikävaan tai 18-65.


      • ekaa kertaa menossa
        Messissä kirjoitti:

        Sama kokemus, joka kerta joku on tullut ehdottamaan pientä kivaa ja jälkeenpäin on tuntunut mukavalta kun paineet on poissa ja on uskaltanut mennä saunaan "puolistondis" päällä. Suosittelen tätä saunaa aloitteleville. Ikäraja on melkein mikävaan tai 18-65.

        Eikö sinne saunaan saa mennä "täysistondis" päällä? Olen ajatellut mennä tutustumaan ko.saunaan,mutta ainakin seisoo jo pelkästä ajatuksesta. . .


      • saaks sinne tulla messiin vaan kattomaan????


    • eugov

      Kävin tänään. Kolme nuorehkoa hyväkroppaista miestä pitivät viihdytyksestä huolen. Paljon muutakin näkyi kuin stondis. Mutta muu porukka oli vähän iäkkäämpää, n. 60 v, paksuja ja hyvin paksuja. Ei ihan napannut. Porukka yleensä vähän vaihtelevampaa.

      • kiihottaa:)

        Kannattaisiko tällaisen melko kokemattoman / aloittelevan bi:n mennä Vogue saunaan ?

        Te samassa tilanteessa olleet,voitteko kertoa rohkaisevia kokemuksianne ? !


    • noviisi-bi

      Rohkeasti vaan mukaan. Ihan ok. paikka ensikokemuksillekin.

    • KesäBi48

      Voiko sinne mennä ihan noin vain. Pyyhkeet ja kaikki talon puolesta? Kuinka nopeasti ovi avataan? Pakko mennä kokeileen, mut mihin motskarin voi jättää?

    • Anonyymi

      Moi ensikertalaisena kysyisin hiukan Vogue saunasta että onko lauantaisin ja yleensäkkin viikonloppuisin siellä paljon porukkaa ja jos on niin kuinka paljon noin suurin piirtein ja minkä ikäistä porukkaa meinaan ois kivaa jos löytys tälläselle 20 vee bi pojallekkin sopivan ikäistä seuraa tarpeen tullen vanhempikin seura kelpaa ja toinen asia on että mitenkähän meikeläiseen mahdetaan suhtautua kun olen hiukan erillainen ihminen sillä olen pituudeltani vain 120 cm pitkä, olen posliini kroppainen alapää pois lukien, melko hyvän ja nuoren näköinen, kalunikin on melko iso ja tosiaan olen vielä neitsyt.

    • Anonyymi

      Kuule Mies 63w jos ton jutun teet saat heittää hyvästit minulle enkä tule sen jälkeen koskaan olemaan sauna Voguessa.

      • Voguen salat

        Sunkaltaisille hieman arkoja kuumennetaan Voguessa härskeillä jutuilla josko saisivat valaat sinusta untuvikosta seuraa pimeään saunaan. Tämä on karu totuus. Voguessa pärjäät jos kestät härskiä läppää ja ehdottelujakin.

        Tavalliset reippaat urheiluharrasteet parempia paikkoja tutustua ihmisiin.


    • Voguen salat

      Voguen ikähaitari 45-55 vuotta ja kaikki treenaamattomia.Satunnaisesti paikalle saapuu säikytettäväksi nuorempaa ja jos olet treenattu, niin rauhassa ei varmasti saa olla. Lahnat seuraa silloin. Kokemusta on.

      Vogueen kannattaa mennä kaveriporukalla, jos haluat oikeasti viihtyä.

      • Ei kai

        Teinit valtaa joka paikan. Ennen siellä oli sentään kunnon miehiä 55-75 vuotta.


    • Unibi

      Moi kylla mä olen mittä haluat viro poika

    • Eiymmärrä

      Miksi useammat homot eivät ole kuten minä; normaaleja ja korkean moraalintajun omaavia?

      • Anonyymi

        Kun ei ole kuin muna mielessä koko ajan, niin on pakko panna koko ajan kaikkien kanssa. Moraalia onneksi osalla homoista on ja muna pysyy housussa.


    • vois tulla ja saunoo jos pikkukulli sais jonkun kiinnostumaan musta

    • Anonyymi

      Saunapaikka tarvitsis olla Tampereellakin. Tarvetta olisi aina pari kertaa kuussa. Ja keski-ikäisiä tai varttuneempia miehekkäitä miehiä myös

    • Anonyymi

      Ei ole oikein mitään parasta paikkaa olemassakaan.

      Homo baarit ovat samankaltaisia miehiä täynnä kuin kaikki baarit, seuralaisia hakevia, bilettäjiä ja alkoholisteja joilla kuitenkin on joko viellä duuni ja rahaa tai pelkästään rahaa.

      Ainoa tapa miten sitä asiallista seuraa löytää on menemällä baarissa rohkeasti juttelemaan kiinnostavilta vaikuttavien henkilöiden kanssa.

      Ihminen ilmaisee itseään itse sitä huomaamattaan heti, kun vain on rento ja kiinnostunut keskustelusta tmv.

      Samalla tavalla kuin löydät koulusta ja työpaikalta niitä hyviä ystäviä löydät myös seuralaisia itsellesi. Olemalla oma itsesi ja juttelemalla ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Miten pitäis tehdä kun lähte eka kerta sinne paljon maksa saunaminen minä olen landelta sen takia minä kysyn.

      • Anonyymi

        Jos tuut niin maksan sut sisään. Sun pitää vaan olla mun orja koko illan.


      • Anonyymi

        Koska oot tulossa voidaan mennää yhdessä kyl mä neuvon kaikki on 30 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuut niin maksan sut sisään. Sun pitää vaan olla mun orja koko illan.

        Hyvä tarjous!


    • Anonyymi

      Hyvä mesta ! Saa tyydyttää tarpeitaan vapaasti, vaikka katsellen muiden touhuilua ja itse käteen vetäen. Näissä piireissä kunnioitetaan yksityisyyttä: pieni viittaus yksityisyyteen ja ymmärtävät kyllä.

    • Anonyymi

      Kyllä Vogue on tosiaan paras mesta satunnaiseen ja anonyymiin seksiin Helsingissä. Parasta siellä on se, että homma tehdään alasti ja puhtaana. Ja joskus on vain mukava katsella toisten touhuumista ja monesti olen mennyt surutta myös mukaan toisten leikkeihin kolmanneksi, neljänneksi pyöräksi jne. Aina on seksiä saanut joko antaen tai ottaen....

    • Anonyymi

      Kaikki Voguen miehet piirittivät minut saunassa! He huutelivat että haluavat maata minun kanssani!

    • Anonyymi

      Käyn kun olen hesasa aina saa imut tai kyrpää. Hyvä olo jälkeenpäin

    • Anonyymi

      Mitä mieltä Helsingin homot ovat jos tälläinen 50v suhtkroppanen tulisi ensi kertaa astuttavaksi?

    • kannattaa mennä olen jo 70v+ mutta aina olen saanut imeä jne jos ujostuttaa niin siellä on pimee huone jossa voi kans touhuta tänään illalla meen taas ihanaa

      • Anonyymi

        Miksei Leiftr?


    • Anonyymi

      Oon 36 vuotias mies
      Olen kova mies nussii
      Kuljen Alasti muna pystyssä voguen käytävillä ja juon nakuna bissee baarissa välillä käyn panees komeita miehiä nussin kaikkia ihan mielelläni
      Vogue on miesten taivas
      On ihanaa olla nakuna siellä kun näkee komeita miehiä nakuna ja tietää että kohta saa munaa ja peppua ja suu hoidon

      • Anonyymi

        En ole koslan käynyt siellä vaikka munta kertä on tullut mieli käydä mut ei tullut nyt on päätäny että käydä mihin aika olet sillä ylenssä tai mikä päivä olet siellä ehkä voitas nähdä mut on 34v vers haluan kokeilla molempin


    • Anonyymi

      Kaikki miehet on yleensä Alasti siellä ja panee toisiaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Kvii


      Viime keralla kun oln tuli saunaan miss
      Otti kyrvasta kvinna sanoi menään yläkeetaan nuoli pepun matta halulusi panna paljaalla

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe