pc etäkäyttö ohjelma e7 puhelimeen?

masa

Onko nokia e7 puhelimeen saatavana teamveawerin kaltaista pc:n etäkäyttö ohjelmaa kun en löydä mistään vai pitääkö ostaa android puhelin?

10

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakaan minä en ole löytänyt omaan Nokia N8 malliin etähallinta ohjelmaa. Tähän Androidiin saa kyseisen Teamviewer ohjelman ja täytyy sanoa että hyvin toimii!

• 2+11
      • 2+11

Taisikin olla toiminta väärään suuntaan?

• "View and operate your mobile phone from your desktop computer. Access and control all applications on your phone by using your PC’s keyboard and screen."

Eli kyseisen sovelluksen avulla saa kännykän näytön sisällön tietokoneen ruudulle mutta ei tietokoneen ruudun sisältöä kännykän ruudulle. Eli toimii väärään suuntaan.

• masa

mikäs toi vnc viewer on? Olis tarve tuollaiselle ohjelmalle mut en haluais puhelinta vaihtaa.

• 2+11

Itse käytän Nokia N97:ssa ohjelmaa RDM ja käytin sitä jo aikaisemmin malleissa
      N70 ja N93. Aivan hyvin toimiva ohjelma,mutta sitä ei ilmeisesti saa E7:aan?

• Toi RDM ei taida tosiaan olla enää saatavilla Symbian puhelimiin...

.http://www.rdmplus.com/

Ainakaan tuon etusivun kuvakkeissa ei ole Symbianin logoa.

• masa

Mutta tietääkö kukaan tuosta vnc vieweristä?

• Vnc Java versio voi ehkä toimia Symbian malleissa, mutta täyttä varmuutta minulle ei valitettavasti ole. Sinun kannattaa kuitenkin testata sitä. Eli lataat Java version täältä tietokoneelle: http://www.rdmplus.com/downloads/java_vnc_download_page.jsp

Ja siirrät sen kännykkään. Sitten etsit sen tiedoston kännykällä ja yritä asentaa vncplus.jad tiedosto. Jos se ei asennu niin VNC ei toimi Symbianilla.

• Käypä läpi WFM:n kohta Lisää uusi etäasema.
      Valitse uusi levyasema ja anna etäasemalle nimi, kirjoita Web-osoite ja porttinumero. Kirjoita vielä käyttäjänimi ja salasana.

Ajattelin itsekin jossain vaiheessa "snoppailla" tuolla E7:n ominaisuudella ja lukea kotikoneen tiedostoja jossain palaverissa.
      Mutta en ole ehtinyt vielä "leikkiä" enkä voi varmaksi sanoa, että toimiiko edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56