että pissitäänkö silmään.
Olen ulkomailla ja jaan yhteyden samassa taloudessa olevan toisen tietokoneen käyttäjän kanssa. Maksoimme molemmat eri liittymämaksut, jotta emme söisi toisiltamme kaistaa. Ainakin näin minulle kerrottiin.
Mistä saan selville, onko noin ja mistä kaistan tms. nopeuden (huom. en tajua näistä jutuista paljoakaan, joten on helppoa huijata?
Kun toisen kaistan käyttäjä käyttää tietokonettaan vain pelaamiseen yli 10 h/ päivä,
niin onko mahdollista, että minun katsomani TVkaista n. 1-2h tunti on liikaa, ja että siksi netti ei toimi?
Kertokaa viisaammat!!!!
Mistä saan selville
roxianna
2
76
Vastaukset
Jospa kertoisit mikä se netti on nopeudeltaan?
Tuolta näet todellisen nopeuden ja pingin.(ping on aika olennainen tieto jos esiintyy pätkimistä.)
www.speedtest.net
Jos netti on 1mb tai alle tuskin toimii netti tv. Pelaaminen itseasiassa kuormittaa vähemmän nettiä.- kuyeryr
No kuule, tuskin siellä ulkomaillakaan saa kiinteää laajakaistaa enempää kuin yhden kappaleen kerrallaan per asunto. Ovat myyneet sen yhden liittymän teille molemmille eli maksatte molemmat samasta yhteydestä. Näin mikäli kyseessä on kiinteä yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301596