Kuinka saa yhteyden demoniin???

sististi

Miten pääsee keskustelemaan demon tai henki oppaan kassa. Kertokaa se tapa miten onnistutte siisä.

Itse on harrastanut lapsena "peilimagiaa" ja kuullut kuiskutusta, onko kyse kanavoinnista.

Ja ohjeet kuinka lähestyä henkeä, mitä kysyä, mitä voi pyytää tehä. Miten tämä kaikki toimmi kertokaa keltanokalle.

6

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmestyskirjan Setä 999

Riippunee siitä minkälaista yhteyttä olet ajatellut. Itse olen demoneihin yhteydessä lähinnä sähköpostitse, kuitenkin myöskin soitellaan, sekä tapaillaan, halaillaan kadunkulmilla, palaillaan, ja lyödään vetoa. Itse olen se Ilmestyskirjan Setä 999, siksi demonit juoksentelevat ympärilläni kuin pahalaiset kakarat. Pitää aina potkiskella niitä tieltä ja liimaillut taian avulla tapettiin, usein myöskin syön demoneja alkupalaksi. Demoneja voi hyvin syödä ruusukaalin sekä rochefordjuuston kanssa, demonit lieventävät myöskin mykyrokan makua. Joskus demoneita on kuljeskellut myöskin patjoille, silloin ne demonit tallataan. Älä kuitenkaan kehmaile peilin edessä demohomoja kutsut silloin, hyi v..ttu mitä keikareita. Älä sorru lisääntymään demonien kanssa, niitten elatusmaksut ovat kalliit. Pyyhi siis keltanenusi vaseliinilla ja mene lähimpään verotoimistoon, sieltä ne demonit varmimmin löydät!! Jos ei onnaa niin olet vahingossa valintatalossa, tämä valtio on niitä täynnä!! Palataan siis astialle parin vuosituhannen kuluttua, leikkauta tukkasi ja hörökorvasi sitä ennen sekä pese naamasi märällä mikkihiiri - pyyhkeellä!! Keväällä ripusta keinusi kahden pihakoivun väliin, katso ylös unohtaen ja näet sen, kuulet merkkiäänet!!

• ;D jsdjjdjdjd

Jatkat vain samaan malliin.

• asdfasfqweqwe
      • Ilmestyskirjan Setä 999

HOHHOHHOHHOHHOHHOH!! Demohomoja löydät vain tuolta, hyi v..ttu mitä keikareita sinä manaat!!

• :)

Demonit
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10455725#comment-0

tätä vauhtia muutos aiheuttaa että demoneita ei enää oo tässä galaksissa. mikä ei sopeudu uutee ulottuvuutee nii siirtyy tai siirretää toisee galaksii.

jos ei kiroilu riitä nii o pallo hukassa. toiste potkupallona o vaa joka demoneta kaipaa jollo paree kaivaa valo sisältää vaikka lusikalla.

• Anonyymi

Demomorfiineja vain teille vanhat tiilipöksyt. Täällä sitä taas tulen ja nuserran teille kaikkea. Vaikka ei vuosinusuakaan ole kulunut viime pöllähdyksestäni täällä maan päällä ja niskalla. Muttu hyi olkoon, jos tunnettavuus niin vaatii, niin olkoon limaniskat edeleen tienpäällä ja vaatimella yks´olkaan. Se ei ruikauta eikä puserra, jos niin on, niin olkoot.''

Ja raskaat ranskanperunat tiiliaidan kioskilta pois syötäköön kera sen pedon ja sen luitten. Vaan on ja olkoot maailma yhä meidän, ja parin muunkin tiilisuiden.
      Ehkä jos vaan tiiliä ja betonipölyä plutoniummansikoitten kera nujerran ja lyön, niin ei ole yksi untuvikkokaan yhä kettuoksaan vaille, sillä senkin itse nujakon ja syön !

Totta vainen sanoi karavaani keikarille, niin kuin sen niskaa kerran varakkaasti me syödessä nuijittiin, kun oli se kaveri kera sen keikarivaarin, ja oli ne pojilla hauskaa ne vietteet ja muurinkivet lyönnin päälle alassuin betoniporashaan kun laitoitte kiin !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe