Kevät koitti ja hoidot alkoi

c37

Näin se 3kk hoitotauko oli ja meni ja viime viikolla startattiin "normaali arkeen" eli hoidot alkoi. Samoilla eväillä mennään kuin ennenki eli sisplatiini etoposidi hoidot 4vk:n välein. Edelleenkään en niin välittäisi ottaa tuota sisplatiinia,koko sano on melkestä ku kirosana joka aiheuttaa parin päivän pahoinvinnin.
Kontrollissahan lääkäri sanoi ettei mulla hoitotauon aikana ole kasvaimissa mitään suuria muutoksia tapahtunut,mutta kumminkin tuntui jotenkin lohduttomalta lukea paperinen kontrollipalaute jossa lukee esim. näin " 6,8cm x 6cm x 2,7cm kooltaan oleva tuumori painaa sydämmen oikean puoleista kärkeä,ei ole vielä aiheuttanut sydänoireita" tai " Selkärangan vieressä oleva tuumori on paksuuntunut ja on nyt kooltaan 2cm x 2,7cm x 5cm" Tietty on ihan kiva tietää missä mennään vaikkakin sillä hetkellä tuntui kuin luin lapun eka kertaa että voi iso PAS... Niin ja löytyy vielä yksi kasvain sydämmestä kiinni 2,1cm x 2,6cm x 3cm. Näillä eväillä nyt sit mennään eteenpäin ja toivotaan etteivät hoitojen aikana ainakaan kasva ;);)

MUKAVAA KEVÄTTÄ TEILLE KAIKILLE!!!!

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Empatiat

      Tätä ei voi peukuttaa ainakaan ylöspäin. Miten Sinä jaksat?

      • c 37

        Hyvinhän minä olosuhteisiin nähden jaksan,vaikka välillä ottaa pattiin.


      • Empatiat
        c 37 kirjoitti:

        Hyvinhän minä olosuhteisiin nähden jaksan,vaikka välillä ottaa pattiin.

        No se on positiivitsa että noinkin isot kasvaimet eivät kuitenkaan vielä aiheuta oireita, silloin ne on helpompi edes hetkeksi painaa taka-alalle.


    • ent.rintas.p.

      Olet eriitäin positiivinen syöpäpotilas, siitä on varmasti hyötyä sinulle parantumiseen ja elämänlaatuun.
      Minä olen sairastanut noin vuosi sitten rintasyövän,paikallisen.
      Toivotan sinulle voimia jaksaa hoidot,luotetaan että hoidoille nyt saadaan vastine ja kasvaimesi ainakin pienenvät ,toivottavasti tuhoutuvat kokonaan.
      Hyvää kevään jatkoa myös sinulle:)
      Ps.käsittääkseni kiinnostaviin ja asiallisiin aloituksiin peukutetaan ylöspäin..

      • Empatiat

        Minä peukutan asiasisältöön ja en kyllä nähnyt tässä muuta positiivista kuin aloittajan asenteen. Valoisaa kevättä ja hoitojen tehoamista aloittajalle toivotan.


      • c 37

        toivossa on hyvä elää sano lapamato ja palas toivoon eli vaikkakin syöpäni on parantumaton eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. siitä olen tosiaan onnellinen ettei juurikaan ole muuta ku hermokipuja leikkausalueilla ja muita kipuja jotka hoituu toistaiseksi vielä 1g panadolilla ja 75mg lyricalla. Ehkä sit joskus joutuu siirtymään kovempiin lääkkeisiin,mutta ei onneksi vielä. nyt nautitaan pääsiäisestä ja keväästä ne kummasti piristää minua. Varsinki tyttelin innokas toohotus pääsiäistä saa kyllä omat murheet jokseenki unohtumaan ja lasten takia pitää muutenki elää mahdollisemman normielämää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe