Mairon ostossa

olenko hyvä

Ajatelkaa, mikä säästö minulle syntyy vuodessa, kun ostan 69 centin litrahintaista maitoa enkä 89 centin litrahintaista mairoa.

Sehän on 73 €uroa, kun kulutan mairoa litran päivässä.

60

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entäs minä

Aatteles mikä säästö mulla, kun en osta maitoa ollenkaan.

• hyvä olen

Mitenkäs luut? Natiseeko liitoksissaan? Minä olen hyväluinen, kun olen aina tykännyt juora mairoa.

• hyvä minä

Kahavikin on pahhaa, jos jua iliman mairoa.

• hyvä minä kirjoitti:

Kahavi on pahhaa muutenki.

Eipä ole tullut juotua maitoa tai kahviakaan käytännössä viiteenkymmeneen vuoteen. Eikä luita mikään vaivaa.

• yks minä
        hyvä olen kirjoitti:

Mitenkäs luut? Natiseeko liitoksissaan? Minä olen hyväluinen, kun olen aina tykännyt juora mairoa.

Toisilla kuulemma natisee takapuoli, jos maitoa juo.

• minä hyvä
        yohuuhkaja kirjoitti:

Kahavi on pahhaa muutenki.

Eipä ole tullut juotua maitoa tai kahviakaan käytännössä viiteenkymmeneen vuoteen. Eikä luita mikään vaivaa.

Voi hyvät immeiset sentään. Mullen tärkeimmät on kahavi, mairo, pottuvoi ja ruvisleipä.
        Minkälainen kulinaristi se sinä oikeen oot?

• hyvä olen
        yks minä kirjoitti:

Toisilla kuulemma natisee takapuoli, jos maitoa juo.

Sitähän on laktoosivappaata mairoa.

• minä hyvä kirjoitti:

Voi hyvät immeiset sentään. Mullen tärkeimmät on kahavi, mairo, pottuvoi ja ruvisleipä.
        Minkälainen kulinaristi se sinä oikeen oot?

Enkä mää käytä voitakaan. Muusi sopivasti tuunattuna nyt menee kalan kanssa ja ruisleipä aamulla paahdettuna...

Kunnon kulinaristi, teen hyvää ruokaa.

• Eniten säästää kun ei osta mitään!

• tiinaex...
        hyvä olen kirjoitti:

Sitähän on laktoosivappaata mairoa.

mutta sehän on paljon kalliimpaa...

• hyvä olen
        tiinaex... kirjoitti:

mutta sehän on paljon kalliimpaa...

On, on, mutta sitäkin joskus myyrään tarijouksessa. Ekellä.

• k/k
        hyvä minä kirjoitti:

Silloin kun kahvia juoraan niin aina ja vain kerman kanssa,maito tekee kahvista karsean väristäkin.

• ;)
        laiska-lasse kirjoitti:

Eniten säästää kun ei osta mitään!

Mut kuka se niistä säästöistä nauttii kun kuolet nälkään?

• ,,,,,,,,,

kahvihan on terveysjuoma, jos vaan vatsa kestää muuten ja tietenkin kohtuudella..

• hyvä minä

Minä suoratan enkä keitä väkövää kahavia enkä lissää sualaa niinko ennen vanahaan tehtiin.
        Sitten viälä ostan aina tarijouksesta kahavia.

• äitemuori*

No ohan edullista, on se kumma kun noi litrahinnat vaihtelee aika paljon. Kyllä mäkin kulutan sen vajaan litran päiväs, mut nyt täytyy ostaa lähikaupasta kalliilla 1,02€ hinnalla. En jaksaviitti lähtee sitä kauempaa hakeen. Ehkä loppuviikosta.

Muistaakseni viime viikolla jotku ministerit sitä hintaa pohti, et kovin on noussu purkin hinta.
      Ja kaffeeseen aina maitoo. Aamulla espressoon loraus. Kaurapuuron keitos puolet vettä puolet maitoo ja ruokajuomana, et kyl sitä kuluu.

Niin, mihis sijotat ton ylijäämän:)))))

• hyvä minä

Ylijäämän... niin... juuri mietin tänäpänä mitenkä kalliita vaatteet ja kengät on. Minä en halpaa huoli jotenka en osta joka vuosi.

• Arlan maito on edullisempaa kuin valion....

• ja kai
        neeamiisa kirjoitti:

Arlan maito on edullisempaa kuin valion....

edullisin on Liiterin suomalainen Milbona - maito ?

- Täysmaito 0,76€
        - Kevytmaito 0,73€
        - Kurrimaito 0,69€ (rasvaton)

Myös suomalaiset kermat, vispi- ja kahvikerma ovat edullisempia siellä ?

Milbona-nimiset maidot ovat Valion tuotantoa

Tämä on tutkittua tietoa eiliseltä...

• mimmimummi
        ja kai kirjoitti:

edullisin on Liiterin suomalainen Milbona - maito ?

- Täysmaito 0,76€
        - Kevytmaito 0,73€
        - Kurrimaito 0,69€ (rasvaton)

Myös suomalaiset kermat, vispi- ja kahvikerma ovat edullisempia siellä ?

Milbona-nimiset maidot ovat Valion tuotantoa

Tämä on tutkittua tietoa eiliseltä...

Vähän harmittaa maksaa puolenlitran purkista 75 c, mutta kun en tarvi muuta kuin aamupuuroon. Sika hinta , muualla päinvastoin 57 c

• ja kai
        mimmimummi kirjoitti:

Vähän harmittaa maksaa puolenlitran purkista 75 c, mutta kun en tarvi muuta kuin aamupuuroon. Sika hinta , muualla päinvastoin 57 c

Onhan ne sikahintaisia kaikki nuo S- ja K-ryhmien hinnat.

Käväisin tuossa pikaisesti lähikaupassani (Prismassa).
        Katsoin maidon hintoja. ;)
        Olivat nyt laskeneet samaan mikä on tuolla uudessa Lidlissä joka on nyt toiminut kolmisen viikkoa. Näin ne toisten hinnat vaan vaikuttavat isolle S-ryhmän kaupalle ja muille. Täällä on tosiaan tullut elintarvikkeisiin pieni hinnanalennus tuon liiterin tulon jälkeen ja vähän ennenkin sitäkin.

Ei kun, lisää kauppoja, niin hintataso pysyy eurooppalaisella tasolla.

• mamma vaa

Anoppi ain opetti,ettei köyhän kannata ostaa halpaa.
      Hyvä oppi,ainaski vaatteis.Elintarvikkeist olen eri miält;joitakin kyl vaa.

• Olenko suurkuluttaja?

Kotona ollessani maitoa menee n. 1,5l / päivä.
      Säästöni kuluu kalliiseen kirnupiimään joten siinä se säästöpotentiaali olisi.

• hyvä minä

Litlissä oli jostakin syystä myynnissä Valion mairoa vähän aikaa ja minä sain niistä hyvät rairuohopurkit, kun ne oli koristeltu niin somasti.

• tiinaex...
        hyvä minä kirjoitti:

Litlissä oli jostakin syystä myynnissä Valion mairoa vähän aikaa ja minä sain niistä hyvät rairuohopurkit, kun ne oli koristeltu niin somasti.

aika kallis litrahinta tulee maidolle kun lähtee täältä viidenkymmenen kilsan päästä lidliiiiiiin...

• hyvä minä
        tiinaex... kirjoitti:

aika kallis litrahinta tulee maidolle kun lähtee täältä viidenkymmenen kilsan päästä lidliiiiiiin...

No minulla on litli näköetäisyyrellä. Olis tuossa kaks kauppaa lähempänäkin, mutta juoksen mairon perässä. Pirkka-mairoa ostan välillä, jos käyn citimarketissa. Olikos se saman hintasta?

• tiinaex...
        hyvä minä kirjoitti:

No minulla on litli näköetäisyyrellä. Olis tuossa kaks kauppaa lähempänäkin, mutta juoksen mairon perässä. Pirkka-mairoa ostan välillä, jos käyn citimarketissa. Olikos se saman hintasta?

enpä muista pirkka maidon hintaa kun meidän kyllällä kelpuuttavat vaan valion maidon se on täällä maalla niin helskutin tarkkaa...

• Valion Luomu-keskari, elikkä tummansininen.
      Se se on miun maitoni.
      Minua kiinnostaa aina enemmän ne sentit jotka menevät kotimaisille lehmiksille ja heinähatuille.
      Sit sais niinku turvallista lähimaitoa liehuvin sinisin lipuin ja lämpimin lehmänhönkäyksin turvasta.
      H.

• mamma vaa

Sinine,se tumma on meijänki maitopurkin väri.Punasest leivon ja paistan letut.Lastenlapsil ostan sitä plussaa.( Ku äiti ei kuulema raski )
      Itte juan maitoo max lasillisen pväs.Meijän suvum miähet juavakki yli litran pväs.

• ...

Ihminen taitaa olla harvoja elukkalajeja, jotka juo aikuisenakin maitoa.

Itellä maidon juominen loppuin vähän kuin huomaamatta. Ei vaan tee mieli, tehnyt vuosikymmeniin. Yks osatekijä varmaan oli rasvaton maito, vaimolle pitää olla sitä ja en oikein ymmärrä valkoisen veden ideaa. Sitäpaitsi maito pilaa ruuan kuin ruuan maun. Kyllä mä satunnaisesti saatan ostaa tölkin punaista maitoa, muutaman kerran vuodessa. Se nyt kuitenkin etäisesti muistuttaa maultaan lehmän maitoa, joskus tekee mieli.

Nykyään ongelmana, kun ei tahdo kunnollista piimääkään saada mistään. En käytä piimää ruokajuomana, pidän siitä muuten vaan. Tahtoo nykysuuntaus olla, että kaiken pitää olla makeaa. Kefiirin valmistus lopetetttiin ajat sitten. Kirnupiimää tekee Oijärven osuusmeijeri. Sitä saa satunnaisesti Prismoista. Valion väitetään tekevän sitä, mutta ikinä en ole nähnyt sitä myynissä missään. Sellaista vähän viilin tyyppistä lohkeavaa klimppipiimää ei suomessa valmista kukaan. Joskus pyytänyt jotain tuomaan idästä tai virosta tuliaisiksi vähän. Siitä minä pidän, oikein ruokaisaa ja hapanta.

Jugurttien kanssa muuten suunnilleen sama. Joku kreikkalainen jugurtti toimii, kaikki muut maistuvat lähinnä sokerille. Juupa, voihan sitä kreikkalaista jugurttia maustaa marjoilla, sitten se on oikeinkin hyvää.

Mutta noin nopeasti laskien, säästyy reilut kolmesataa vuodessa, kun ei killitä maitoa. Sillä rahallahan saa jo 12 korillista keskikaljaa :D

=DW=

• "=DW="

Hauska lukea vuodatus teidän perheenne maito-tavoista.
        Mutta rahasta taisi olla aloituksen aihe?
        H.

• hunksz kirjoitti:

"=DW="

Hauska lukea vuodatus teidän perheenne maito-tavoista.
        Mutta rahasta taisi olla aloituksen aihe?
        H.

Tosin. otithan sinä minusta vähän oppia, se ei ole pahasta :)
        H.

• ...
        hunksz kirjoitti:

Tosin. otithan sinä minusta vähän oppia, se ei ole pahasta :)
        H.

Kannattaa huomioida, aika harvoin luen kommenttejasi, nekun ovat järkijään perssiistä.

Oletko ainoa palstan ongelmaisista, joka ei ole saanut aikaa keväthuoltoon?

=DW=

• ... kirjoitti:

Kannattaa huomioida, aika harvoin luen kommenttejasi, nekun ovat järkijään perssiistä.

Oletko ainoa palstan ongelmaisista, joka ei ole saanut aikaa keväthuoltoon?

=DW=

"=DW="

Niin ne kaikki aina sanoo...
        Muistuttavat mm. lääkityksestä koska tarinani ovat niin hyviä että eivät saa mitään enää sanotuksi.
        Mutta, mutta, mitähän minä muuta tähän sanoisin..
        Kannattaa aina pysyä asiassa eikä aina tuoda itseään eturintamaan :)
        Ei ainakaan turhanpäiväisyyksillä.
        H.

• siun kirjoittamanasi
        hunksz kirjoitti:

"=DW="

Niin ne kaikki aina sanoo...
        Muistuttavat mm. lääkityksestä koska tarinani ovat niin hyviä että eivät saa mitään enää sanotuksi.
        Mutta, mutta, mitähän minä muuta tähän sanoisin..
        Kannattaa aina pysyä asiassa eikä aina tuoda itseään eturintamaan :)
        Ei ainakaan turhanpäiväisyyksillä.
        H.

Päivän paras vitsi

"Kannattaa aina pysyä asiassa eikä aina tuoda itseään eturintamaan :)
        Ei ainakaan turhanpäiväisyyksillä."

• siun kirjoittamanasi kirjoitti:

Päivän paras vitsi

"Kannattaa aina pysyä asiassa eikä aina tuoda itseään eturintamaan :)
        Ei ainakaan turhanpäiväisyyksillä."

"siun kirjoittamanasi"

Et kai luule että se oli minulta tiedostamaton vahinko?
        H.

• Mistä ostat

tuon mairon joka maksaa 69 centin/l

Onko se oikea maitoa, vai sitä vaalean sinisessä purkissa olevaa kurrimaitoa, jota tänään ei juo enää ketään muut kai kun mummut ?

Kun nuo edullisemmat hinnat tuossa
      tuntuu olevan Liiterin hintoja niin se punainen maito 3,5% rasvaa maksaa 0,76€/l.

• hyvä olen

Litlistä ostan ja rasvatonta mairoa. On tuota painoa sen verran että alan kohta näyttää Jutilan Timpalta.

• singsunsan
        hyvä olen kirjoitti:

Litlistä ostan ja rasvatonta mairoa. On tuota painoa sen verran että alan kohta näyttää Jutilan Timpalta.

Mikset osta punaista maitoa ja lisää siihen 5 litraa vettä?

• Mistä ostat
        hyvä olen kirjoitti:

2dl riittää päiväksi luustolle, vesi olisi edullisempaa janon.

Nythän Valio aloittaa kunnon tinkimaidon myynnin kaupoissa, koska kysyntä on siihen suuntaan.

Tinkimaito on raakamaitoa. Niin se tulee olemaan rasvan osalta 4%sta

• bessie*
        singsunsan kirjoitti:

Eihän se rasva siitä mihinkään katoa, vaikka kuinka vedellä jatkaisi?

• bessie* kirjoitti:

Eihän se rasva siitä mihinkään katoa, vaikka kuinka vedellä jatkaisi?

"bessie*"

Taas siis nainen, luullakseni.
        Desi aitoamaitoa sisältää raakasti rasvaa, joten sitä ei kannata juoda jokapäivä.
        Mutta juopa se 500 osaan laimennettuna voit juoda sitä kaksi viikkoa.
        Samalla rasvalla.
        Silloin ei päivää kohden tule paljoakaan pahaa aikaiseksi.
        H.

• ...
        hyvä olen kirjoitti:

Joop.

Rasvattoman maidon suosio ihmii muakin. Miks kantaa kaupasta vettä? En kylläkään tiedä ketään, joka plandaisi maitoa, mutta tiedän aika paljon ihmisiä, jotka plandaa kossua. Ja tästä on seurannut tuotekehittelyä Altialta, ovat menneet plandaamaan kossun valmiiksi jo tehtaalla, elikkäs myyvät sitten asiakkaille vettä. Mihinkähän se ylijäänyt kossu oikein joutuu?

=DW=

• detvardet
        singsunsan kirjoitti:

Minä ihmettelin, kun muutin nykyiselle paikkakunnalleni (nimeä mainitsematta), kuinka lähes kaikki ostavat vetensä kaupasta. Ilmeisesti jossain vaiheessa saastunut vesi vaikutti asiaan.
        Kaikilla oli kärryt täynnä vettä!

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Taas siis nainen, luullakseni.
        Desi aitoamaitoa sisältää raakasti rasvaa, joten sitä ei kannata juoda jokapäivä.
        Mutta juopa se 500 osaan laimennettuna voit juoda sitä kaksi viikkoa.
        Samalla rasvalla.
        Silloin ei päivää kohden tule paljoakaan pahaa aikaiseksi.
        H.

Miten sukupuoli tähän liittyy, tyhmiä on molemmissa, samoin muita tyhmänä pitäviä.

Maidossa on muutakin kuin vettä ja rasvaa. Miksi ihmeessä laimentaisin mm. kalsium ja proteiinipitoisuudet olemattomiksi. Vallankin, kuin raikas vesi olisi jo parempaa kuin moinen laimennettu litku. Juon kyllä joskus sekoituskannun tai jogurttipurkin huuhdeveden, mutta en sentään maitotölkin.
        Jos ei halua ruokajuomansa mukana rasvoja ja maidosta kuitenkin pitää tai haluaa sitä muista syistä juoda, niin rasvaton tai vähärasvainen maito on hyvä vaihtoehto, minusta.

• ... kirjoitti:

Joop.

Rasvattoman maidon suosio ihmii muakin. Miks kantaa kaupasta vettä? En kylläkään tiedä ketään, joka plandaisi maitoa, mutta tiedän aika paljon ihmisiä, jotka plandaa kossua. Ja tästä on seurannut tuotekehittelyä Altialta, ovat menneet plandaamaan kossun valmiiksi jo tehtaalla, elikkäs myyvät sitten asiakkaille vettä. Mihinkähän se ylijäänyt kossu oikein joutuu?

=DW=

"=DW="

"Mutta juopa se 500 osaan laimennettuna voit juoda sitä kaksi viikkoa.
        Samalla rasvalla."

Noinhan minä kirjoitin, kiitti komppauksesta.
        H.

• singsunsan kirjoitti:

Jakolaskua.

Jaa rasvattoman maidon tölkin tuoteselosteen ravinteet 5:llä ja päättele siitä!

Vitamiinen lisäksi saan 1,5-litrasta treenikauteni päivittäisestä protskusta noin kolmasosan.

• bessie* kirjoitti:

Miten sukupuoli tähän liittyy, tyhmiä on molemmissa, samoin muita tyhmänä pitäviä.

Maidossa on muutakin kuin vettä ja rasvaa. Miksi ihmeessä laimentaisin mm. kalsium ja proteiinipitoisuudet olemattomiksi. Vallankin, kuin raikas vesi olisi jo parempaa kuin moinen laimennettu litku. Juon kyllä joskus sekoituskannun tai jogurttipurkin huuhdeveden, mutta en sentään maitotölkin.
        Jos ei halua ruokajuomansa mukana rasvoja ja maidosta kuitenkin pitää tai haluaa sitä muista syistä juoda, niin rasvaton tai vähärasvainen maito on hyvä vaihtoehto, minusta.

"bessie*"

Minä olen mies, aikasti kokenutkin, joten kirjoittaessanikaan en pahemmin enää pysty möhlimään.
        Rasvaimussa ei yleensä imetä luita.
        Ei maidossakaan.
        Mutta rasvaa tarvitaan, mikään ei ole niin ínha kuin tarpeettoman laiha nainen jota ei uskalla rutistaa.
        H.

• leilei.

Meille ostetaan n.2 litraa maitoa vuodessa, ja luut jaksaa mainiosti.

• meeriamanda

Käytän maitoa ehkä desin päivässä...kahvin juomiseen. Kalkkitabut otan säännöllisesti ja myös emmental juustot sopivat mahalleni.
      Kaveri ruokailun yhteydessä käyttää maitoa, silti litra piisaa kaksipäivää.
      Kevytmaitoa, sinistä näkyy olevan.

Aikuisen ihmisen kalkintarve kuittautuu 2 dl maitoa /pvä. Vesi on paras ruokajuomana, minun makuni mukaan.

• Join maitoa viimeksi vuonna 1971, sen jälkeen olen vain maistanut onko hapanta vai ei. :- (
      Maitoa pitää kuitenkin kotona olla, vaikka meillä ei kukaan sitä juokaan. Aina tulee joku kahville ja tarvitsee maitoa.
      Tuottaja saa todella vähän maitolitran hinnasta.

• vähän maitoa

Näin on ainakin asia.

"Tuottaja saa todella vähän maitolitran hinnasta."

Näinhän on asianlaita meidän uussuomalaisten kohdalla, hehän eivät pysty juomaan maitoa enää kun ovat neljän ikäisiä.

Joten pianhan tuokin tuotanto loppuu Suomesta .

Jo seitsemän prosenttia kunnanväkiluvusta on mamuja täällä.
        Ja sitä myöden sosiaalimenot samankokoisen toisen suomalaisen kuntaan 90% suuremmat.

Kyllä todella rikastuttavaa touhua, ja pian veronmaksajat kaikkoaa kunnasta !

• .

Olen eläkkeellä. Kun on asiaa suurempaan kaupunkiin etsin kauppojen hyvät tarjoukset, täytän varastot ja pakastimen. Sitten ei tarvitsekaan ostaa aikoihin muuta kuin tuoretuotteita, hedelmiä, vihanneksia, juureksia ja maitotuotteita.
      Marjojakin on vielä syksyyn asti, joten en osta paljon edes hedelmiä.
      Halpaa maitoa ostan pari tölkkiä, jos ostaa enemmän jää pilaantumaan, piimää ostan myös on noin 40c halvempaa.

• Pirre*

En tiedä/katso mitä maito maksaa, yleensä otan rasvatonta ja laktoositonta itselleni ja miehelleni laktoosin kanssa samaa.

Olen kitkuttanut ikäni ja nyt en enää viitsi viilailla pilkkuja..en saa rahoja hautaan vaikka sitä oisi miten tuhottomasti säästynyt..

• --

Minulla on pieni eläke, iso vastike isosta asunnosta, pitää tarkkailla kulutusta, kaikkea on, mitään ei puutu.

• realisoi kiireesti
        -- kirjoitti:

Minulla on pieni eläke, iso vastike isosta asunnosta, pitää tarkkailla kulutusta, kaikkea on, mitään ei puutu.

Miksi et myy ja vaihda pienempään? Mitä sillä isolla tilalla teet? Eläisit välirahalla paljon nautinnollisemmin ja siivouksetkin hoituisivat omin avuin.
        Nuuka voi olla muttei turhan ylevä jos joutuu kituuttelemaan jopa ruokaostoissaan.

• -- kirjoitti:

Miksi puhutaan käsitteillä pieni, suuri kun numerot olisivat paljon yksiselitteisempiä?

Eläkkeen pienuuden / suuruuden tuntemushan riippuu omasta tarve- / vaatimustasosta.
        Tai vertaamisesta!

Avaan pelin ja kerron rehellisesti vaimoni eläkkeen olevan tasan 918,04€/kk netto.
        Ei hän sitä suurena pidä mutta hyvänä, tai ainakin hyvin riittävänä.

• Supersäästöä niin että hirvittää.

Suuret luvut hämäävät joten täytyisi kai tehdä taulukkolaskentaan säästöohjelma.

Kun tuliaisirtoteet loppuvat haudutan vesipannussa kahdesta teepussista meille vaimoni kanssa kahden aamun teemukilliset.

2 pussia 4:än asemesta. Toisen aamun annoksen olen laittanut parvekkeelle jäähtymään.
      Kesällä täytyy jäähdyttää kylmässä vedessä ennen jääkaappia.

Kertaluvut ovat niin suuria ja kulutuksessa on vaihtelua että säästön seuranta vaatisi ohjelmaa.

Joku kuivattaa pussit uusiokäyttöä varten mutta minusta se on, jos ei liioittelua, niin ainakin hankalaa.

Eivätkä nämä pieneläkeläisen temput tähän lopu!

• Tase pappa

Kyllä siitä säästöjä syntyy väkisinkin, jos lunta syö ja vettä juo.
      Ei haise pas**kaan pahalle.

Minä juon litran päivässä ykkösmaitoa ja kahviin lorautan kunnon kuohukermaa.
      Eipä ole luut paukkuneet eikä muitakaan oireita , ainakaan itse, tunnistettavissa.
      Jos niin itaraksi pitänee ryhtyä, että maidon hinnassa pitää cenntit katsoa, on paree mennä köyden jatkoksi.

• SAS*

Säästää voi monessa asiassa, jopa maidon ostossa, mutta ei siitä rikkauksia voi säästää.
      Minä olen luonteeltani säästäväinen, siis tarkkailen kaikkia hintoja. Kun on säästäväinen, niin sitten voi välillä ostaa jotain ylellisyyttä.

Ostin viime viikolla itselleni uuden polkupyörän, vaikka vanha on hyvä ja käyttökuntoinen.
      Jos säästää, niin kannattaa ostaa myös säästöillä, eikä vaan säästää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe