Minun kaaliini ei kyllä mahdu, että mitä tekee joku lääkäri Elisan hallituksessa. Hän varmaaakaaan tiedä koko systeemistä mitään kun Elisan palvelut senkun päiväpäivältä huononee. Suositelen ettei hallitukseen ja johtokuntaan valittaisi nimeen mukaan vaan opinnäytteiden. Lähinnä valittaisiin sellaisia henkilöitä, jotka tietävät tietokoneista ja niiden ominaisuuksista jotain eikä siitä, että ovatko Elisan asiakkaat terveitä. Tässä Elisan hallitus ja oikeasssa reunassa löytyy johtokunta
http://www.elisa.fi/elisa-oyj/sijoittajat/hallinnointi/hallitus/
Elisan johto vaihtoon
nimet syyniin
1
171
Vastaukset
- Niin ja näin
Elisan laskutuksen kanssa menee hartiat jumiin, kun jatkuvasti joutuu tuntikausia puhelimessa roikkumaan läpi päästäkseen tai notkumaan myymälän huonoilla tuoleilla tai istumaan lattialla. Kyllä siinä lääkäri on tarpeen :-D
Vakavasti puhuen olen samaa mieltä, että tuolla tarvitaan nimenomaan alan osaamista. Mutta toisaalta eihän se, että joku on lääkäri, ilman muuta tarkoita sitä, etteikö hänellä voisi olla myös muuta korkeaa osaamista. Mieheni on elämäntyönsä tehnyt IT-alalla tietoliikennetekniikassa, vaikka yliopistokoulutukseltaan ihan toiselta alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595