autolla perille saakka ? Vai pitääkö mennä vesibussilla ? Karttahaulla katsoin että Kulosaari-Mustikkamaa-Korkeasaari olis joku väylä ? Voiko sitä kautta ajaa ?
Korkeassareen pääseekö
4
2143
Vastaukset
- luotoja
mustikkamaalle pitää jättää auto. itse korkeasaareen voi mennä vain huoltoajoneuvot. ja eihän siellä itse korkeasaaressa ole parkkitilaa paitsi muutamalle henkilökunnan autolle ja ruokakuljetuksille.
jos oikein muistan niin 4 minuutin kävelymatkan päässä olisi mustikkamaalla vähän isompi parkkipaikka. ja siinä korkeasaaren sillan vieressä saattaa olla muutama paikka vapaana joskus. siihen ei kannata luottaa- Donkey Kong
sitten kuitenkin vesibussin käyttöä ? Se lienee sit helpoin ? Vai isommalle parkkipaikalle Mustikkamaalle ja siitä kävellen ? Korkeasareen ? Onko välimatka pitkä ? Mustikkamaa-Korkeasaari ?
- luotoja
Donkey Kong kirjoitti:
sitten kuitenkin vesibussin käyttöä ? Se lienee sit helpoin ? Vai isommalle parkkipaikalle Mustikkamaalle ja siitä kävellen ? Korkeasareen ? Onko välimatka pitkä ? Mustikkamaa-Korkeasaari ?
mustikkamaalla on muutamia parkkialueita jos nyt oikein muistan. itse olen joka kerta mennyt viimeisten 10-vuoden aikana korkeasaareen mustikkamaan kautta. tosin jos on lapsia tai perhetuttuja ulkomailta mukana niin se lauttareissu voi olla poikaa. mutta se parkkipaikka on muistaakseni noin 400-600 metriä siitä korkeasaaren lipunmyynti portilta.
eli se on ihan sinusta kiinni - Donkey Kong
luotoja kirjoitti:
mustikkamaalla on muutamia parkkialueita jos nyt oikein muistan. itse olen joka kerta mennyt viimeisten 10-vuoden aikana korkeasaareen mustikkamaan kautta. tosin jos on lapsia tai perhetuttuja ulkomailta mukana niin se lauttareissu voi olla poikaa. mutta se parkkipaikka on muistaakseni noin 400-600 metriä siitä korkeasaaren lipunmyynti portilta.
eli se on ihan sinusta kiinniKaunis kiitos luotojalle vastauksista ja vinkeistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834