Olen 21 vuotias poika, jolla todettiin epilepsia 5.3.2012. Jouduin lopettamaan koulunkesken ja menetin ammatin sekä paljon muuta.
Sain koulutuksen aikana kuukauden 8. päivä 455€ (työttymyyspäivärahaa) ja 200€ opintotukea eli yhteensä 755€ ja siihen samalla asumistuki päälle (256€).
Tänään sain 28.3 sain 130€ sairaspäivärahaa joista sairaalalaskuihin meni 140€ eli plus miinus nolla.
Seuraavan kerran saan rahaa vasta 23.4 päivä 650€, joten joudunko tosiaan elämään 1.5kk tuolla 8.3 saadulla rahasummalla?? Ärsyttää niin P***eesti, että huhhuh.
Olen elänyt tämän maaliskuun niin nätisti ja säästänyt rahaa, että pääsisi turkissa käymään alanyassa..että olisi edes voinut piristää tämän epilepsian diagnoosin jälkeen :(
Mitä ihmettä?
voi voikoira
3
160
Vastaukset
- tsek
Hae toimeentulotukea sossusta.
http://www.sosiaalikollega.fi/asiakkaat/toimeentulotukilaskuri2 - tsek
Olisit saanut jo maaliskuulle ttt:a, jos olisit älynnyt hakea sen kuun puolella.
- tsek
Ai niin. Tililläsi ei saa maata rahaa, jos menet sossun asiakkaaksi. Laita ne rahat patjan alle, jos sinulla sellaisia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811753Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080