Kennelyskää paljon liikkeellä

ei halua kennelyskää

Kuopiossa on aikas paljon liikkeellä kennelyskää, joka helposti tarttuu koirasta toiseen mm. koirapuistoissa. Toivoisinkin, että jos koiranne on sairastanut kennelyskän, odottaisitte pari viikkoa oireettomana, ennekun tuotte koiranne puistoon, näin säästyttäisiin monilta tartunnoilta. Moni varmasti luulee, että oireiden loppumisen jälkeen koira on täysin terve, mutta tosiasia kuitenkin on, että koira voi vielä olla taudin kantaja ja näinollen levittää tautia lajitovereihinsa. Olkaa siis vastuuntuntoisia koiranomistajia, ja odottakaa kahden viikon varoaika ennekuin ulkoilette koiranne kanssa taas puistossa :)

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöläistenhommia

      Ei nämä höpö mammat mitään käsitä, ne vievät koiransa puistoon vaikka olis mikä tauti päällä.

      Puistot onkin oikeita tautipesiä, itse en veisi koskaan koiraani niin typerään ja epäluonnolliseen paikkaan kuin koirapuistoon.

      Onhan asia täällä selitetty moneen kertaan, mutta eihän nämä idiootit tajua, ei sitten millään.

    • 8+14

      Eipä sitä koiraa kannatakkaan sinne viedä kun ei ole selkeästikkään varmaa että koiransa hallitsee ...eikä ilmeisesti välitä edes rokottaa :)

      Yleensä syy tähän puistojen mustamaalamiseen on juuri se että se oma koira on niin epäsosiaalinen ja huonosti koulutettu . Helpompi haukkua puistot kun myöntää itselleen ettei osaa :)

      Itse olen puistoillut niin kauan kuin on koiria ollut ja eipä olla puistosta mitään tautia tai loisia saatu .

      samat pöpöt ne on tuolla teiden varsilla kuin puistossakin .

      Kouluttakaa niitä koirianne ja hakekaa siihen apua niin ehkä tekin voitte sitten tulla puistoon ! :) tsemppiä !

    • .

      Tosta rokottamisesta sen verran että kennlyskä rokotus ei ole todellakaan varma suoja eikä todellakaan takaa sitä ettei koirasi voi saada sitä.

      Ja noista taudeista ja loisista meidän koira sai viime keväänä muistaakseni ainakin 3 kertaa nenäpunkkeja ehkä ekan kerran saattoi tullat näyttelystäkin mutta sitten tuli kyllä selvästi koirapuistostakin sillä kun oltiin kaveripiirin kanssa hoidettu pois koiriltamme ja kun joku oli taas käynyt puistossa niin oli taas kaikkien meidän koirilla ja se niissä nenäpunkeissa on niin paskamaista että osalla saattaa olla oireettomana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe