Vauva 1kk ja kakkasi tähän asti noin kerran päivässä. Nyt alkanut kakata lähes joka syötöllä. Miten vaikuttaa painoon? Paino nimittäin nousi aluksi hitaasti ja mietin nyt, et jääkö mitään ravinnoksi kun kaikki tulee ulos?
kakat joka syötöllä
5
221
Vastaukset
- maitoa tarpeeksi?
Mun mielestä toi enemmänkin kertoo siitä, että maitoa on yllinkyllin? Tosin mun äidillä oli maitoa paljon ja mä kakin tyyliin kerran viikossa :D ja nyt mulla on maitoa paljon ja mun vauva kakki just tuon ikäisenä melkeen kaikenaikaa .... nyt on kyl tasaantunut. Vauva 3 kk ja kaik ok.
Kannattaa kuitenkin soittaa neuvolaan. Jos vaikka pääsisit punnitteen vauvan - eiköhän se
ole niin että ylimääräinen tulee kakkana ulos =)
Meilläkin poju pienenä kakkasi joka syötön jälkeen, hyvin kasvoi kuitenkin.
Muta kuten eka vastaaja sanoi, jos olet huolestunut soita neuvolaan että voitteko tulla punnitsemaan. - ihmetys
Apua. Eihän se paino ollut neljässä päivässä noussut kuin 65g. Edellisellä kerralla oli viikossa tullut 250g. Toisaalta toivon,et toi kakkamäärän poistuminen yhtäkkiä olisi syy vähäiseen painonnousuun. Nieleminen kuuluu kuitenkin minusta nyt paremmin ja maitoa valuu. Voi tätä huolta.
- Vauva..
voi kakata 1x viikossa tai useita kertoja päivässä. Molemmat on ihan normaalia.
Meidän kuopuksella kävi maha "ylikierroksilla" ja kakkaa oli ihan jokaisessa vaipassa ensimmäiset 5 vkoa, relatipoilla saatiin mahan toimintaa tasoitettua ja nyt kakka tulee 1-2 kertaa päivässä. Kannattaa kokeilla jos ei vielä ole käytössä. - Hyvä merkki
Vauva on reilun viikon vanha ja kakkaa tulee joka syötöllä. Neuvolassa sanoi että se on vain hyvä merkki ja kertoo siitä, että maitoa tulee tarpeeksi, joten ei huolta. Paino on siitä huolimatta nousussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389