Koulutiellä pojat kuraa päälleni heittivät.
Kasvot täynnä likaa ja hiekkaa.
Vielä on matkaa kotiin.
Juoksen niin kovaa kuin pääsen, etteivät
kiusaajat minua tavoita.
Olen vasta seitsemän, enkä kaikkea vielä ymmärrä.
Rumia sanoja minulle huusivat.
Mutta minä en kiroile, eikä eikä suustani tule
pahoja sanoja, koska äiti niin on minua neuvonut.
J. Karlstedt
Miksi itket äiti ?
3
156
Vastaukset
- ei merkitystä
Kirjoitin joskus samalla otsikolla runon kehitysvammaisesta pojastani
Äidin sydämelle on rankkaa seurata lapsen vastoinkäymisiä, kun niitä
aiheuttaa ympäristön ymmärtämättömyys ja suvaitsemattomuus - toisten äitien lapset...
Nyt ei runoja synny, velimies siirtyi juuri rajan taakse ja elämää suuremman voiman tuottama nöyryys painaa runosuonta, ehkäpä lopullisesti ehtyi... Maailma - siis Ihmiset ; voivat olla hyvinkin julmia jo pienestä pitäen,sillä ruokkiva epäoikeudenmukaisuus yksilöäkin kohtaan on aina menetys koko :
Ihmiskunnalle elämän loppupeleissä.
Sinulle : Hyvää Pääsiäistä !- kunhan kysyn
Hyvä runo seitsemänvuotiaan kirjoittamaksi. Onko Ismo K sulle sukua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574963Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813616SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352607SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402268Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962149Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292057Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan662050Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211516Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051416