Koulutiellä pojat kuraa päälleni heittivät.
Kasvot täynnä likaa ja hiekkaa.
Vielä on matkaa kotiin.
Juoksen niin kovaa kuin pääsen, etteivät
kiusaajat minua tavoita.
Olen vasta seitsemän, enkä kaikkea vielä ymmärrä.
Rumia sanoja minulle huusivat.
Mutta minä en kiroile, eikä eikä suustani tule
pahoja sanoja, koska äiti niin on minua neuvonut.
J. Karlstedt
Miksi itket äiti ?
3
141
Vastaukset
- ei merkitystä
Kirjoitin joskus samalla otsikolla runon kehitysvammaisesta pojastani
Äidin sydämelle on rankkaa seurata lapsen vastoinkäymisiä, kun niitä
aiheuttaa ympäristön ymmärtämättömyys ja suvaitsemattomuus - toisten äitien lapset...
Nyt ei runoja synny, velimies siirtyi juuri rajan taakse ja elämää suuremman voiman tuottama nöyryys painaa runosuonta, ehkäpä lopullisesti ehtyi... Maailma - siis Ihmiset ; voivat olla hyvinkin julmia jo pienestä pitäen,sillä ruokkiva epäoikeudenmukaisuus yksilöäkin kohtaan on aina menetys koko :
Ihmiskunnalle elämän loppupeleissä.
Sinulle : Hyvää Pääsiäistä !- kunhan kysyn
Hyvä runo seitsemänvuotiaan kirjoittamaksi. Onko Ismo K sulle sukua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189