Katselin nimilistaa ketkä ovat päässet tangomarkkinoille 2012 enkä voi kuin ihmetellä. Miten ihmeessä mukana on Johanna Pakonen joka on jo kerran valittu tangokunigattareksi? Onko myöskään järkeä Suvi Karjulan enää yrittää kun sijoittui jo kerran toiseksi? Kiva nähdä kuitenkin joukossa sellaisia entuudestaan tunnettuja nimiä kuten Eija Koriseva ja Janus Hanski.
Tangomarkkinolle selviytyneet 2012
Tankoilut 12
3
137
Vastaukset
- tankoilut 12
tarkoitin noilla "selviytyneillä" siis niitä 150 nimeä jotka ovat mukana nettiäänestyksessä ensi maanantaista alkaen.
- Mai-jaana
Kyseessä ei ole se Johanna Pakonen vaan täyskaima. Järkevämpää olisi tietysti ollut käyttää vaikkapa toista etunimeään.
- zg78
http://satumaa.yle.fi/tangomarkkinat/tangomarkkinakilpailijat-2012/talvikki-harma käykää katsomassa ja äänestäkää tämä tyttö on hyvä laulaja ja ei ole kuluttanut kasvojaan markkinoilla kuten monet muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628