Mistä löytäisin esim aloittelevan taiteilijan tekemiä edullisia tauluja? Asun pk-seudulla. Kiitos!
Mistä löytää taulu?
10
278
Vastaukset
- taidelainaamoista_
Vitsit, missasit juuri Taidemaalariliiton teosvälityksen Kaapelilla. Se on Suomen suurin kuvataidetapahtuma, kävijöitä n. 20 000 ja myynnissä ammattitaiteilijoiden teoksia. Järjestetään joka kevät joten kannattaa pitää silmällä.
Helsingin taidelainaamosta kannattaa käydä katselemassa. Voit lainata (vuokrata) teoksen tai päättää lunastaa sen.
http://www.helsingintaiteilijaseura.fi/hts/?q=node/72
Tässä sulle hyvä linkki pk-seudun gallerioihin joissa varteenotettavaa taidetta:
http://www.nayttely.info/?gclid=CJSBo7jmi68CFUhG3wodO1_3FA
Toivottavasti näistä oli johonkin. - TÖHERTÄJÄ
Katso facebook olavi ensio oinonen (vapaa pääsy) siellä n.120 tauluani eri taiteilijoilta jotka ovat nyt pantu myyntiin.
[email protected]
0400-831241 - TÖHRTÄJÄ
OLEN KERÄNNYT 35 VUOTTA TAIDETTA JA TEHNYT ITSEKIN. NYT OLEN PÄÄTTÄNYT MYYDÄ TAULUT JOTEN MULTA SAA VARMASTI HALVALLA ARVOTAIDETTA. KATSO FACEBOOK OLAVI ENSIO OINONEN (VAPAA PÄÄSY)
SIELLÄ N. 120 TEOSTA.
[email protected]
0400-831241 - erkki kautto
minulla yli 100 taulun kokoelma eri taiteilijoiden tauluja omia puurefielejä noin 60 kpl erikoisia joita ei monella ole myyn jos hinnoista sovitaan .erkki kautto miljoonatie 113 41390 äijälä puh 0452069156 laukaan äijälässä .
- Pekka Jurkki
Minullakin täällä jyväskylän vaajakoskella noin 300 matrikkelitaiteilijan työtä kehystettynä, joista äskettäin pyysin hinta-arviota eräältä taidekauppiaalta.
Hän tarjosi ronttina tuhannen kaikista ja en myynyt koska arvo mielestäni moninkertainen. Väitti tosin etten tällä hetkellä saa mistään parempaa hintaa kaikki kerralla myytynä. Mutta että reilu 30€ taululta, ei kiitos, onkohan se edes kehysten hinta? Pitäähän minunkin mainostaa heti tässä. Tapsan sensuellit maalaukset irtoaa alle tonnin ja jopa muutamalla satasasella jos simppeli figuuri riittää eikä taulu niin kookaskaan. Rohkeasti vaan omaa ideaa kertomaan. Voin toteuttaa halutusta ideasta vaikka A4 luonnoksen ihan veloituksetta.
Tuolta löytyy työn alla olevaa teosta vaihevaiheelta nähtynä.
www.sensual-paintings.com- Laura78
Käypä kattoo tämä: www.karusoma.com. Me tykättiin miehen kanssa kovasti. :) Omistaja oli oikein mukava ja osas palvella hyvin.
- ijesi
Tosi kivoja sisustustauluja. Nättejä ku räkäplättejä. Mitä makso? Taidankin ottaa noista vähän ideaa omalle seinälle :)
- Laura78
ijesi kirjoitti:
Tosi kivoja sisustustauluja. Nättejä ku räkäplättejä. Mitä makso? Taidankin ottaa noista vähän ideaa omalle seinälle :)
Meidän taulut oli 300 euroo ja 150 euroo ( alv). Ei noi Karusomat kyllä musta mitään sisustustauluja ole, vaan ihan kunnon uniikkeja maalauksia. Semmoset kangastulosteet ja vastaavat on musta niitä sisustustauluja. :)
- Pentti58
Laura78 kirjoitti:
Meidän taulut oli 300 euroo ja 150 euroo ( alv). Ei noi Karusomat kyllä musta mitään sisustustauluja ole, vaan ihan kunnon uniikkeja maalauksia. Semmoset kangastulosteet ja vastaavat on musta niitä sisustustauluja. :)
Lopeta Laura (vai mikä lie olet) mainostus. Se on tällä palstalla kielletty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117