Niin, kyselisin tässä pystyykö Aapelissa vaihtamaan kansallisuutta/maata jos kyllä niin miten vaihdetaan?
PS. Yks kaveri vaihtoi, mutta ei suostu kertoon edes lahjoista huolimatta, miten vaihdetaan..?
Kiitos jo etukäteen!
Aapeli
9
359
Vastaukset
- asfsdfhtusrta
ei todellakaan ole mahdollista
- Linnan Haamu
Kun menee Oman Profiilin Asetuksiin, siellä on "Tunnuksen tiedot"-laatikossa Sähköpostiosoite, Paikkakunta, MAA ja Syntymävuosi. Voisikohan tuolta vaihtaa maan? En viitsi omalla tunnuksella kokeilla, mutta tässä vaan yksi ehdotus...
- Aapelin pelaaja
kielen pystyy vaihtaa jolloin myös muut näkevät sinut eri maalaisena, mutta omalla sivulla näkyy edellee suomen lippu...
- Tietohirmu
Laita etusivu mene ihan sivun alareunaan ja paina "maa" Laita siihen haluamasi maa ja kirjaudu sisään sitten pelaa vaikkaa Jonnemaniaa
- aapeli on surkea
aapeli on paska paikka!!! siellä vaikka pelaa backgammonii niin taateli pelis häivää aina! en suosittele sitä paikkaa kenellekkään!!!!
- :)¨¨
;::D
- Alexx1979
Hyvästi aapeli :S :( Kiitos menneistä vuosista, enää liikevaihtosi ei kestänyt tuottamattomia käyttäjiä, ensin playforia, sitten aapeli. Enää et varmaankaan palaa, hyvästi ja kiitos kuudesta vuodesta :D
- Loppui
7.1.2019 nyyh... ;ö/
- Anonyymi
Aapeli ei enään takaisin tule. Ei katsokaan mikään pyöri maailmassa ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056