Niin, kyselisin tässä pystyykö Aapelissa vaihtamaan kansallisuutta/maata jos kyllä niin miten vaihdetaan?
PS. Yks kaveri vaihtoi, mutta ei suostu kertoon edes lahjoista huolimatta, miten vaihdetaan..?
Kiitos jo etukäteen!
Aapeli
9
367
Vastaukset
- asfsdfhtusrta
ei todellakaan ole mahdollista
- Linnan Haamu
Kun menee Oman Profiilin Asetuksiin, siellä on "Tunnuksen tiedot"-laatikossa Sähköpostiosoite, Paikkakunta, MAA ja Syntymävuosi. Voisikohan tuolta vaihtaa maan? En viitsi omalla tunnuksella kokeilla, mutta tässä vaan yksi ehdotus...
- Aapelin pelaaja
kielen pystyy vaihtaa jolloin myös muut näkevät sinut eri maalaisena, mutta omalla sivulla näkyy edellee suomen lippu...
- Tietohirmu
Laita etusivu mene ihan sivun alareunaan ja paina "maa" Laita siihen haluamasi maa ja kirjaudu sisään sitten pelaa vaikkaa Jonnemaniaa
- aapeli on surkea
aapeli on paska paikka!!! siellä vaikka pelaa backgammonii niin taateli pelis häivää aina! en suosittele sitä paikkaa kenellekkään!!!!
- :)¨¨
;::D
- Alexx1979
Hyvästi aapeli :S :( Kiitos menneistä vuosista, enää liikevaihtosi ei kestänyt tuottamattomia käyttäjiä, ensin playforia, sitten aapeli. Enää et varmaankaan palaa, hyvästi ja kiitos kuudesta vuodesta :D
- Loppui
7.1.2019 nyyh... ;ö/
- Anonyymi
Aapeli ei enään takaisin tule. Ei katsokaan mikään pyöri maailmassa ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062