DNA PRO

voi_vitn_vttu!

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä lafkasta? Itse olen ikävä kyllä asiakkaana ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia...

Puhelin toimii loistavasti, netti on nopea ja laskut ovat vähän alle tai vähän päälle 20e kuukaudessa vaikka reilusti pälisenkin puhelimeen.
Mutta käytännön asiat- koskaan en oo minkäänlaisia tilausvahvistuksia saanut, en siis tiedä onko liittymässäni sitovuutta vai ei (puhelinmyyjän mukaan ei pitäisi olla). Laskuja ei saa paperille ellei joka kuukausi maksa siitä lisää erikseen joten otin s-posti laskutuksen jonne laskut eivät koskaan saavu. Joka kk pitää soitella laskujen perään ja jos unohtaa soittaa niin sitten tulee Intrum Justitialta kirjettä. Sain juuri viimekuun laskuni, alkuperäinen summa 22e mutta ensimmäisen kerran nyt kun lasku mut tavoitti niin 48e koska perintäkulut... Sitten kun soitan DNA:lle sanovat etteivät voi mitään ja sitten kun soitan Intrumiin niin käskevät soittaa DNA:lle. Kamalaa pelleilyä, rahat ja luottotiedothan tässä menevät.

7

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRO -liittymät eivät ole määräaikaisia

      Paperilasku on maksullinen 1,50€ (sama kuin saunalahdellakin)
      Toinen vaihtoehto on ottaa laskut ilmaiseksi sähköpostiin.

      Tilausvahvistus on saattanut eksyä roskalaatikkoon?

      Sinulla on 24kk sopimus kuitenkin puhelimen maksamisesta
      vaikka liittymä ei ole määräaikainen niin voit pyytää loppulaskua.

      ---

      http://www.liittymavertailu.com/

    • Sörkkän jannu

      Minun kokemukset DNA Prosta on hyvät. Kaikki vakiona mukana, ei mitään dorkaa kampanja kusetusta, joka jonkun kuukauden päästä loppuu. Laskut näkyy omaProssa ja tulee ajallaan ja oikein mailiin eikä ole tarvinnut asiakaspalveluun venailla.

      ps. Nettisivullakin tapahtuu tapahtuu ja vinkistä frendi osti äsken DNA Pro outletistä skidilleen liittymän ja kapulan huippuhintaan.

      • Tyytyväinen

        DNA Pro on parasta mitää kukaan operaattori on tehnyt pitkään aikaa. Ostin syksyllä applen ja PRO 1 liittymän. Netti aina mukana ja 3000 DNA-DNA minuuttia


      • Otin myös tuon
        Tyytyväinen kirjoitti:

        DNA Pro on parasta mitää kukaan operaattori on tehnyt pitkään aikaa. Ostin syksyllä applen ja PRO 1 liittymän. Netti aina mukana ja 3000 DNA-DNA minuuttia

        onko tuo 3000 minuuttia muuten joka kuukausi käytössä taas uudestaan, eli jos puhun eka kuukautena 2000min ja kun kuukausi vaihtuu niin saan taas 3000 minuuttia ilmaisia puheluita?

        Tähän saa vastata kuka vain asian tietää.


    • Vattunen

      Itse huomasin omista Dna pro1 laskuista sellaisen omituisen asian, että aika paljon 2-40 sekunnin veloituksia puheluista. Eli kaiken järjen mukaan noiden pitäisi olla vain hälytyksiä varattuun numeroon, jolloin ei pitäisi myöskään laskuttaa. Tein testin omaan varanumeroon soittamalla niin, että hälyttää muutaman kerran. Ja kas kummaa, laskussa 10 sekunnin veloitus vaikka linjaa ei edes aukaistu...... Eihän ne Dna prolla usko tietenkään, joten operaattorin vaihto edessä. Olisiko hyviä ehdotuksia, esim. Tele finland?

    • Tele Finland on hyvä, ei ikinä mitään ongelmia.

    • hyvä tf

      Telefinlandillle olet tainu mennä ja toimii hyvin ja edullisempi pro500 vertailessa minulla 1/3 halvempi 1000txtv käyttipäs tai ei..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe