potkulautailiat :)

Jepulimjjee

Mooroo! Mä oon tyttö ja alottanu potkulautailun viime vuonna. Aion nyt tilata uuen lauan joka soppii temppuiluu. Mikä ois hyvä? Kannattasko tilata jokuJD bug vaii joku guts? : d sitte haluisin tietää kaikkee temppujen nimiä ja ettiä netist ni vois ruveta harjottelee ; D kiitti avusta :)

12

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulimjjee

      Auttakaaaa mua! :: d

    • girl

      No itte oon tyttö ja alotin viikko sit temppu potkulautailun ja osaan nyt jo wipin se on sika helppo temppu ja sit osaan tailwipin joten ne ois hyvii temppui alottelijoille :) Onnee ! :)

    • :D

      hiej minäki aijon alottaa scoottauksen kuha saisin scootin jajaj oon tyttö en osaa mitn temppuja paitsi hypätä ofc :D

      • :D

        ja mikä scootti kandes ostaa joku alle satasen :)) ?n


    • girl
    • Noni Oon 17v harrastanu scuuttausta noin 3 vuotta ja suosittelen vahvasti että ette osta mitään tollasta prisma freestyle Pas**a säästätte mielummin rahaa ja ostatte vaikka , JD Bug xxx joka on myös aikas kehno mutta kelpaa alottelioille. itellä on MGP dekki, MGP Buff Barsit, NeCo Headset , Grit Clamp , MGP Aeon 100mm metalcoret , MGP Flexfender , MGP Buff Forkki , Madd Gripit ja MoB Grippi :) ja tempuista sen verran että mitä eroa on whipillä ja tailwhipillä ja vie se juttu että joku väitti että tuo prisma pas** on kestävä joo en oo koskaan nauranu noin kovaa LOL kaverilla crackäs dekki viikos LOL joten ostakaa vaikka districkt tai blunt MUTTA EI IKINÄ MITÄÄN MARKETTI PASKAA ite alotin razorilla

    • jepulimjee

      Juu. Mä ostinnn tonn jd bugin, iha jees lauta. Mut paljo freestylet painaa?

    • poika 11v

      About 3.5 kg. ittellä on musta freestyle. ihmeellisen kestävä halvaks...

    • scoottaaja

      Kanttii ostaa joku kestävä heti esim jd.buk xxxE10 jos hypit ihan oikeesti!

    • scootergirl

      hei poika11v näytäppä linkki jostain freestylestä? :D

    • Kakka

      Mistä sen freestylen voi ostaa siis netistä

    • failwhips12

      joo ei kande ostaa midi freestylerii !! mul hajos 2vk kun vedin jtn tailwhippei kolmosist ja jd bug on ihan jeez lauta aloittelijalle ja no ei kuulu taha mut midi temppui osaan nii tailwhip, barspin,180 barspin diitsi tai kaaree joskus flatilt ja sit 360 , 180, fakiest tailwhip, barspin ja sit dowsidewhip ja hyllylle deck grab, double tailwhip, tuck no hander ja jotain semmost :D ja reilei saan 50/50, bs feeble, fs,feeble ja smith ja kannattaa ostaa joko jd bug tai jokin district aloittelijan laudaksi ku kokemusta on jos ostatte jonku gutsi se hajoo kasii yhes pvs mut sorryy pitkast kirjotuksest ja oon scootannu kesaloman eli jtn ehk 2kk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe