Olen suunnittelemassa erääseen tilaan hengen saunaa ja suihkuhuonetta,mutta jotenkin mietityttävät nuo saunan/löylyhuoneen mitat kun L-malliset lauteetkin olisi sinne suunnitelmissa.
Saunan leveys olisi tasan 200 ja syvyys 135cm.
Mutta kaikkien "saunamaisterien# yms. juuri tuo syvyys olisi liian vähän ja tunnelma ahdistavan koppimainen,niin kuin esim. kerrostalosaunoissa.
Mitä olette mieltä,millainen olisi järkevä syvyys ja yleensäkin hyvän saunan vähimmäismitat?
Saunan mitat
6
668
Vastaukset
- Ei koppia
Lisäys:
Eli ei hengen...vaan jopa 4:n hengen saunaa. - 9-13m3
leveyssuunnassa 60cm/hlö (esim 240) ja syvyys 170 (sähkökiuas) tai 210 puukiukaalla (peräseinälauteilla).
200 leveytensä puolesta kolmelle mutta 135 on ihan liian vähän koska lauteet vie metrin minimissään tilasta. - kjn kkkpj kkkkkkkkkk
Pari metriä riittää syvyydeksi, eli tilaan mahtuu mun mielestä kahden hengen sauna suorilla lauteilla.
- Saunasatusetä
Kyllä tuohon tilaan mahtuu hyvin vaikka U-malliset lauteet ja keskelle iso IKI-kiuas. Ja varakiukaaksi puulämmitteinen AITO-kiuas.
- Hohhoijjaaaa
On hienoa kun muuten järkevään keskusteluun voi laitta tällaisen tööttäyksen. Kirjoittaja on varmaan ylpeä itsestään. Nickinä olisi vaan ollut parempi saunasatutäti.
- Ei koppia
Kiitti vinkeistä.
Taidan unohtaa moisen kopperon suunnitelmat kokonaan ja miettiä muuta ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972