Olen suunnittelemassa erääseen tilaan hengen saunaa ja suihkuhuonetta,mutta jotenkin mietityttävät nuo saunan/löylyhuoneen mitat kun L-malliset lauteetkin olisi sinne suunnitelmissa.
Saunan leveys olisi tasan 200 ja syvyys 135cm.
Mutta kaikkien "saunamaisterien# yms. juuri tuo syvyys olisi liian vähän ja tunnelma ahdistavan koppimainen,niin kuin esim. kerrostalosaunoissa.
Mitä olette mieltä,millainen olisi järkevä syvyys ja yleensäkin hyvän saunan vähimmäismitat?
Saunan mitat
6
665
Vastaukset
- Ei koppia
Lisäys:
Eli ei hengen...vaan jopa 4:n hengen saunaa. - 9-13m3
leveyssuunnassa 60cm/hlö (esim 240) ja syvyys 170 (sähkökiuas) tai 210 puukiukaalla (peräseinälauteilla).
200 leveytensä puolesta kolmelle mutta 135 on ihan liian vähän koska lauteet vie metrin minimissään tilasta. - kjn kkkpj kkkkkkkkkk
Pari metriä riittää syvyydeksi, eli tilaan mahtuu mun mielestä kahden hengen sauna suorilla lauteilla.
- Saunasatusetä
Kyllä tuohon tilaan mahtuu hyvin vaikka U-malliset lauteet ja keskelle iso IKI-kiuas. Ja varakiukaaksi puulämmitteinen AITO-kiuas.
- Hohhoijjaaaa
On hienoa kun muuten järkevään keskusteluun voi laitta tällaisen tööttäyksen. Kirjoittaja on varmaan ylpeä itsestään. Nickinä olisi vaan ollut parempi saunasatutäti.
- Ei koppia
Kiitti vinkeistä.
Taidan unohtaa moisen kopperon suunnitelmat kokonaan ja miettiä muuta ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760