Venäläiset miehet

Mukava kokemus

Kyllä venäläinen mies on mies. Komea, kohtelias, hellä, voi, voi. Ne ei kauppaa itseään vaan pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä.

71

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensu-Elli

      Mahtaa vi'tuttaa, kun slobohoro saitti lensi roskakoriin :)))

    • Sirpukka.

      Mistäs tällaisen miehen löytäisi? Kerro vielä se? Ottaisin sellaisen mielelläni

      • 23

        Ainakin entisen Rukajärven kylän raitilla oli salskeaa porukkaa joka toinen jalanjälki oli korvanjälki.


    • Tsaff

      Komeaa venäläistä miestä en ole nähnytkään, ihme pyörönaamoja ovat. Suomalainen mies paljon komeampi!

    • rahalla on valtaa

      Niin Suomalaisetkin miehet kohtelee thaimaalaisia naisia ja venäläisiä. se on katos raha joka pelaa

    • 36587

      Mut ne haisee pas-kalle ja on erittäin epärehellisiä..

      • iuurr

        Joko "paikkoja" kutittaa?Ellei, niin joku kumma myöhemmin.
        Pysy myös niissä valitsemissasi miehissä, ettet tartuta meitä!


      • Taito valita

        Pitää vain osata valita, oikea venäläinen mies käyttää vain kalleimpia partavesiä ja muitakin tuoksuja, ja suomalaiset miehet niitä tuskin edes harrastavat. Hyvä venäläinen mies arvostaa hyvää naista.


    • anni28

      No onpas tosi komeita..sellasia "hörökorvia" suurinosa..

    • Yksi muhis,pus

      Minusta kyllä suomalainen mies paras!Semmonen joka osaa pilkkoo puita,kalastaa,tykkää luonnosta ja ulkoilusta!Semmonen ihan jonka kainaloon on hyvä käpertyä,ei lässytä turhia vaan ihanilla karvasilla käsillään kaappaa miuta syliin ja kantaa sänkyyn,ja kutittaa karvasella kuonollaan kaulaani,semmonen ihana lutunen,tavis mies...

      • Jos tyytyy vähään

        Suomalainen mies on huonosti pukeutuva, siivoton ja köyhä, mutta " vakka kantensa valitsee", ja toisaalta "antaa kaikkien kukkien kukkia"!


      • tuli ja liike

        Tuli mieleeni, että tuo listaus: "Semmonen joka osaa pilkkoo puita,kalastaa,tykkää luonnosta ja ulkoilusta" sopii kyllä loistavasti suureen osaan suomalaisista, mutta myös venäläisistä miehistä -ainakin täällä pohjoisilla alueilla. Sillä "samat ne on evväät, Suomen ja Vennään" !


    • neighbourlover

      Venäläiset miehet ovat paljon parempia rakastajia kun suomalaiset.Eivätkä käytä liikaa alkoholia,huolehtivat hygieniastaan,ovat kohteliaita,vastuuntuntoisia,fiksuja ja huomaavaisia.Osaavat tuoda lahjoja muuloinkin kuin merkkipäivinä ja ostavat kukkia ja hemmottelevat naistaan.Sain naistenpäivänä esim. lahjakortin hierontaan ja kosmetologille (suomessa tietenkin).En enää tuppisuiseen suomalaistollikkaan vaihtaisi kun olen paremman löytänyt,ah ihanaa !!
      Suosittelen ,siskokullat, lämpimästi !!!

      • KuparsaareAntti

        No nythä sie sit oot päässy onnes kukkuloille ei puutu ennää ku persiisee tatuoitu leima "RH" ja elläilääkärin tarkastus.


      • Hemmoiteltu

        Aivan niin, hyvä ja hellä rakastaja ja antelias. Arvostaa naista, joka osaa pukeutua ja jonka ei välttämättä tarvitse olla valkaistu binbo-blondi. Vaikeaa on sellaista miestä löytää suomalaisista miehistä- ikävä kyllä.


    • ((¤))

      Kerro mistä saan semmoisen?? Hyvänä pitäisin.

    • dimangisormi

      Löysin miekin upean venäl. miehen,tavattiin taidekaupassa kun ihastuttiin samaan tauluun ja siitä se lähti.Komea,varakas,väsymätön,antelias sanan joka merkityksessä.Ollaan molemmat vapaita ihmisiä ja suhde niin toimiva.Harkitaan vakavasti muuttamista yhteen ja suhteen virallistamista.On niin rikas,että saan valita kuulemma vapaasti talon ja kalustaa mieleni mukaan ja hän maksaa kaiken.Rupean edustusrouvaksi ja saan mukavan elämän.Ei siihen suomipoika pysty,se on nähty !!

      • olen suomalainen

        No jo on ämmällä luulot huipussaan !!
        Katohan tarkkaan mihin papereihin nimes tulet laittamaan ja kuka joutuu velkavankeuteen loppujen lopuksi...???Huijareita koko r......sänmaa pullollaaan,oot varmaan iskeny nyt kultasuoneen,voi h...vetti miten tyhmä akka !!
        Äly hoi älä jätä


      • umad
        olen suomalainen kirjoitti:

        No jo on ämmällä luulot huipussaan !!
        Katohan tarkkaan mihin papereihin nimes tulet laittamaan ja kuka joutuu velkavankeuteen loppujen lopuksi...???Huijareita koko r......sänmaa pullollaaan,oot varmaan iskeny nyt kultasuoneen,voi h...vetti miten tyhmä akka !!
        Äly hoi älä jätä

        Ylläoleva kaveri kuulostaa aika katkeralta. Vituttaako kun ei oo varaa ees omaa yksiötä sisustaa autopuolen papereilla? :D


    • ketkämukahuoria

      Siinähän sen näkee mitä suomalaiset naiset haluaa. Money talks

      • Niin se on

        Suomalaiset miehet ovat surkimuksia ja ne ne vasta huoraavatkin rajan takana.


    • dimangisormi

      on kuule rahaa itellänikin ! On asuntoja,autoja ja perintöjä.Ei ole kumpikaan rahan takia naimisiin menossa.Halutaan vaan elää yhdessä.
      On seurusteltu pitkään ja tavattu toisen vanhemmat ja muutakin sukua.
      Olen sauomalaiselle : happamia sanoi..... taisit reppana kuvitella väärin!

      Ei tässä raha puhu vaan rakkaus !! Revi siitä

      Tietysti pidetään omaisuutemme ominamme vaikka avioidutaan,ei tässä tyhmiä olla.Aluksi ehkä asetutaan yhteen hänen Pietarin kodeistaan ja katsellaan rauhassa joku kiva talo yhteiseksi suomen kodiksemme.Mutta älkä¨ä kuvitelkokaan,että tänne rajaseudun tuppukylään jäätäisiin .

    • päivän huuli

      Onhan näitä provoja kuultu. Siellä joku työtön yh ryhävalas keksii juttuja päivänsä tatoks HAH HAH

    • meppi

      jotenkin luulin,että tässä ketjussa käsitellään VENÄLÄISIÄ MIEHIÄ mut ei näköjään enää : /

      En ite erityisemmin tykästyny naapurin miehiin mut makunsa kullakin.Paljon niitä täällä liikkuu,niin miehiä kun naisiakin.Lauantaisin iltapäivällä kulmilla kuulee vähemmän suomea ja enempi jotain muuta....

    • pirkko

      onkai niissäkin hyviä yks miljoonassa ja niitähän vissii on aika monta miljardia mut enempi ratkasee luonne kun minkä maalainen

    • tsatsiki

      on se niin säälittävää näitten paikallisten miesten taso...mut poikkeuksiakin on.Harmi vaan että parhaat yksilöt varattu aikoja sitten ja nyt perheellisiä.
      Lökäpöksy kaljamaha moukka niitä on kaljabaarit täynnä yök yök

      aika monella työssäkäyvälläkin viina/kaljaongelma mikä paljastuu lopulta samoin kun tietynlainen alkeellisuus tunne-elämässä

      pitää ruveta etsimään kunnon miestä vaikka naapurin puolelta,ei kai täs muukaan auta !

      • peilin eteen

        statsikit on kyljessäs.kun et tullut silloin aikoinaan valituksi niin tuskin tuut nytkään.mee vaan sinne baariin ja valitse sieltä oma tasoisesi lökäpöksy kaljamaha.


    • eu

      Hei onhan suomi24 puheenaiheita mistä valita...älkää miehet turhaan tulko sit otsikon VENÄLÄISIÄ MIEHIÄ kirjotuksia lukemaan kun etukäteen varmaan arvaatte .että kohta kiehahtaa... ei nettikeskustelun takia tartte verenpainetta nostaa !!

      Aiheita on laidasta laitaan ja jokaiselle varmaan löytyy mielekästä aihetta asiallisesti kommentoitavaksi. Hyvää pääsiäistä kaikille !

    • syylä

      ainanki hyvä "kutina" jää treffeistä..

      • Miehen kutina

        Kyllä ne suomalaiset ukot, jotka ne kutinat ja taudit on suomalaisiin naisiin tartuttaneet käytyään maksullisissa naisissa venäjällä


      • NÄIN ON
        Miehen kutina kirjoitti:

        Kyllä ne suomalaiset ukot, jotka ne kutinat ja taudit on suomalaisiin naisiin tartuttaneet käytyään maksullisissa naisissa venäjällä

        KUKA KUKA TIENAA PILLULLA NI EI TARTUTTELE TAUTEJA KUTEN TAVAN AKAT KETKÄ ANTAA KÄNNISSÄ PANNA IHAN LENNOSTA KENEN VAIN.


    • sveta

      Minä ei tykkä kun suomi nainen varasta minub igor mina ryhtua taistelu ja me voitta kuten sota

      • karjalan tyttö

        Miehän en rys ..venäläistä huoli,suomalainen se olla pitää nyt ja aina !!!!!!


      • Märkäuni-Ulla
        karjalan tyttö kirjoitti:

        Miehän en rys ..venäläistä huoli,suomalainen se olla pitää nyt ja aina !!!!!!

        Tautipesiä kaikki iigorit ----------------------- tyyni


    • Vilima

      Ei taida tällä puolen rajaa paljon vapaita venäläisiä miehiä kuljeskella, jotta pääsisi kokeilemaan. Näyttävät rouvan kyljessä kulkevan.

      • Vuoroin vieraissa?

        Ei ehkä täällä, mutta voithan mennä rajan taa... niinhän ne meidän miehetkin tekevät, niillä vain se niin päin, että NE joutuu maksamaan


      • Anonyymi

        Vilma kyllä on ja paljon samoin, kuin ukrainalaisia toki nyt paljon ja muutamia liettua/latvialaisia ja kazakstanilaisia


    • hhfghfgfhh

      Muuta venäjälle sit..! siellähän on muutekin asiat niin hyvin.. ja varmasti hyvä maa asua.::D

    • dimangis.

      Voisin hyvin muuttaakin ja käydä komean mieheni kanssa shoppailemassa täällä periferiassa mikä alkaa I :llä Maasturi täyteen ostoksia ja mies saa rajalla taxfreestä alv rahat pois ja minä edulliset muotivaatteet... kuulostaa hyvälle,kivan vinkit laitot : )

      • fatima

        Muotivaatteet Lappeenrannasta????????????
        kovin olet vaatimaton tai tietämätön.


      • lukihäiriökö?
        fatima kirjoitti:

        Muotivaatteet Lappeenrannasta????????????
        kovin olet vaatimaton tai tietämätön.

        ei tainnu fatima ymmärtää lukemaansa---???


    • Vartia Vartiainen

      Venäläinen juippi muistuttaa MUSTAAROTTAA ja on limainen vaihtolämpöinen uikurilainen helttapää

      • Kateus vie kalatkin

        No, no kukas nyt on kateellinen????


    • varma nakki

      Se joka on aina jääny ilman !! ! !

      • Antti Hernekeitto

        ryssä on ryssä vaikka liukastusvoiteessa paistaisi


        terveisin : "tuntematon pakastaja" Rämpsälä


    • Onnellinen Nainen

      Mie annan suomalaiselle miehelle 10 ,mun äijät,joiden kans seurustellu elämän varrella,olleet tosi huippuja.Taitavia rakastelijoita,hyviä aitoja miehiä!
      Nyt olen kypsän iän saavuttanut,ja löytänyt Hänet,jonka kans olen niin kauan kuin luoja suo.En ole koskaan haukkunut yhtään miestä,muistelen lämmöllä...sitten kun kiikustuolissa kiikun!

      • Sydän igorille

        Onnea jatkossakin sinulle"onnellinen nainen", siis vilpittömästi. Itse pidän enemmän ulkolaisesta miehestä


    • terttu

      ulkomaalaisella siis myös venäläisellä uroksella paremmat muskelit myös jalkojen välissä !!! Tosi asia,naiset kannattaa kokeilla !!!

    • Mies venäjä

      Minä ostaa taulu suominaiselle kun me tykätä siitä kumpikin. Iso timantti sormus kanssa. Nainen tykätä kun tuo kukkapensas toisinaan. Nainenla perintö josta sisutetaan yksi huvila. Minä ostaa huvila ja monta muuta talot myös. Meillä hyvä menee.

      Joku kirjoitti ryhävalas. Tarkoittaako että nukkuu kalojen kanssa? Vaikka valas on nisäkäseläin, silti asuu meri. Me Venäjä syödään kala paljon ei valas.

      Suomi muuten hyvä maa paitsi Suomalaiset liikaa korjaa maantie. Koko ajan joutuu lukea kartta keskelä risteyksen. Lappeenrantta vähän liian pieni paikka mutta rauhalliset. Imatra käydään hotelli joskus kun meidän talot tylsä.

    • jukola

      voi v..tun r...sä painu nyt jo putinin persettä nuolemaan.... on kiire jo.... tai pääset suomalaisen saunan taakse !

    • Mies Venäjä

      "sä painu nyt jo putinin persettä nuolemaan.... on kiire jo.... tai pääset suomalaisen saunan taakse !"

      Tarkoittaako tämä minä? Minä tulen heti sinä jälkeen kun sinä kieli puuttunut. Minä ja suominainen osti monta hyvä suomi sauna. Yhden takana paljon tila kun siellä Saimaa. Saimaa hyvä vesi.

    • RIN TIN TIN

      Minu kieli halvaantu ja kohta putoa kun e i olla kun pikku säije kini kitalakkessa..

      Mine paista voissa voita koske mine olle putiniini ja minu koira joka rakennetu HARPPI-SAKSASSA ( DDR ) on rotu : PUTIN TIN TIN

    • jukola

      Oi kaunis karjala ja joka kuopan rannalla on r...sä p...kalla..... !! niin se vaan menee.....

      • Tyydytetty

        Voiko kateellisempaa miestä olla? Kunnon mies löytyy venäjältä, uskokaa pois. Venäläinen mies osaa pitää naisensa tyytyväisenä kaikin tavoin.


    • rysfani

      en anna enää kun ulkomaalaisille miehille,siis myös ja etenkin venäläisille !!!

      • f

        Hyvä Pertti, niin sitä pitää!


      • 2big4you
        f kirjoitti:

        Hyvä Pertti, niin sitä pitää!

        ??????


    • tahtoo naapurinmiest

      aivan ihania kokemuksia venäläisestä nuoremman polven miehistä.....kansainvälisistä ystävyyttä parhaimmillaan,kannattaa tutustua ja heittää ennakkoluulot roskiin !!

    • eilairmelimanninen

      Suomipelleä en enää huoli,nyt oon päässy vieraan makuun ja laatu parantunu huomattavasti !!!

      • Tyytyväisyys

        Vaikeaa on hyväksyä pihiä ja huonosti pukeutunutta suomalaista miestä venäläisen miehen hemmottelun jälkeen.


      • rebariini
        Tyytyväisyys kirjoitti:

        Vaikeaa on hyväksyä pihiä ja huonosti pukeutunutta suomalaista miestä venäläisen miehen hemmottelun jälkeen.

        Olen seurustellut italialaisen,ranskalaisen ja espanjalaisen miehen kanssa mutta hyvin pärjää vertailussa myös venäläinen .....kokeilkaa,niin ei tarvitse arvuutella.....


    • zuluzulu

      HYI he...tti millasia kirjottavat,minähän en naapurin r...ää panis vaikka ois ainut mies maailmassa jotain rajaa sentään suomalaiset naiset !!!

      Ajatelkaa nyt vähän,ei voi olla niin huono tilanne että r...än kanssa... EI !

    • surusilmä

      suhde päättyio juuri venäläisen miehen kanssa,suru puserossa.syy ei kulttuurieroissa eikä kieliongelmissa vaan liian pitkässä välimatkassa.haikeaa.mut elämä jatkuu

    • kallujalle

      Tapasin tiellä minäkin komean,tumman,erittäin kielitaitoisen venäläisen miehen ja syvennyimme heti maidenvälisiemme suhteiden lähentämiseen ja lämmittämiseen,oli siinä tulkillakin töitä,ja niitä siinä sitten painettiin niin että oksia lenteli ja tanner tömisi ja tuli tarkkailijoillekin kuuma ja vaatteet väheni huh huh

    • rehevä muhkupepa

      olet oikeassa.suominaisen kanssa se tannertömiseekin.

    • ei provo eikä horo

      oi miten salskean venäläisen vappuheilan löysin ,satuttiin samoihin juhliin yhteisen ystävän luona...oli ihanaa keskustella tuntikausia ja nauttia kuohuviiniä ja vappubrunssia....ihan mielikin virkistyi kun tapasin sivistyneen ja huomaavaisen miehen,Wau !! Enempi vaan kaltaisiaan tänne...oi oi

    • wanhanajan suklaa

      olen iloinen puolestasi.sinulla voisi olla myös vientiä norsunluurannikolla tai jossain siellä päin..siellä ei pojat välitä jos vähän tannertömiseekin ja muhkupepakin saattaa olla plussaa.

      • ei provo eikä horo

        harmiksesi,wanhanajan suklaa,kerrottakoon että käytän 36 kokoisia vaatteita ja ilahdun aina tavatessani fiksun,keskustelutaitoisen ihmisen oli hän minkämaalainen tahansa.Ihastuminen ja kevyt flirtti ei tarkoita että kaatuu sänkyyn kohteen kanssa.

        Joitakin vuosia sitten olin kiertomatkalla Afrikassa ja siellä sai olla turistinaiset ihan rauhassa tavallisilta kaduntallaajilta,heidän makuunsa varmaankin enemmän täyteläiset naiset.
        Toki siellä niinkuin muissakin kohteissa on niitä viikottain uutta seuraa/maksajaa etsiviä paikallisia yleisnaisia -ja miehiä,mutta eihän niihin erehdy kuin joku humalainen tai epätoivoinen yksinäinen matkalainen


    • painomies

      Onko tosiaan noin? Siis muutama väitti täällä että suomalaiset kaljamahat käy venäjällä duumaamassa maksullisia.. Minä en tiedä ketään joka kävisi siellä maksullisissa. Jos kerran kaikki käy niin luulisi että minunkin tuttavapiiriin olisi joku sattunut..

      Ja vaikka itellä jo ihan kiva keissi onkin niin hyvin oon piparia saanut. Tänäkin vuonna olen ollut viiden eri naisen kanssa sängyssä, neljä Etelä-Karjalasta ja yksi muualta.. enkä kenellekään ole edes lahjoja ostanut - okei merkkipäivänä kyllä mut en muuten. Ja kaikki naiset ovat olleet kauniita ja itsestään huolehtivia. Okei yksi oli aika pullukka mutta omalla tavallaan kaunis hänkin.

      • painomies jatkaa

        ... niin se piti lisätä että yhtään noista naisista en ole löytänyt baarista koska en käy niissä kuin satunnaisesti.


      • rea listinen
        painomies jatkaa kirjoitti:

        ... niin se piti lisätä että yhtään noista naisista en ole löytänyt baarista koska en käy niissä kuin satunnaisesti.

        ja mitenkähän nää jutut liittyy ketjuun ,jossa puhutaan VENÄLÄISISTÄ MIEHISTÄ ? ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe