Minulla on siis nyt pieni ongelma. Meillä on kotona 3 v hermeliiniuros (isän luona) ja äidillä 3 muuta kania. Isän luona oleva hermeliini kaipaisi kaveria, mutta isämme on allerginen, eikä halua ottaa toista kania kaveriksi. Hermeliini vaikuttaa onnettomalta. Olen ehdottanut isälle, että hermeliinin voisi viedä äidille jotta sillä ei olisi niin yksinäistä, mutta isä ei halua luopua kanistamme.
En mitenkään ehdi joka päivä olemaan kanin kanssa. Koulupäivät ovat neljään asti. Isä ei myöskään halua että kani pomppisi lattialla, koska hänelle tulee silloin allergiaa.
Mitä teen?? En tahdo että kanini on onneton!! Voisiko olla mahdollista, että kanihuoneen oven laittaisi kiinni ja joka päivä tuulettaisi huoneen? Puput voisivat loikkia isolla parvekkeellamme.
Onneton kani
Apua!
3
112
Vastaukset
- puputyttönen
Mutta kanillahan on erillinen kanihuone? Tottakai voit laittaa sen oven kiinni, kunhan se huone nyt ei ole mikään tosi pieni. Kyllä uskon että kanilla olisi tarvittavasti liikkumatilaa jo yhdessä reilunkokoisessa huoneessa se parveke. Ja en usko että se mitenkään lisäisi allergiaoireita jos pupu pääsisi tuon huoneen lattialla jaloittelemaan. Voisit myös viedä pupua ulos valjaissa silloin kun vain on aikaa.
Toivottavasti asia selviää! :) - ka
laita vain kani pomppimaan:D
- tiddidi
Jos kanilla on oma huone, niin käypi että laitat kanin pomppimaan ja tuuletat sitte :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442