Ikäero

Real love

Minulla on ongelma, olen ihastunut itseäni 20 vuotta nuorempaan mieheen :( ja hänkin minuun, luulisin . Mitä teen? Tää ei oo läppä.

16

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :);):)

Otat siltä peppuun ja kovaa?

• 1+1

Eli jos hän olisi juuri ja juuri mies, eli n. 20-vuotias, sie olet sitten n. nelikymppinen tai vanhempikin. Kysymys taas vaikuttaa kuin pissiksen tekemältä, mikä siis mättää?

• mä.

ei kai se mikää ongelma ole jos annat vaan tunteiden viedä etkä välitä muiden ihmisten mielipiteistä.

• babe

Real love : anna tunteen viedä ja katso mitä tapahtuu !
      Olettaen,että olette molemmat vapaita ihmisiä ettekä mahdollisella suhteellanne riko perheitä tms.
      Tutustukaa rauhassa,eihän teillä kai ole kiire mihinkään ?
      Joskus ikäero voi haitata,mutta tärkeintä mielestäni millainen se toinen ihminen on.Jos suhde toimii,niin ikä on vaan numeroita.
      Jutustelkaa ihastumisen tunteistanne....siitä se alkaa.

• A. Alanen

Jos tuntuu itsestäsi hyvältä ratkaisulta, niin mikäs siinä,
      ei se kenellekään kuulu. Ja jos pystyt olemaan itse sinut asian
      kanssa, niin antaa palaa. Mie en pystynyt itse, vaikkei ihan noin
      suurta ikäeroa ollut. Asia vaivasi, ja vaikka toinen sanoi, ettei iällä
      ole väliä, niin ei, ja sekin viel vaivasi, ett, miten kehtaan liikkua
      itseäni nuoremman miehen kanssa missään. Pistin stopin koko
      jutulle. Mut se oli minun ratkaisu, ja sinä teet omasi.

• hihhuli.

niinpä. täällä eletään vaan kerran ja elämä on lyhyt joten anna mennä!!!!

• Real love

Kaupungissa olisi varmasti helpompaa antaa tunteen viedä, mutta täällä vähän syrjemmässä kaikki ihmiset tuntevat toisensa ja näin ollen on vähän hankalaa.
      Katsotaan nyt kuinka käy. Kiitos asiallisista astauksista. Ja ei ole kyseessä perheen rikkominen kummankaan puolelta. Olemme molemmat aikuisia, vapaita ihmisiä.
      Ihanaa kevättä kaikille.

• Lukekaa lehdestä ES

Jos kyseessä olis mies ja 20 vuotta nuorempi nainen niin Lappeenrannan lehmät olis täällä huutamassa että ei herrajumala sellaista voi tapahtua, Etelä-paskassakin (apikallinen lehti) luki joskus aikoinaan että jos nuori tyttö ottaa 20v vanhemman miehen tytön täytyy olla hullu tai huimalassaa, toki ei ole kumpaakaan mutta kertoo paljon lappeenrannasta ja sen sivistys ja suvaitsemistasosta, säälittäviä idiootteja koko kylä täynnä, juntit pyörii Etelä-paskalehden toimittajat surimpina juntteina.

• ES jyllää
        Lukekaa lehdestä ES kirjoitti:

Jos kyseessä olis mies ja 20 vuotta nuorempi nainen niin Lappeenrannan lehmät olis täällä huutamassa että ei herrajumala sellaista voi tapahtua, Etelä-paskassakin (apikallinen lehti) luki joskus aikoinaan että jos nuori tyttö ottaa 20v vanhemman miehen tytön täytyy olla hullu tai huimalassaa, toki ei ole kumpaakaan mutta kertoo paljon lappeenrannasta ja sen sivistys ja suvaitsemistasosta, säälittäviä idiootteja koko kylä täynnä, juntit pyörii Etelä-paskalehden toimittajat surimpina juntteina.

Siis nyt puhutaan täysikäisistä ihmisistä joilla on ikäeroa 20 v, ja Etelä-Paskalehti on yhä Etelä-Paskalehti junttitoimitajineen jotka täynnä omia kytköksiä ja fobioita.

• n.43

mä en ainakaan haluais seurustella oman lapseni ikäisen kanssa vaikuttaa jotenki aika sairaalta....????

• toinen n*43

Nyt ei kyseessä olekkaan oma lapsi ja ihan täysi-ikäinen ihminen. Mitä merkitystä iällä on, jos ei ole nyt ihan siitä lapsesta kyse? Jos kemiat natsaa, niin sama vaikka ois sata täyttäny.

• Tsemppisisko

Onhan niitä kuuluisuuksissa paljonki pareja joissa jompikumpi puolisko on 20-30 vuotta nuorempi tai vanhempi, kumminpäin haluaa ilmaista asian.
      En usko että iällä on niin paljon merkitystä kunhan elämänkatsomus ja ajatukset kulkevat lähellä samoja ratoja. Jos nyt ajatellaan ulkonäöllisesti niin moni 60 vuotias tai sitä lähellä oleva nainen on melkeinpä nuoremman näkönen kun 40 vuotias suomalainen mies. Riippuu niin paljon siitä kuinka on itseään hoitanut ja miten elänyt.
      Jos ihminen pysyy ajan hermolla mukana elikkä seuraa aikaansa eikä jämähdä oottelemaan eläkepäiviä, pysyy nuorekkaana. Eräs sukulaisnaiseni on just 60 vuotias ja tosi hyvässä kunnossa, niin kyllä hänelle häviää hyvin moni 40 vuotias matamimummo. Ei hänen ikäänsä pysty kukaan ulkonäöllisesti ja elämänmyönteisyyden takia arvaamaan. Hyvä esimerkki on Aira Samulin, nainen täytti 85v ja painaa menemään ku nuoret konsanaan.
      Parempi jättää ne ikäerokysymykset omaan arvoonsa ja elää täysillä, sillä jokainen päivä voi olla viimeinen, olietpa nuori tai vanha.

• 30vmiesorktoir

Itse olen hieman ihastunut n. 15 vuotta vanhempaan naiseen. Nainen on fiksu ja nätti. Huonojen kokemusten kautta, en uskalla lähestyä enää ketään, oli sitten kyseessä oman ikäinen tai nuorempi/vanhempi. Ollaan tekemisissä kyllä silloin tällöin. Ääh en enää tiiä, surullinen mieli tulee taas kuitenkin...

• Kokemusta on

Yritä kuitenkin lähestyä, jos siltä tuntuu! Vaikka niitä huonoja kokemuksia
        on ollut, yrittämättä et saa mitään. Ota riski! Mut ota huomioon, että 15 vuotta
        vanhemmasta naisesta voi tuntua, ettei voi(vaikka haluaisikin) ikäeron takia.
        Puhu nätisti aiheesta, ja kuullostele, mitä toinen sanoo. Asia voi olla vaikea,
        vaikkei sinussa olisi mitään vikaa.

• mie.

ikä ei ratkaise mitään van se persoona! ihana ihminen on ihana vaikka se olis 30 vuotta vanhempi!

• Siitä vaan sanoo MS

Onko esim. 30 ----> mies lapsi, jos ajattelis noin? Tuskin 40:ppinen nainen alkais suhteeseen 20:ppisen miehen (lapsen) kanssa. Se tuntuis jotenkin pervolta.
      Käsitin että nämä molemmat aloittajan tarkoittamat ihmiset on aikuisia, joten henk koht en näkis mitään estettä seurustelulle. Tosin kaikki läheiset ei ehkä ymmärtäis, mutta mitäs siitä :) Jos miehille sallitaan itseään huomattavasti nuorempi naisystävä niin miksi ei myös itseään vanhempi. Naiset eivät nykyään mummoudu samalla tavalla kuin ehkä muutama vuosikymmem sitten. No, poikkeuksia kyllä löytyy puolin ja toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe