Lopputarkastus?

Loppujuttu

Takalle? takka valmis viime syyskesällä, yritin soittaaa rak valvojalle moneen kertaan syksyllä sopiakseni lopputarkastuksesta, ei vastannut puhelimeen. Noh, menin paikan päälle ja sovittiin että hän rakvalvoja lähettää minulle sähköpostia kun tietää milloin hänelle sopii tulla tarkastamaan?
Ei ole kuulunut 7 kuukauteen mitään, unohdanko koko jutun, vai onko lopputarkastus pakko tehdä ja tuleeko siitä joku "pöytäkirja"?

4

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo

On olemassa hormikatselmus, tämän jälkeen takkaa ja hormia saa käyttää. Lopputarkastus taas liittyy siihen että koko talo pihoineen on valmis. Kumpaa nyt tarkoitetaan?

Meillä päin tarkastajan saa yleensä seuraavaksi päiväksi tai samaksi päiväksi soittamalla.

• Loppujuttu

kyseessä takka, palomuuri ja hormi takan päältä. Aiemmin antanut valvoja kyllä luvan alkaa pikkuhiljaa polttelemaan takassa, tämä oli silloin kun kävin valvojan luona sopimassa sitä tarkastusta.

Lupa edellytti vastaavaa mestaria takanteolle, lopputarkastukseen mestari ilmoitti tulevansa mukaan kunhan valvoja ilmoittaa milloin lopputarkastus tapahtuu.
        Lopputarkastuksesta rakennusvalvoja totesi " todetaan vaan että siinä se takka on", ei tosiaankaan ole tullut vielä toteamaan.
        Kummallsta byrokratiaa ylipäänsä. Kai on mentävä rakennusvalvontaan taas kyselemään.

• Tarkastettu on
        Loppujuttu kirjoitti:

kyseessä takka, palomuuri ja hormi takan päältä. Aiemmin antanut valvoja kyllä luvan alkaa pikkuhiljaa polttelemaan takassa, tämä oli silloin kun kävin valvojan luona sopimassa sitä tarkastusta.

Lupa edellytti vastaavaa mestaria takanteolle, lopputarkastukseen mestari ilmoitti tulevansa mukaan kunhan valvoja ilmoittaa milloin lopputarkastus tapahtuu.
        Lopputarkastuksesta rakennusvalvoja totesi " todetaan vaan että siinä se takka on", ei tosiaankaan ole tullut vielä toteamaan.
        Kummallsta byrokratiaa ylipäänsä. Kai on mentävä rakennusvalvontaan taas kyselemään.

Vie tarkastuspaperit mukanasi ja pyydä käyttöönotto tai lopputarkastuksiin toimistolla allekirjoitukset.Ei tuo mitää ihmeellistä ole
        normikäytäntö alleekirjoitukset saattaapi pitkittyä.

• niinpä niin

jotenkinhan niitä byrokraatteja on elätettävä, loiset kunnossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe