Miten siis kannattaa; vaihtaa rahaa jo täällä Forexilla vai nostaa vasta paikan päällä seinästä Visalla tai -Electronilla? Siellä seinästä nostosta näemmä veloitetaan 2€ / laaki 2,5%. Ja miten paljon sitä oikein pitäisi nostaa / vaihtaa; kovin montaa kertaahan ainakaan sieltä ei kannattaisi seinästä nostaa...maksuvälineenä kaupoissa varmaan käy tuo Visa (käykö muuten liki kaikissa???), mutta "markkinoilla" (tai mitä ne nyt on) ainakin tarttis olla käteistä.
Miten te maassa käyneet olette ratkaiseet tämän?
HK:n taaloja täältä / sieltä seinästä?
Vk:n päästä matkalla
1
328
Vastaukset 1
- Kowloon
Olen käynyt monta kertaa Hongkongissa, viimeksi 2005.
Kentällä on vaihtopisteitä, missä olen vaihtanut Hongkongin dollareita. Muuten olen aina maksanut Masterilla ostokseni.
Siis kun tulet maihin, näet heti niitä rahanvaihtopisteitä. Se on ihan turvallinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591521- 261154
- 821002
- 41823
- 65816
- 92764
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13720Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19705- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �142605- 4602
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 41518
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t71493Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477