Huomasin kyllä, että täällä on tästä keskustelua mutta pakko kirjoittaa uusi.
Voicemarketingia en kenellekään suosittele työpaikaksi!
Lupailtiin takuupalkaksi 6e/h ja päälle hyvät provikat. Ensimmäinen palkkani oli alle 100e! ja kuulin kuinka muutama muu ihmetteli alle 100e:n palkkojaan. Näyttää siltä, ettei ole tuntipalkka oikein eikä provikkaa. Nuoria työntekijöitä tuolla vain huijataan. Lopputilikin KAHDESSA OSASSA, vaikka pitäisi tulla yhdessä! Ja todella modernia; vanhat puhelimet käytössä, kuulokkeet huonot (meteli kuuluu asiakkaalle).
Huhhuh, ja jopa 15-vuotiaita töissä O_o
Voicemarketing, huijausta
3
297
Vastaukset
- hnjmk,l.
Näin se menee. Vuosikymmenestä toiseen.
Tarkoitus on myydä tietty määrä, aivan sama kuinka monta apinaa tähän tulokseen tarvitaan. Ja apinoille ei makseta juuri mitään. - HKBKUVUY
TAKUUPALKKA=TAKUULLA SAA PALKKAA
PROVISIOPALKKA=TULOS SIDONNAINEN PALKKA
VOICEMARKETINGIN PÄÄLLIKÖT, LUKEKAA TÄMÄ NIIN YMMÄRRÄTTE ETTÄ TEIDÄN PITÄÄ MAINOSTAA PROVISIOPALKALLA EIKÄ KUSETTAA TAKUUPALKALLA - asiaa tässä ketjussa
Olet asian ytimessä. Takuupalkkaa tarvitsee tietyn määrän myyntiä ja peruutuksena tulleet myynnit totta kai vähennetään palkasta! Koulutus on todella heikkoa. Meitä käsketään huutamaan valmis spiikki ihan kuin jokainen asiakas olisi kuuro.
Paikan työilmapiiri on todella heikko. Pomot käyvät mekastamassa takana isoon ääneen, vaikka puhun asiakkaan kanssa. Asiakkaasta ei saa mitään selvää, kun pomon pitää kailottaa isoon ääneen: KAUPANEHDOTUS, NYT MYYT SEN. LAITETAAN TULEMAAN... Toimisto on ihan sekasotkua ja todella nuorta porukkaa on töissä. Sellasta menoa, mitä siellä on ei jaksa muutaa kuukautta, että vapaaehtoiseti hakeutuu, mihin tahansa toiseen työpaikkaan. Ja se uusi työpaikka tuntuu kyllä varmasti tuon kokemuksen jälkeen lomalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086