Puukotus Jyväskylässä

Hiippaheikki

32

2716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venäjä,tule&pelasta

Vapaat loiset jälleen asialla. Olisi puna-armeijalle töitä failure-hedelmien karsimisessa.

• queen

gigglin marlin! mamut?!!?

• veikkaisin..

ne on joko mamut tai jyväskylän jersey shoret..

• olin paikalla

jippii vastasit oikein Jersey Shore nimikitjaimet K W varmaakin kertoo kaiken
        täysin turha juttu mennä tuommosta pentua puukottamaan ne hormoonit on vaarallisia viinan/hasan kans mamuilla ei ole tässä mitään tekemistä jersey shoren äijillä on sentään aidot paidat

• olin paikalla

varmaakin pitää mennä kouluun uudestaa kun ei osaa edes oikein kirjoittaa
        eli puukottaja K.W uhria en tuntenut kummatkin ihan valkoisia miehijä

• olin paikalla
        olin paikalla kirjoitti:

jippii vastasit oikein Jersey Shore nimikitjaimet K W varmaakin kertoo kaiken
        täysin turha juttu mennä tuommosta pentua puukottamaan ne hormoonit on vaarallisia viinan/hasan kans mamuilla ei ole tässä mitään tekemistä jersey shoren äijillä on sentään aidot paidat

niin ne aidot paidat on siinä tv sarjassa ei näillä pelleillä J-kylässä
        facebookissa näyttelevät sormimerkkejä tajuamatta mitä ne tarkoittavat

• varmaa?
        olin paikalla kirjoitti:

varmaakin pitää mennä kouluun uudestaa kun ei osaa edes oikein kirjoittaa
        eli puukottaja K.W uhria en tuntenut kummatkin ihan valkoisia miehijä

onko K.W varma tieto? ei siitä pulla pojasta uskois. miks pitää puukkojen kanssa leikkiä... ei ilman uskalla. k.w ainaki ollu facebookissa tyyliin jo seuraavana päivänä puukotuksesta joten ei ne kytät kauaa sitä pitäny?

• Tinsa92
        varmaa? kirjoitti:

onko K.W varma tieto? ei siitä pulla pojasta uskois. miks pitää puukkojen kanssa leikkiä... ei ilman uskalla. k.w ainaki ollu facebookissa tyyliin jo seuraavana päivänä puukotuksesta joten ei ne kytät kauaa sitä pitäny?

jep tuo on kyllä totta mä olin kans sielä se nuorempi hormooni just K W

• Tinsa92
        varmaa? kirjoitti:

joo mutta ei se ollut paha vamma kuitenkin menee kun teräasetta käyttä aina se on törkeä pahoinpitely ja syyttäjä päättää nuo ällöttäviä jätkiä nuo molemmat,hyi tuo nimimerkki pullapoika sopii hyvin oon jo koulu ajoista tuntenut tuon

• pavunvarsi00
        Tinsa92 kirjoitti:

joo mutta ei se ollut paha vamma kuitenkin menee kun teräasetta käyttä aina se on törkeä pahoinpitely ja syyttäjä päättää nuo ällöttäviä jätkiä nuo molemmat,hyi tuo nimimerkki pullapoika sopii hyvin oon jo koulu ajoista tuntenut tuon

olikos tää sit jotain kosto toimia!? vai muutenko elvistelee..?? huonoks on menny jos puukkoo tarvii kantaa.....

• ainaparempi

Hyvä että yrittävät vähentää toisiaan..

• perkeleen

maaaaahhanmuuttajat

• Mitä tapahtunut

Kuka puukotti ketä ja missä kuppilassa ?

• ??????

olette tyhmiä Jyväskyläläiset. Se on ihan oikein kun tapatte toisianne. spugeja ja juntteja on liikaa Jyväskylässä.

• turku/Riksu
        ?????? kirjoitti:

olette tyhmiä Jyväskyläläiset. Se on ihan oikein kun tapatte toisianne. spugeja ja juntteja on liikaa Jyväskylässä.

just joo meikä muutti joskus Riksusta tänne kaks viikoa asuin kun laitoin jätkän kylmäksi kyllä mä olen saanut liikkua rauhassa täälä

• -Markus-
        turku/Riksu kirjoitti:

just joo meikä muutti joskus Riksusta tänne kaks viikoa asuin kun laitoin jätkän kylmäksi kyllä mä olen saanut liikkua rauhassa täälä

Voi v.... ootte pellejä ku elvistelette että kylmäks laitoin ja ammuin ja kaikee muuta.Oikeesti kova jätkä ei kanna puukkoa tai muutakaan vastaavaa, ja osaa puolustaa itseään satuttamatta tai lyömättä muita.Että ootte IDIOOTTEJA!!!!!

• ??????

Unohtu mamut..

• tiilipää

vittuako ne mamut tähän liittyy ihan suomi poikia nämä eihän mamuja tartte joka puukko juttun sotkea eiköhän sitä osata myökin, meikäkin löi kirveellä joskus Kuopiossa ei jätkä kuollut mutt silti vajaa 7 vuotta tuli sit ammuin Lahdessa kun olin jo pois talosta sain 10v 5kk jippii ja siviilissä ollaan eli jos laskee en ole enään kovin nuori mutta alle 45 kuitenkin

• nahib a.

Ei tuomita meita me ei tehda te paha mitaan me olen pako sota ja me haluta paljon rauha taalla suomimaa finlandia hyva maa.

• pizza ja pilluu

saako salami pizzan?

• krisunah34

eipä tainnu olla mamut kun ne ihme hörhöt jotka pitänee itteään jonain jengiläisinä tahi jotain..=)

• pauly D

GET JERSEY SHOOOOORE

• varmatieto.

kyllä se juuri tämä k.w on kun kaveri kerto että kuopiossa oli sen kaa samanaikaa istumassa ja nyt se tosiaan istuu ainaskin ens keväseen.

• Mummo 88

Mitä se sulle kuuluu juoruilija?

• ex. Bollström

tuurimiehen paikka kuulemma avoinna rajakadulla, blondille kelpaa...

• wannabe baywatch
        ex. Bollström kirjoitti:

tuurimiehen paikka kuulemma avoinna rajakadulla, blondille kelpaa...

Been there - done that in toyota!

• tiedän

K. W. ja isoveljensä R.
      Pojat olisi aika hiljaisia , jos isä R ei olis nykyään Suomessa pitämässä jöitä.
      Isä on sentään vanha legenda, mutta pojat ei oo koskaan oleet mitään,
      pelkkiä mulkunjatkeita kumpikin.

• Hölömöähänseonollatyhmä

Heh, toisen veljeksistä on kauttarantain naamatuttu eikä ole mikään penaalin terävimpiä kyniä. Tosin isä R:n olen nähnyt vain parissa FB kuvassa ja siinä vasta vähemmän virkeän näköinen kaveri. Muumit jääneet jollekin reissulle aikoinaan. Sitä en kyllä tiedä miksi se on legenda.

• eeeeeeeee

kenen mielestä legenta?siis millä tapaa

• älä kysele

Kaikella tapaa!

• älä.katso

Poikien kanssa makaa?

• YY122

Jyväskylän henkirikos
      17.08.2011

tuonkin tekijä on sitten siviilissä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe