Kuika moni käyttää kameraa ajaessaan ihan matkan tallennukseen? Tiedän että Venäjällä kaikki joilla on varaa siihen videotallentavat koko ajan matkansa. Saa tärkeän todisteen onnettomuuden sattuessa vakuutusyhtiölle ja/tai poliisille.
Itselläni pieni videokamera jolla voi tallentaa 30 min jaksoja kerralla. Sitten taas muistin tyhjennys ja uutta kuvaa talteen. Onneksi ei ole tullut kuviin pahempaa kuin pari läheltä piti tilannetta kun auto tullut kärkikolmion takaa eteen.
Kypäräkamera tai muu tallentava kamera?
3
279
Vastaukset
- rtyuioplkjhgfds
Voisi alkaa käyttämään, kameran pitäisi vain olla sellainen, jonka muistia ei tarvitse tyhjentää manuaalisesti. Tietääkö kukaan mistä sellaisia saa ostaa, autoon myös.
Joskus ollut tavallinen videokamera pyörässä kiinni, siihenkin tallentunut mielenkiintoisia otoksia, mm pikkupojat kasaamassa tielle kiviesteitä ja kiireesti metsään piiloon kun pyörä lähestyy. niitähän pitäisi oikeastaan olla pari. toinen suunnattuna eteen ja toinen taakse.
pelottavimpia ovat takaa tulijat ja liian lähellä ajavat. minulla skootteri joka näyttää rekisterikilpeä lukuunottamatta moposellaiselta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483513Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390