Kuika moni käyttää kameraa ajaessaan ihan matkan tallennukseen? Tiedän että Venäjällä kaikki joilla on varaa siihen videotallentavat koko ajan matkansa. Saa tärkeän todisteen onnettomuuden sattuessa vakuutusyhtiölle ja/tai poliisille.
Itselläni pieni videokamera jolla voi tallentaa 30 min jaksoja kerralla. Sitten taas muistin tyhjennys ja uutta kuvaa talteen. Onneksi ei ole tullut kuviin pahempaa kuin pari läheltä piti tilannetta kun auto tullut kärkikolmion takaa eteen.
Kypäräkamera tai muu tallentava kamera?
3
329
Vastaukset 3
- rtyuioplkjhgfds
Voisi alkaa käyttämään, kameran pitäisi vain olla sellainen, jonka muistia ei tarvitse tyhjentää manuaalisesti. Tietääkö kukaan mistä sellaisia saa ostaa, autoon myös.
Joskus ollut tavallinen videokamera pyörässä kiinni, siihenkin tallentunut mielenkiintoisia otoksia, mm pikkupojat kasaamassa tielle kiviesteitä ja kiireesti metsään piiloon kun pyörä lähestyy. niitähän pitäisi oikeastaan olla pari. toinen suunnattuna eteen ja toinen taakse.
pelottavimpia ovat takaa tulijat ja liian lähellä ajavat. minulla skootteri joka näyttää rekisterikilpeä lukuunottamatta moposellaiselta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61441
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671058Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.261886- 69789
- 63768
- 74713
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22666Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?136641Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran68616Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32578- 40576
- 54543
- 55528
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?101507Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.42504- 38499
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483- 30473
- 42470
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20468